Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - Holtak háza Part1

2008.03.27. 15:13 | Logan23 | 14 komment

Címkék: 1. évad

Ez a film az első videónk, de nem azért rakjuk fel elsőként, mert tisztelnénk, hanem azért, mert az egyik legrosszabb film, amit láttunk. Rettenetes! Borzadáj! Szóval kerüljétek el messziről! Jah, csak mellékesen, két videó készült a filmről, úgyhogy gatyát felkötni!

 


 

 


 

Köszönet a videóért Sorternek!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr21399142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.03.28. 09:10:08

Van ennek második része is:D Az ennél mérföldekkel jobb, bár azt csak úgy lehet élvezni, ha kikapcsolod az agyad és nem röhögsz :)
Egyébként szerintem jó lesz ez az alámondásos vélemény, csak ne legyen sok szóismétlés:)

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2008.03.30. 15:20:08

Tudjuk, hogy van második rész, kész is van a vidója :) Hamarosan fel is kerül a blogra. (Sorter azt is bevállalta :D)

freddyD 2008.04.14. 22:06:05

Köszi hogy bemutattad! Nagy legendákat hallottam erről a filmről, eddig valahogy szerencsére kimaradt az életemből.
Talán tényleg az a legröhejesebb, hogy bevágja a játék jeleneteit... Őrület... Mit gondolt, hogy fog ez kinézni? Nevetséges

Mangekyo22 2008.11.29. 16:48:48

A játékok jók voltak, ha haverokkal találtunk egy játéktermet és volt benne House Of The Dead játék, játszottunk egy menetet mindig.

De ezt a filmet elrontották!! Pedig nem hiszem, hogy semit sem lehetett volna kihozni! A MORTAl KOMBAT-ból szép és jó filmet sikerült kihozniuk, de ez...

Mondjuk még mindig jobb, mint az Eszement Freddy, mert itt legalább van 1db jó effekt és lehet röhögni a hülyeségeken, amit a készítők csináltak. Azon a filmen meg csak sírni.

Tehát ez a film nagy csalódás, kár hogy megvettem akkor, amikor megjelent DVD - mondjuk csak egy 300 FT-os volt.

Symat 2008.12.28. 20:49:35

ha ez szar (amugy az), akko nézzétek meg a ZOMBISZTRIPTÍZ-t
Szerintem az is van ilyen rossz(vagy még rosszabb)

Ármin11 2009.02.14. 11:16:33

egy pingvin jobban csinált filmet mint ez agyökér. szerencse hogy még egy uve boll filmet láttam xD

kriszman 2009.02.18. 21:07:13

az alap ötlet nem rossz de nagyon szarul cinálták meg én 30 ezerböl és egy mobiltelefonbol többet hozok ki :D

Kaland-Játék-Kockázat · http://kjkk.blog.hu 2009.04.19. 23:40:05

a kinai csaj érte a legtöbbet benne :)))

a Zombisztriptizre egyébként nagyon kiváncsi lennék :)))

Stark11 2009.07.05. 20:29:08

Igaz nem a legjobb,de mögötted minden filmkritikus elbújhat.
Aki úgy néz egy filmet hogy csak a hibát keresi az nem is élvezheti.
Amúgy még az embereknek sincs esze egyszerre támadni a másikra.
És a Stalkerben meg rakétavetővel és AK-47-el lőnnek a zombik.

filmes1994 2010.08.09. 19:28:03

üdv
én halálra röhögtem magam a filmen mert este 11-kor néztem.
ez egy nagy NULLA a holtak hajnalához képest

Geminicorazon 2011.01.07. 07:08:07

@BlackSheep89: Ha lakatlan honnan kerül arra a szigetre egy rendőrnő?

bbenjyy · www.moviebarlang.blog.hu 2011.08.08. 17:32:56

Fasza lett az első videó. A film szar, de néhány később bemutatottnál még mindig jobb.

Pszichoapu 2011.09.28. 18:27:34

A filmet egyszer már én is végigszenvedtem, de azt kell, hogy mondjam, nem olyan nagy baj, hogy Uwe ezzel büntetett, mert akkor nem lett volna lehetőségem egy ilyen zseniális kommentárt meghallgatni hozzá! :o))) Konkrétan szanaszét röhögtem magam rajta, hogy még a könnyeim is folytak, úgyhogy külön köszönet Logan-nek (amennyiben ez az ő érdeme) a vidám percekért! ;o) Még sok ilyen orbirálisan sz@r filmnek az értékelését meg szeretném hallgatni tőle! :o)

hungariancorazon 2020.10.18. 20:51:10

Én találtam jót ebben!
Valakiket ilyen videó elkészítésére inspirál.
Kár, hogy a (szemét) youtubon nem vagytok.
süti beállítások módosítása