Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - A Mars szelleme

2008.08.30. 16:22 | Sorter | 15 komment

Címkék: 1. évad

John Carpenter, a híres horrorrendező (Halloween, A dolog, A köd) egyik (méltán) kevésbé ismert alkotása A Mars szelleme. Szomorú, hogy egy egykori horrorgurunak is ehhez hasonló szemetek szintjére kell lesüllyednie az idő múlásával.
Egyébként simán elmenne egy Uwe Boll filmnek, bár a hírhedt német zseni munkáinál mérföldekkel jobb filmről beszélünk.

Mivel ez a 24. videó (és BlackSheep nagy 24-rajongó), ezzel vége a sorozat első évadának. Jövő hétvégén elkészítjük a már említett összeállítást, és ezzel egy idővel, a Max Payne apropóján készített meglepetés videó is felkerül majd.

A második évadot rögtön egy klasszikussal nyitjuk, majd helyet kapnak többek között olyan produkciók, mint a további Uwe Boll filmek, a Csajozós film alkotóinak többi rettenete, a botrányos Wachowsky-féle folytatások, a Holló és az Alkonyattól pirkadatig további epizódjai, az Eszement Freddy befejező videója és a valaha készült legjobb képregénysorozat iszonyatos hollywoodi adaptációja. Rengeteg tippet kaptunk tőletek bemutatandó filmekre. Köszönjük szépen, igyekszünk ezekből is ihletet meríteni.

Reméljük, hogy lassan elkezdhetjük a Gyöngyszemek-rovatot is, ahol apró, elfeledett filmeket mutatunk majd be, amik nem kapták meg a kellő odafigyelést.

Köszönjük mindenkinek, hogy eddig eljuthattunk! Jó szórakozást a videóhoz:


A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr30641165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panz3Division 2008.08.30. 19:47:36

LOL ezt pont tegnap látam és arra gondoltam ezt is meg kénne csinálnotok amugy a film hangulata engem oda baszot de szerintem egy szar doom irányba kellet volna elmmenie a filmnek és egy kicsit több pénzt bele ölni.......zombik ,szörnyek és akor egy ütős horror lett volna.

Terror Dzsoni 2008.08.31. 00:12:01

Hello!

Én még anno láttam ezt a filmet, és akkor nekem is tetszett, ma már lehet nem nézném meg újra. Bár ki tudja...

De egy dolgot szeretnék tisztába tenni! Az általad szellemeknek nevezett alakok (a fehérre meszelt arcu, meg a ptöbbi) valójában telepesek, akiket megszálltak a szellemek! Ez a megszállás okozta náluk a külsőbeli elváltozást, amiknek egy részét ők maguk okoznatak saját maguknak! Volt egy kisebb szösszenet a filmeben, ahol azt taglalták, hogy valami sírboltot (vagy mi a faszomat, régen láttam már) felnyitnak, és ekkor szabadulnak ki a szellemek és szállják meg a munkásokat.

Ha rosszul emlékszem,akkor bocsika!

Lamerdog 2008.09.01. 13:17:10

LOL !!!!!!
Holnap (kedden) 23:00-kor A Holtak háza (a film+-on Holtak szigete a neve ) lesz a film+-on !!!! juppiiiiii!!!!!
Kihagyhatatlan fosadék !!!!!!
Amúgy jó a vidi csak a film nem !!! XD :S

sipusz 2008.09.01. 22:12:35

LOL most volt a tv ben XD igaz csak a végét látam de jó film.
amugy elöször azt hittem a cimröl hoga y az a támad a mars amibe egy parodia XDXDXD

Sorter 2008.09.02. 17:36:30

Azt soha nem mutatnánk be! Nagyon bírjuk azt a filmet! :-)

Lamerdog 2008.09.02. 18:35:22

Én is nagy 24 rajongó vagyok !!!
Láttam mind a 6 évadot és most nagyon várom a 7-et !!!
De elötte jön a tv-film A 24: Exile !!!! XD

csaky000 2009.01.12. 12:27:10

Amikor először láttam a filmet, azt hittem valami eltúlzott KISS koncertet nézek...:D:D:D:D

Daren077 2009.11.26. 22:15:30

Hát kövezzetek meg de nekem tetszett a film és a videó félrevezető!!! A szellemek nem az emberek, hanem a bennük lévő lény, amik tényleg szellem kinézetűek, szal ezt szerintem kár volt így beállítani a videóban. A végén pedig 30 perc tömény akciót kapunk. Jó film 6,5 / 10

Amúgy hakuso vagyok, csak ez az új nevem!

Khalo 2010.10.04. 21:10:03

nagyon látszott hogy más filmeből is vetek részleteket és nem volt olyan szar ,csak ha nem lett a zombik vagy mi a francok ennyire ember hatásuak még jó is lehe tet t volna.

DAud 2011.03.05. 11:20:29

Én szétuntam magam, amikor először láttam TV-ben. Igazából nekem pont csak az tetszett, amit fikáztál benne, a szellemek. Nem olyan hű, de eredetiek, de jó alapanyag lett volna. Ebből a filmből egy ennél százszor jobb horrort lehetett volna csinálni, ha a nagyobb részében csak dumálnak és fosnak a szellemektől, tervezgetik, hogy hogyan lehet ezt megúszni stb. kicsit olyan Dolog stílusban.

Geminicorazon 2012.03.22. 22:09:49

Itt nem jelenik meg video! Hol lehet megnézni?

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2012.05.11. 19:56:04

Hahó itt nincs meg a videó! Ezt pótolni kéne!

Laszlovszky András 2019.08.14. 18:07:41

Natasha Henstridge-t nem ismerni 2008-ban? :D
Ez a 14. filmje volt, 2008-ban már a 19.-et forgatta. Komoly.
süti beállítások módosítása