Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - Kis Vuk

2008.10.02. 22:43 | Sorter | 30 komment

Címkék: 2. évad

Hát, ez aztán szemét a javából! Adjunk hálát az égnek, amiért az Egon és Dönci beelőzte az Első Magyar Animációs Film-ért folyó harcban!

S-Z-Á-N-A-L-O-M!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr94693369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rol33 2008.10.03. 19:39:59

Próbáltak megfelelni a mai rajzfilmeknek. - szerintem
Nagy kár érte, 1 olyan név után így elrontani... ehhez is kell tehetség.
Egyszerűen nem tudom felfogni... semmi oktató jelleg, inkább még rapper hollót is beletesznek. Mégis hogyan gondolták ezt? Senki se érezte át, hogy ez 1 rakat fos, 1 szánalom? Az ilyenen ki nem háborodik fel? Néztem régebben trailert is, már abból láttam, hogy mi ez a vacak. Karakterek meganimálása pedig ritka fos és elég esetlenek is, járásuk is furcsa.
Ez több mint szar, ez szánalom.

Kösz szépen, hogy bemutattátok.

Panz3rDivison 2008.10.03. 21:22:59

klasz volt a vidi !! kicsit hosszabb is lehetet volna mint a réggebiek pl 3 résues ja és pls versus szerintem dobna a nézzetségeteken amugy már a kezem közt volt a DVD-je de nem mertem bele nézzni mert nem tudom mivár rám szóval kivárom a bemutauot és nagyon szar le lövöm egy airsoftal:D

Terror Dzsoni 2008.10.03. 22:53:31

Hello!

Azért ez tényleg egy rakat szar! Jankovics Marcellt vessük máglyára!

Egyébként majdnem beszartam, aszongya: Sajnálja, hogy nem ő juttatta tolószékbe! :D

Sorter 2008.10.04. 09:13:56

Dzsoni!
Kösz az elismerést. Szerintem ha már máglyázni akarunk, akkor menjen az egész stáb! :D

Panz3rDivision!
Eredetileg több rész akartam a Kis Vukból, de mivel a film elég rövid (bár mikor először néztem óráknak tűnt) csak ennyi jelenet volt, amit érdemes volt kivágni.
A Versus még várat magára a harmadik évadig. Viszont készüljön fel addigra mindenki idegileg, mert legalább hat videót tervezek belőle. :-)

Lamerdog 2008.10.04. 15:15:40

Nyagyon sajnálatos hogy egy oriási mese és történet klasszikusnak ilyen "folytatást" képesek csinálni , én a készitők helyében nem mertem volna elnvezni Kis Vuk-nak !!
Az egész állitom a pénzre ment . És ami a legabszurdabb hogy még ennek is lesz folytatása nem is egy hanem állitolag kettő mert ez lesz a "magyar trilógia" !!! LOL
Szomorú :S
Am jó a vidi! :)

Panz3rDicóvision 2008.10.04. 17:08:36

De nem ááááhhhhh Viszont akkor ígérjétek meg ,hogy amig a versust nem mutatjátok be addig nem lesz vége a blognak!!:D

Sorter 2008.10.04. 17:40:14

A Versus-al fogjuk nyitni a 3. évadot. A Holtak házához és a 9-es tervhez méltó nyitófilmet keresetünk, és ez lett az!
Ha rajtunk múlik meg se állunk tíz évadig! :-)

Terror Dzsoni 2008.10.05. 22:01:42

Igaz-igaz, ha a teljes stábot eltüzeljük (a tüzet természetesen a DVD-kell fogjuk táplálni), akkor nem lesz folytatása ennek a borzadájnak! :D

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.10.18. 15:05:53

Megnéztem a Kis Vukkot, valóban szánalom volt

Tai91 2009.02.22. 23:57:43

hI!
www.youtube.com/watch?v=xeV1y9Gojpw

nem tudom hogy már látátok vagy még nem de ezt találtam
hogy ez 1szerüen bámulatos hogy ez lehetett volna a kis vuk 2?
sokkal jobb lett volna mint ez a 3D szar kupac
hát kár érte me ez sokkal jobb, élvezhetőbb lehetett volna.

és gratula remek kritikák:D

kilijohanna 2009.05.10. 19:08:41

Háááá mekkora jó ez az oltás áradat!
Nem láttam a filmet, de ennyi elégvolt, hogy úgy megutáljam mint a ----t. Hogy volt képük ezt a ---ost megmutatni. hát én nem hiszem el. Ezt nézni kb. annyira lehet vicces, mint az M-el kezdődik ónikával folytatódik show-t nézni...

OzoneRikaSama 2009.10.30. 19:53:51

Szerencsésnek érzem magam azért, mert meg sem próbáltam megnézni miután láttam a mozielőzetest.
De ez a vidi biztosított szernecsésségemben.
Köszi!
*CHU*

Geminicorazon 2009.12.13. 23:44:08

Ez valami förtelem!
Ilyet mondani egy gyerekeknek szóló filmben, hogy Jó a tolókocsi! Aki ezt beleírta az lehet a legbetegebb!
Szívesen megkérdezném tőle, hogy ezt hogyan is találta ki!!!

kollak 2010.06.12. 18:40:57

ez a film borzalmas!!

Yuuto-Kun 2010.06.16. 21:02:44

Fekete István forog a sírjában.
Édes Istenem.
Ez egy szánalom

Jamie tha killa 2010.07.09. 17:44:27

azért az még is felháborító hogy 29 évvel ezelőtt jobbat csináltak mint most bár nekem igazából a filmben legjobban az állatok megrajzolása hánytatott meg amúgy annyira nem lett volna csúnya de ha valaki mesét akar csinálni aminek a címében szerepel a vuk akkor tegye jól mert talán a legjobb magyar mese erre a Thriller Vuk cím illett volna

Ninbikun 2010.08.16. 14:22:53

Te jó ég! Te ezt végig bírtad nézni?! Én 2 perc után agyrohamot kaptam, ha van ilyen, és elkapcsoltam, még jó, hogy nem moziban láttam, bár az előzetes alapján nem is fizettem volna érte.

slindagor 2010.09.25. 01:42:03

és tudjátok miért forog Fekete István a sírjában, mert a saját fia volt olyan agyalágyúlt, hülye, köcsög balfasz állat, aki a Vuk történetét, mivel annyi esze nem volt a fazonnak, h saját karaktert találjon ki, ellopta és körített hozzá egy olyan szarságot, amit most megfilmesítettek
az a történet, amit itt láthattunk, jobbat nem is érdemelt!
megérdemelte ifj. Fekete István, h örökre megjegyezzük a nevét, mint a legszégyenletesebb magyar író, aki nem volt másra képes, mint az apja sztoriját ellopni, én nem emlékszem még egy ilyen példára a világirodalomból, h fogná a fiú az apa történetét és átírná gagyi változatba, ha ti tudtok ilyet, kérlek közöljétek, de sztem ez az egyetlen példa rá
nagy pechje, h annyira pénzéhes volt, h a rég elfeledett, sikeressége miatt talán ha egyszer kiadott történetét megvette 1 filmstúdió és legyártotta belőle a magyar filmtörténet legnagyobb hulladékát!
de mint mondom, akkor lennék igazán elkeseredve, ha ez a semmi történet olyan minőségi kezekbe került volna, mint Dargay Attila kezei, de szerencsére neki eszébe sem jutott, h ilyen szeméthez nyúljon
ifj. fekete istván (Nemecsek effektus!) megérdemli, h örökre emlékezzünk rá, köszönjük meg neki, h képes volt az apja életművét meggyalázni
még egy ekkora pöcsfejről én nem hallottam a szépirodalomban

slindagor 2010.09.25. 01:49:17

most olvastam, 1,4 milliárd forintból készült, annyiból én is tudtam volna ilyet, sőt, odapiszkítok egy lapra szétkenem, és 90p-ig veszem, majd aláfirkantom gát györgy és ifj fekete istván nevét, h ne sértődjenek meg, sztem ugyan ott elttünk volna

volt pofája gátnak azt nyilatkozni, h visszatükrözi az eredeti film szellemiségét, meg gagyogott vmit az erdei állatokról, akiknek az életét bemutatja, könyörgöm az oroszlán mióta erdei állat?

Geminicorazon 2011.01.12. 01:00:23

Engem még mindig a tolószékes üzenet idegesít fel a legjobban!
Egy gyerek nézi és ezt hallja?!?!
Förtelem.

Sorter 2011.03.05. 13:00:50

@Monster king:
Nem tartjuk rosszabbnak a Versus-nál.

Monster king · http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/1d/Steve_McQueen.png 2011.03.05. 20:42:52

@Sorter: Bocs, rosszul tettem fel a kérdést. Mért jobb ez a Versusnál? Mért tartjátok a Versus-t rosszabbnak?

Pupi91 2011.07.07. 12:40:26

A komment nem épp aktuális...most regisztráltam és nézegetem a felhozatalt...minden tiszteletem a tiétek amiért képesek vagytok ilyen szarokkal kínozni magatokat h megkíméljétek az emberiséget az ilyen mocsoktól...van 1 mondatod az Egon & Dönci kapcsán...fele annyi pénzből sokkal szebb látványt hoztak ki mint a Vuk-ból...én úgy gondolom h a Vuk-ban nem a látvány került annyiba amennyibe...sztem az eredeti Vuk alkotóinak volt esze és már a koncepció hallatán is borsos árat kértek a mostani készítőktől...belőlem is undort váltott ki...CGI-s Vuk??? ezeknek semmi sem szent...jön a 3D-s Hupikék Törpikék aminek szintúgy itt a helye mivel megerőszakolja az eredetit...továbbá a Vuk körül nagyobb volt a marketing-hype...abban az időben a csapból is Kis Vuk folyt...Egon & Dönci-ről 1 reklámot láttam összvissz...

Sayan 2011.09.06. 11:51:50

Sziasztok!

Már régóta olvasom/nézem a blogot. Egyes videókat többször is meg tudok nézni, mert egyszerüen jókat röhögök rajtuk. A Kis Vuk videója jó példa erre. A filmről jobban összefoglalót készíteni nem lehet, ez így tökéletes. Ennél jobban már csak a Alan Quatermain és a koponyák templomán szórakoztam (Szignál Szabolcs, Kolgét károly stb...:) ) szal jók vagytok. Ez a film meg szar, nemrég az óvástok ellenére megnéztem, hát néhol még túl finom is volt a videó. :)

KayliOkura 2013.01.13. 20:06:29

Ennek a filmek a grafikájától rosszul lettem!!amikor először láttam egyszerűen nem fogtam fel hogy ez egy Vuk folytatás!És még emlékszem arra is(amire a mai napig nem kaptam választ) Ez a Karmella! Őt miért nem vitték el a rendőrök!Hiszen amikor Alex felismeri a rókát akit megmentett!megkérdezte a csajt hogy hogy került ide,akkor a csaj azt mondta hogy "Alkadonnáék legújabb fogása."tehát a csaj tudta hogy mit csinálnak és gondolom azt is tudta hogy ez bűncselekmény!Szóval ezt nem igazán értem,hogy őt mért nem fogták el?! :/

Kibernetika 2017.07.01. 19:14:25

Sajnos én is megnéztem és a kedvenc részem a vége volt, amikor kikapcsolhattam és végre kipihenhettem a fáradalmaimat. Tényleg szánalom.
süti beállítások módosítása