Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - Holló 3

2009.02.20. 14:22 | BlackSheep89 | 6 komment

Címkék: 2. évad

A Holló 2 annyira iszonyatosan rossz lett, hogy meg sem akartam nézni a folytatást. Aztán végül rászántam magam, és az elvárásaimhoz képest kellemeset csalódtam. A másodikhoz viszonyítva legalábbis tűrhető filmet hoztak össze Holló 3 címen, de önmagában még így is nagyon messze van a jótól.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr64954888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lamerdog 2009.02.20. 15:52:42

Fantaszikus a főszereplő szinészi játéka....legszivesebben megütném !!! De most komolyan....milyen fejeket vág már...tiszta röhelyes !!! Ami ebben a legjobb , az Amerikai közönség annyira igénytelen tud lenni hogy az valami hihetetlen....szó szerint csomón ímádják az ilyen filmeket is !!!! :S
Amúgy a videó jó lett ,várom a "szupernek" ígérkező 4. részt !!!

Terror Dzsoni 2009.02.22. 16:35:37

Ez aztán mekkora egy kakker! Hát ilyen koreográfiát szereintem bármelyikünk rittyent egy szempillantás alatt, mint amivel ez az "alkotás" rendelkezik! Szánalom...

Polgár Csaba · http://cornersofthegalaxy.blog.hu/ 2009.02.22. 20:00:40

Basszus. Milyen rémgyenge film már. XD
Bár ennél mondjuk vannak rosszabbak. :P
SuperBabies: Baby Geniuses 2
Ezt mutassátok majd be. :P

LaciG · http://spoilerfilm.blog.hu/ 2011.01.01. 17:28:31

Be fogjátok mutatni majd valamikor a Gyöngyszemeken belül az első részt?

Kibernetika 2017.08.26. 19:32:37

"Nem olyan rossz, mint a botrányosan nézhetetlen (?!) második"?????
Hát én nem értem, hogy miért volt olyan nézhetetlen a második. Nem vagyok egy dark fantasy fan, de furamód nekem a Holló 2 bejött. Nekem pont azok tetszettek benne, amiken te kiakadtál. Tetszett benne Iggy Pop behozása, hogy azok a zenék voltak benne és volt egy jó sötét hangulata illetve szép sárgás köd volt mindenütt lerohadt, koszos helyszínek, sose kel fel a nap, bűnözés és depresszió vesz körül mindent és szinte érezni a főhős fájdalmát. Szép volt a képi világa, Vincent Perez pedig egyszerre érzékeny és atomkemény, ahogy a karakteréhez is illik, nagyon eltalálta Ashe szerepét. Mia Kirshner is jól alakítja Sarah szerepét, de mint írtam az egyik legjobb Iggy Pop volt és szerintem igenis jól válogatták össze a film zenéit. Az akciójelenetei is jók és szerintem igenis rendben vannak benne az effectek. És jól működik akciófilmként, fantasy-ként, thrillerként és drámaként is. Illetve vannak benne egyéb nézhető dolgok is pl: Thuy Trang, egy szép ázsiai csaj.
Ellenben ez a harmadik viszont egy katasztrófa volt:
Nincsenek benne olyan borzalmas effectek? Egy nagy lófaszt! Borzalmasak ebben a filmben.
Jó a fényképezés? Frászt!!! Tiszta szemcsés a kép.(élvezhetetlen)
Afőszereplő pedig még mindig jobb, mintha ripacskodna, mint a 2-ben az a barom? Olyan fejeket vág, hogy az nem igaz. A film nézése közben kb százszor átfutott az agyamon, hogy mágján elégetik, míg a 2 főszereplőjével végig tudtam azonosulni.
Ezek mellett borzasztóan elkomolykodták kb olyan érzés volt, mintha valami régi politikai műsort néznék és ez nekem nagyon kínos volt. Nekem ponta második rész gonoszai jöttek be.
És ennek a résznek már az akciói is élvezhetetlenek talán az autós üldözés volt még a legjobb, de abban se volt semmi lövöldözés meg ilyesmi. És míg a Holló 2 pörgős volt, addig itt alig volt akció.
Míg a másodikat apszolút szerettem, addig ennél viszont már tényleg úgy voltam vele, hogy legyen már vége!
A negyedik annyival tetszett jobban, hogy legalább jót tudtam röhögni rajta ezen viszont még csak kínomban sem tudtam röhögni. Az elsővel meg úgy vagyok, hogy meg tudtam nézni minden fajta kínszenvedés nélkül és abszolút tisztelem is Brandon Lee-t. Ezt a harmadikat azonban KÍNSZENVEDÉS volt végignézni. A Holló 2 rendkívül alulértékelt, a Holló 3 pedig rendkívül túlértékelt film és már semmi sem működik benne, ami a 2-ben nekem bejött. Egy tizes skálán 0! Nem volt 0 pont így kapott 1 pontot, de nekem már ez is sok.
Nézhetetlen, élvezhetetlen, elviselhetetlen B-kategóriás ótvarfos celulloid hulladék ez a szar. Inkább nézem meg a Deadpool-t nap mint nap, minthogy megint végig kelljen ülnöm ezt a trágyát.
süti beállítások módosítása