Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - A király nevében

2009.03.24. 20:26 | Sorter | 17 komment

Címkék: 2. évad

Eleget téve a szavazás végeredményének, elkészítettem a videót Uwe Boll eddigi legszínvonalasabb (Komolyan! Nem gárgyultam meg!) munkájáról. Ray Liotta nélkül kimondottan jó is lehetett volna...

Jó szórakozást!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr611023307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Terror Dzsoni 2009.03.25. 08:59:25

Egy csomó dolgot kaartam írni a filmről, azzal kapcsolatban, hogy mekkor a baromség már! Ilyenekre gondoltam, hogy a középkorban mindenki jófésütl, frissen borotvált és tökéletes fogsorral rendelkeznik,(egyébként nem nagyon láttam még olyan filmet, ahol az akkor uralkodó viszonyokat vissza tudták volna adni) meg hogy a farmer szót akkor még ne is ismerhették.
Viszont miutén tánna néztem egy kicsit, átgondoltam a mondandóm lényegét. A film teljes címe angolul emígyen hangzik: In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale. Engem a Dungeon siege ütött szíven! Ez már megint egy számítógépes játék megfilmesítése az öreg Uwe mestertől! Így már szerintem érthető a sztori sablonossága, illetve teljes hiánya is. És annak sincs értelme, hogy a középkorral hasonlítsan össze, hiszen ez egy fantasy film. Ezért, amit a videón mondasz, helytálló szerintem, de meg kellene vizsgálni úgy is, hogy mint játékadaptáció megállja-e a helyét?

Egy dolog viszont nekem nagyon ne tetszett, mégpedig a csatajeleneteknél. A Farmer csávó olyan stílusban küzd, mint egy szamuráj, ahányat vág, annyian dölnek el. Régi szamuráj filmeken volt ez a stílus, szerintem nem illik a környezethez.

A véleményem nem azért ilyen ,mert Uwe Boll a rendező, hanem azért, mert számítógépes játék-legendát alázott a porba!

Nah, akkor lehet anyázni! ;)

Terror Dzsoni 2009.03.25. 09:03:10

He-he! Bocsika a sok helyesírási hubáért, de nagyon nem figyeltem miközben gépeltem! :D

traubisoda 2009.03.25. 16:47:46

@Terror Dzsoni:
a Jöttünk, láttunk, visszamennénk c. filmben ügyeltek arra, hogy a középkoriaknak mocskos legyen a fogsoruk, büdös a szájuk stb.

Todd. PT 2009.03.26. 00:20:33

Jaja, pont ezt akartam példának én is !

Azonban tévedés, hogy ennyire koszosak lettek volna. Talán a harcolók, bár pl a krími háború idején illetve az első-második világháborúban sokkal mocskosabbak voltak a katonák mint anno.

Sorter 2009.03.26. 16:53:54

Én nem ismerem a játékot, ezért nem is beszéltem róla. Valóban inkább fantasy, mint középkori film, de az egésznek a stílusa annyira az Artúr királyos filmekre hajaz, hogy önkéntelenül is középkorinak tekintettem. Nekem nem volt bajom a harci stílussal. Oké, hogy nem a leghitelesebb a környzethez, de ugyanakkor baromi pergő és látványos, szóval szerintem megbocsátható.
Jöttünk, láttunk, visszamennénk rulez!!! :-)

lamerdog 2009.03.26. 17:36:21

Hát én még régebben moziban(!!!) láttam és a filmnek a végén voltam kiakadva !! Összecsapták rendes , erre a kapkodás kifejezés nem elég !!!
Amúgy a videó jó lett és a csata jelenetek tényleg nemrosszak !!

Terror Dzsoni 2009.03.26. 19:10:37

A Jöttünk láttunkban valóban elég koszlottak a szereplők, talán az egyetlen jó példa.

Kedves Todd! Itt a középkorról beszélünk, amikor az emberek jó ha évente fürüdtek normálisan, a foguk úgy ahogy volt rohadt, hisz a mindenféle szájápolást mellőzték, s az átlagéletkor 30 körül volt!

A videó egyébként teljesen rendben van, a csatajelenetek meg tényleg nem rosszak és valóban megbocsájtható - Főleg Uwe Bollnak - egy kis "japánkodás"! :D

Polski gyerek · http://korn.blog.hu 2009.03.26. 19:28:57

na beleszólok a dolgokba én is. :D

A középkörba ténleg örültek ha havonta egyszer fürödhettek!Szájápolás meg (mint Terror Dzsoni hozzátette) mellőzték.

Amugy meg a videó nagyon jó és a csatajelenetek ténleg szépek.

Ja és hello XD

Todd. PT 2009.03.27. 11:37:29

Nem ide tartozik de h. ne nézzetek teljesen noobnak :)

"Did you know that people didn't use tooth brushes in the Middle Ages? Mostly they would rub their teeth with a linen cloth to clean them. Sometimes they chewed twigs to clean them"

Szóval nem mellőzték a szájápolást teljes mértékben. Egyébként a városi ember jóval koszosabb volt mint a vidéki földműves. A 30-as átlagéletkor elég sokmindennek volt betudható. De az is a katasztrófális higéniás állapotoknak volt betudható. Vidéken azért nem élt sok ember összezsúfolva és a szart se öntötték egymás nyakába. De ez egy jó hosszú téma lenne. És azért egy középkori parasztot a modernkori putris "tudodkik"-hez ne hasonlítsuk :)


Egyébkét lesz akkor hely ahova ajánlások mehetnek ?

Sorter 2009.03.27. 12:03:51

Todd!
A harmadik évadban megint változik kicsit a blog kinézete ha minden igaz, úgyhogy addigra biztosan lesz valami az ajánlásoknak!

-gabber- 2009.03.27. 13:36:48

Már az okori Egyiptomban is volt szájápolás.

csaky000 2009.03.27. 15:39:11

Én, mondjuk a játékban sokkal nagyobbat csalódtam, mint ebben! Bár igazából a filmben nem csalódhattam, hisz nem láttam (nem is fogom, egy jó darabig!), de az amit Chris Taylorék összebohóckodtak "fantasy", meg "RPG" (jézus!) néven abban a semmitmondó gyepálós állatságban, az nekem sok volt...
Bocs Dzsoni, ha én is porrá aláztam egy legendát, de ahogy szokás mondani, "ez nem jött át"!

Sorter, a vágóképeket, amikről tettél említést, tényleg gyönyörűek, de mintha egy-az-egyben kivágták volna a Rettenthetetlenből, nem?:)

takacsp 2009.03.28. 21:24:42

Már nagyon várom a 3.évadot Sorter

Gibson44 · http://nagyfonok.blog.hu/ 2009.04.02. 21:15:52

Nekem nagyon nem tetszett.Majdnem elaludtam rajta.A szereplők ostobák, van egynéhány idegesítő karakter is, az orkok (rég láttam asszem azok) meg ahogy kinéznek az valami szánalmas.Utálom Uwe Bollt! :D

Más: Olvasom itt a kommenteket és arra bukkantam, hogy változik a blog kinézete.Helyes.Jók a videók, szeretem is nézni őket, de az oldal átláthatatlansága sokszor elijeszt.A kevesebb több lenne.Remélem nem veszitek sértésnek. :)

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2009.04.02. 23:34:07

Gibson!
Dehogy vesszük sértésnek!
Két hét múlva megint lesz egy-két változás, bár még én se tudom pontosan, miféle :-)
Egy-két dolog már nekem is bökte a csőröm, de azokat már említettem Logannek. A többit rábízom.

hakuso 2009.08.22. 10:28:14

Szerintem Uwe Boll legszínvonalasabb munkája, ami még így is rosszat jelent. Szerintem a Postal a legrosszabb és a leggusztustalanabb is.b

/-|JohanntheRocker|-/ 2010.05.04. 16:41:55

A harcjelenetek tényleg egész tűrhetőek, de szerintem már kicsit túl sok is volt belőlük, és az hosszútávon már egyhangú....
süti beállítások módosítása