Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - Leépített szépség

2009.09.24. 21:34 | Sorter | 17 komment

Címkék: 3. évad

Kezdetben a Beépített szépség paródiájának hittük ezt a förmedvényt, de hamar kiderült, hogy ez sokkal, de sokkal rosszabb minden elképzelésünknél.

A filmért ezer köszönet Konyv-nek, az Anyatermészetnek pedig ezer köszönet a végtelen türelemért, amivel megáldott, és aminek hála nem kezdtem el gyilkolászni a film után!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr661405083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dron 2009.09.24. 22:06:52

HÁT EZ K**VA NAGY!
Basszus azt hittem az i.e. 100millió látványánál csak jobb lehet,de tévedtem.
Tök jó lett a video (amúgy).

Mangekyo22 2009.09.24. 22:43:49

Király videó lett!

Régen láttam ezt a filmet, s már akkor kib***ta a szememet az a disznószaurusz vagy mi! Mivel fiatal koromban néztem meg, ezért még nem is b***ta fel akkor az agyamat a film, de ma már...
Bár még mindig jobb szerintem, mint a Katasztrófa Film, de hogy a I.E. 100millió is jobb ennél, az fix!

mynameisearl 2009.09.25. 11:28:45

erről nekem a baywatch paródiafilmje jut eszembe. az is idevaló. a címét nemtom, de egyszer láttam, éjfél körül ment tv2-n. beszartam:D nagyon fos egy film

Lamerdog 2009.09.25. 13:30:17

Oltáááááááááááás !!!!
Mekkora fostartály !!!
A videó meg jó lettnagyon !!!
Síkerült megint jól felhúznod magad !! :P

Terror Dzsoni 2009.09.26. 19:18:48

Örömmel látom, hogy a sok iskolai elfoglaltság mellett azért marad időtök ilyen remek vidiket összerittyenteni!

A szavakat kersem, de sehogyan sem sikerül megtalálnom! Erre a filmre tényleg nincs mentség, a készítők és résztvevők megérettek egy alpos és folyamatos tarkólövésre! Jackónak meg adjunk posztumusz Oscart az alakításáért! ;)

Vardar 2009.09.26. 19:37:28

amikor az a szörny ment azt hittem lefordulok a székről. ilyen jót utoljára a Szuper sulin röhögtem:D

KRT 2009.09.26. 22:12:31

Az animációk tényleg nagyon szarok.ie100millióba is azok voltak.De srácok, láttátok ti már a Világok Harca 2-t? Habár ha úgy nézzük nem is ajánlom hogy megnézzétek :)

Sorter 2009.09.26. 22:21:35

@KRT :
Még nem láttuk, de már a birtokunkban van.

Sorter 2009.09.27. 12:00:14

@Terror Dzsoni:
Az igazsághoz tartozik, hogy ezen a héten én mentem suliba mert lebetegedtem. :-) Ezért volt időm a Kiképzés és a Leépített szépség bemutatóját is megcsinálni. Mindenesetre köszi az elismerő szavakat.
Ja, és az évad végi díjátadásig (még ha az nem is éppen Oscar) semmiképpen nem felejtjük el Jackót! :-D

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2009.09.28. 16:41:35

Ez már volt többszőr is a tv-ben. Asszem a film+-on. De szerencsére nem néztem meg. Am jó a vidi.

dexexe 2009.09.29. 10:21:12

film + on rengeteg ilyen minőségű "filmet" adnak.pár napja volt az rtl klubbon ilyen dinoszauruszos (repülős dinók voltak benne,nem tom a cimét) na az a film is szánalmas effektek terén.

mutassátok be a bunkert.második világháborús horror és ráadásul a németek szemszögéből.

RoyalB 2009.11.04. 19:20:22

már későn néztem meg a videót mert mostanában nézem jobban és megkellet néznem de ártudituis mitkeres itt és otvan 1000m betűkkel a Hollywood tábla de nem veszik észre na ne ba..ki ááá agy fa.z

anasatumare 2010.06.22. 22:00:52

A filmben a női társak szégyelljék magukat jaj a szépségverseny csak a hülyeség. Az úgymond viccelodéssel lejáratják a nőket.Átlagban a cicababás filmekben ahogy van ez is készülödnek a versenyre müköröm meg stb. és dil.s kérdésekkel, helyzetekkel vannak :felruházva:. A valóságban is a nőket üresfejüeknek tartsák meg ilyesmi. A film ezt éreztette velem nő létemre ezt éereztem elöször.

Geminicorazon 2011.02.17. 18:35:27

@Sorter: Szerintem ez nem került fel jó. Nálam a felénél vége van.
Ellenőriznétek?
Köszi

Kibernetika 2017.05.04. 20:22:43

Megnéztem, mert szép csajok vannak benne. De nem nézném meg többször. Kizárólag az acélidegzetemnek és a cicababák külsejének köszönhető, hogy túléltem. Ettől még összegészében egy kalap szar.
Utóirat:
Bocsi, hogy megnéztem!

Kibernetika 2017.05.06. 20:46:54

Persze csak a cicababák külseje! és nem a viselkedésük miatt néztem meg. Egyszerűen nem bírtam miattuk elég távol maradni ettől a "film,,-től.

Kibernetika 2017.06.12. 09:37:29

Amúgy szerintem az az "öten férünk fel a tutajra max" poén eredeti nyelven biztos jobban hangzik.
süti beállítások módosítása