Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - Boa vs. Piton Part1

2009.10.03. 15:19 | BlackSheep89 | 14 komment

Címkék: 3. évad

Már jó régen megígértem ezt a több részes bemutatót, de egész mostanáig kellett várni rá. A Boa vs. Piton-t elég régen láttam, de mégis megmaradt szinte minden pillanata. Nem egy egyszerű darab, amit csak jókora adag tequila bevitele után lehet elviselni. De még úgy is necces!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr651425119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Polgár Csaba · http://cornersofthegalaxy.blog.hu/ 2009.10.03. 16:23:53

Eddig a filmről:
Néhány egész jó alapötlet van azért. Ebből a vadászos ötletből azért egy nagyszerű B kategóriás filmet ki lehet volna hozni.
Mikor ilyen sz*r filmeket láttok, akkor néha én azon filkózok, hogy én mit csináltam volna másképp, hogy jobb legyen a film.
Igaz ez erre a filmre, a Holló 4re stb.
Voltak olyan jó ötletek azért benne, amiből én (kevés filmes tapasztalatom van, de jó ötleteim vannak és írni is tudok) egy remek jó filmet hoztam volna ki. Persze könnyű mondani, hogy mi lenne ha. De komolyan, ha elmennék rendezőnek vagy forgatókönyv írónak, akkor ezeket a filmeket tuti, hogy változtatásokkal újra forgatnám.
A Piton kinyalja a csajt rész az azért oda vág.

Polgár Csaba · http://cornersofthegalaxy.blog.hu/ 2009.10.03. 16:25:33

Lol, elírtam valamit. Filozofálnit akartam írni. XD

Mangekyo22 2009.10.03. 17:31:30

Szuper vidi lett!
Ha jól emlékszek, akkor azt mondtad, hogy majd szándékodban áll a porig alázni...
Ha igaz, akkor a következőben már számítani kell olyan részekre, ahol az ember eldobja az agyát:).

A csaj kinyalásáról meg... Ebből látszik, hogy mindenen segít az erotika meg a szex, még az ilyen sz*rokon is:).

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2009.10.03. 17:59:01

A csajos kielégítős rész valahogy nem jött be nekem. Szerintem az már túl beteges. Amúgy 6:58-nál az a lasítós jelenet tényleg tiszta Armageddon.(de abban a filmben az legalább cool volt.) Itt viszont már a nézőnek égő. Amúgy a vidi király. Várom a folytatást. ( Egyébként a narancssárga mellényes vadászok tisztára úgy néztek ki, mint valami veterán kukások.) XD

JeszKar 2009.10.03. 18:19:18

Igazi trash :)

De a kockában jó alakítás, ne vicceljünk, annak a filmnek az a legnagyobb és igazából egyetlen hibája.

Todd. PT 2009.10.03. 19:42:35

Te figyelj, a töltényeket eggyesével töltjük be XD

Én már azt hittem nem is lesz itt élet, de jó, hogy sorra jönnek ki a videók!

Terror Dzsoni 2009.10.04. 11:28:31

Az évad számomra legjobb videjoja megszületett! Ezt a stílust szeretem! Lenyomni békába, szarrá-fossá alázni! :D

Amikor azt ecseteled magasfrekvenciás hangom, hogy jaj-jaj a boám, akkort nekem egy hisztis díva ugrott be, akinek elvették a sálját(boáját)! :D :D

Vardar 2009.10.05. 17:48:51

Észre vettétek, hogy a boltban 14 dollár másfél liter ásványvíz?? Az közel 2600 forint! Hol élnek ezek??

Commissar Morak · http://wolfgangsharfke.wordpress.com 2009.10.05. 23:22:30

@Vardar: Szerintem az Egyesül Államokban. Az ottan fizetések mellett pedig ez reális ár. ^^

Jó volt végre egy Baaaad moviet látni. Nagyon várom a folytatást. És egy jelenetet legalább szenteljetek ennek a kis vörösnek, nagyon szexy. ^^

holeczmarci 2009.10.06. 20:19:57

Hello!
Benne lennétek egy link cserében?
Én már kiraktalak titeket.
Ja, és nagyon jók a videók!
holecz96
speedintero.blogspot.com

T-rex 2009.10.08. 20:07:11

Ezt a filmet én is láttam. :D Azthittem valami jó kis filmet láthatok az este folyamán merthát szeretem a kígyókat.És még tényleg kihozhattak volna többet is ebből a béna filmből.A nőci teste meg a kinyaláson kívül tényleg nincs semmi jórész ebből a filmből. :S

vitako 2010.02.04. 19:11:33

Am sztem azért akarják használni a boát, hogy felkutassa a katonáknak a pitont és azok kinyírják (de hol vannak?...)

Tahó Sandokan 2013.11.13. 11:52:13

Most találtam rá erre az oldalra 6:55-kor nekem kajakra village people érzésem támadt :D
süti beállítások módosítása