Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - Boa vs. Piton Part2

2009.10.09. 11:55 | BlackSheep89 | 16 komment

Címkék: 3. évad

Ezennel befejeztem a Boa vs Piton bemutatását is. A film a végére gyakorlatilag igazi rémálommá válik, hülyébbnél hülyébb dolgokat láthatunk, úgyhogy kössétek fel a gatyátokat, mert nem egy könnyű menet végigszenvedni a filmet.

Ja, az előző bejegyzésből kihagytam, hogy a linkek közé betettem egy újat, mégpedig egy régi rajzfilmekről szóló blogét. Érdemes felnézni, mert jókat lehet nosztalgiázni!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr61438480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Commissar Morak · http://wolfgangsharfke.wordpress.com 2009.10.09. 12:40:00

Üdv!

Ez a film csak azért élvezhető, mert olyan kiváló stílusban fikázod. Biztos vagyok benne, hogy soha nem bírnám végignézni józan állapotban.

A Vérszomjy (Ginger Snap) filmet...illetve folytatásait górcső alá vennétek? Szerintem gyöngyszemek. Kanadai horror, és nagyon szokatlan megoldásban tálalja a vérfarkas témát. A Film+-on láttam és én komolyan meglepődtem, hogy ez nem is olyan rossz...sőt, még élveztem is.

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2009.10.09. 13:52:44

Hát ez nagyon LOL! Egyébként nem sok értelme lenne, a folytatásnak, mert az a címe, hogy BOA vs Piton szóval a Piton meg hiányozna onna. így meg eléggé befejezetlen a film. Meg még egy kérdés. Amikor a Boat megrázta az áram vagy mi a franc, akkor miért töpült el? Csapta volna el azt is a metró azt kész. XD

Todd. PT 2009.10.09. 21:21:01

Másnak is feltűnt, hogy Philadelphiát megszálták az oroszok ? XD

T-rex 2009.10.09. 23:15:26

Pff...Már majdnem elis felejtettem milyen gagyi is volt a végső harc.Méltó lefikázó videó a filmnek egyedül csak a vicc nem tetszett.

Polgár Csaba · http://cornersofthegalaxy.blog.hu/ 2009.10.10. 12:25:25

Egy kérdés: A két hüllő mi a francért ugrott egymás "nyakának" ha előtte egy jót d*gtak?
Ilyen egy szar filmet. :S

T-rex 2009.10.10. 16:46:29

SPOILER (Bár nemhinném hogy akárkit is zavar ez a kis dolog)
Azért ugrottak egymásnak mert a python megette a boa tojásait.
És azért ette meg mert éhes volt és mert azok nemaz ő tojásai voltak.(Mivelhogy kiderült hogy a párosítás a boával már nagyon rég megtörtént csak nemtudtak róla.)

JeszKar 2009.10.10. 23:08:46

@T-rex: Hát ez... micsoda fordulatok :)

Terror Dzsoni 2009.10.11. 10:40:18

Ekkora barmságot már!!! :D

Jó a videjó, BlackSeep megint kikelt magából!!!:D

csaky000 2009.10.11. 13:39:30

@Wolfgang Shärfke:
Hát nem tudom, lehet az én ízlésemmel van a baj, de én speciel két napig röhögtem a menstruáló VÉRfarkas fogalmától, de te tudod... :D:D:D

Commissar Morak · http://wolfgangsharfke.wordpress.com 2009.10.12. 16:33:43

@csaky000: Én csak a második részt láttam, abban nem menstruált a vérfarkas. :)
És szerintem ahhoz képest, hogy egy kanadai kis költségvetésű film, egész jó. Na meg, ez a mensiző vérfarkas is jobb lehet mint ez a Boa meg a Piton...de ha láttam majd visszatérhetünk erre. :)

Sokadrészről meg még mindig várom hogy mit mondanak maguk az alkotók, de lehet nem is olvassák el a kommenteket mostanság. :(

Sorter 2009.10.12. 17:14:25

Wolfgang Shärfke!
El szoktuk olvasni a kommenteket! :-)
Csak mostanság valamivel kevesebb időnk van az oldallal foglalkozni, ennyi az egész.
A Vérszomj-at pedig még nem láttuk, de meg fogjuk nézni. Én személy szerint mindig is bírtam a kanadai filmeket, nem kizárt, hogy tetszeni fog. :)

T-rex 2009.10.13. 13:11:34

Szerdán lesz a Jeti bosszúja juhé!Mikor először láttam jókat nevettem rajta mennyire sz*r.Ajánlom!

a nagy peti mester 2009.10.28. 11:35:45

lol végére nem id tudtam h melyik a jó kigyó :D:D:D:D a boa vagy a piton???:D:D amúgy a vidi király!!!!

csaky000 2012.02.24. 17:24:45

Amúgy a profi vadászok mióta járnak NARANCSSÁRGA mellényben és sapkában vadászni az ERDŐBE???:D

Geminicorazon 2014.05.01. 11:04:49

@Sorter: A csávó miért a katonákat gyilkolja???
Azok is rosszak? Vagy csak az őrület miatt?
süti beállítások módosítása