Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - Alien vs. Hunter

2009.11.20. 07:35 | Sorter | 35 komment

Címkék: 3. évad

Mivel a "mélyen tisztelt" youtube ezt a videót sem volt hajlandó felengedni, kénytelenek voltunk ismét igénybe venni az Indavideó szolgáltatásait.

Az Idegen és a Vadász harcáról csak annyit, hogy az évad egyik nagy mélypontja, mely csak azért nem tartozik a teljesen nézhetetlen kategóriába, mert legalább kínjába sokat röhöghet rajta az ember.

Jó szórakozást a videóhoz!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr851538668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Terror Dzsoni 2009.11.20. 11:35:49

Hát ez kurva jó!!!!

Amikor a "kommandósok" lövöldözik a Robo-vietkongot, na az egy katarzis! :D Édes Istenem, van-e még ez alatt valami...

Rocko72 · http://teddike.freeblog.hu/files/junius/pop_movie_poster.jpg 2009.11.20. 12:25:10

Áhhh a régi emlékek feltörnek:D
Am azzal tudom megmagyarázni azt hogy a "teflonbetyár" ott hagyja őket, hogy megpróbálták követni a predátor elvet. Vagyis azzal, hogy lelőtték a ööö hát azt azzal ők is vadászok lettek. Apropó láttátok mekkora "potroha" van? Az elején nem is látszik. Amikor láttam az első totált "arról" akkor képzavar volt, hogy most már 3 idegen van??? ?MIND1
Amúgy ajánlom figyelmedbe a Death Racer asylumisált változatát a Death Racers-t!!!(ötletes változtatás, ajánlom figyelmedbe a borító nagy felhívását a színészekre)
Még csak annyit, hogy a film végig olyan mintha lepipilték volna a kamerát :O
Jah és jó volt a tippem a kardok könyvében?:P

SuperGT 2009.11.20. 13:36:06

mi a ? mutatja hogy indavideo be is tölt de nem indul.

Todd. PT 2009.11.20. 13:57:03

Ezt eggyik nap láttam már valahol. De ott ÁVH címmel árulták :) Néztem, óóó de jó lesz, itt van pár száz forintért predátoros film, micsoda ? ÁVH ? És kik ezek a színészek ? :D

SuperGT 2009.11.20. 15:17:19

csak nekem nem indul vagy senkinek se ?

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2009.11.20. 15:35:35

Nagyon jó a videó!

Engem az idegen a Csupakabrára emlékeztet. XD

A vadász meg valami modernizált bádogember. Szóval ez a film is egy nagy rakat szar. Könyörgöm, ennél még én is jobban vágok. XD

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2009.11.20. 17:37:24

@Rocko72: Nem tudom, jó volt-e a tipped, mert én se jöttem még rá! :-)
@SuperGT: Nem tudom, miért nem működhet neked. Próbáld meg más böngészővel, szerintem az lehet a gond.

Evangelion 2009.11.20. 18:28:37

Nem régen regisztráltam, de az összes videótokat láttam, nagyon jók. Nagyon tudom ajánlani nektek a Világok Harca 2 című asylumi gyöngyszemet

dexexe 2009.11.20. 18:49:30

kicsit amatőr ez a film szerintem...én felirattal néztem meg és borzalom....amugy 990 ft-ért árulják a media markt-ban...én egy 100 ft-ért megvenném :D de csak a boritó miatt mert az nagyon tetszetős :) mellesleg a boritón a vadász másképpen néz ki,nézzétek csak meg... :D csalók is :D amúgy a filmben mit keres ott az a pók mikor az autót ellöki? :O én átpörgetve néztem végig mert nagyon untam...remek videó grat :)

ajánlok egy filmet amit mutassatok be,a MIRAX- oldalűról meg lehet rendelni az "El Charro Átka" cimű filmet...1x nézhetős horror,de szeretném ha bemutatnátok :)

dexexe 2009.11.20. 18:50:49

@Evangelion: Világok harca 2 ??? az egy borzalom,nemrég ment a film+ on :D azok az effektek istenem meg az a történet :D

SuperGT 2009.11.20. 19:05:22

na vééééégre már indul !!!! nem tudom mi lehetett a baj de végre indulllllll !!!!!!!!!!!

Szofron (törölt) 2009.11.20. 23:26:20

Ezt a xart... Annyira undorítók az ilyen filmek, ez Alien Vs Predator 2, az i.e 100 millió, jurassic Park, Terminators, a terminátor, transphonder vagy mi a rák meg a trasformerst másolja, még a címük is kis híján ugyan az, és ebből élnek ezek a gyökerek, hogy majd pár bale összekeveri az eredeti filmel azt et a xar veszi meg. Hát én már rég bepereltem volna őket, elég nyílvános koppintások. fujj

Szofron (törölt) 2009.11.20. 23:29:17

Az a szörny meg egy Alien koppintás, és egy Dragon Ball GT keveréke, Dragon Ball GT-be volt egy 100%-ig így kinéző szörny, ugyan ilyen nyújtott feje volt és ostoros keze.

DzsonMeklén · http://defenderdown.gportal.hu 2009.11.21. 00:09:32

Haha, milyen ez már!

Szerintem mikor a csaj csak úgy eltűnve hal meg ott gondolom akartak valami effektet, de elfelejtették berakni, azt nem mondom, hogy nem volt rá pénz, mert ezeket a trükköket egy amatőr is összehozza otthon a PC-jén.

Az a baj ezekben a filmekben, hogy nincs bennük semmi érdekes, és unalmasak is. Ellentétben pl. az Alkonyattól pirkadatig 2-vel ami szintén szánalmas, de legalább valamennyire leköti az embert.

:{) MIKI (}: · http://machinimak.wordpress.com/ 2009.11.21. 00:30:21

ilyenkor nem érzitek úgy, hogy egy órával rövidebb lett az életetek? :D

Borzalmas film

T-rex 2009.11.21. 09:28:00

Na végre a két kedvenc űrszörnyem Asylumizációját is bemutattátok.Amúgy a világok harca 2-öt én is megnéztem nem is értem miért (elejétől végéig) Már a nyál és bőgés határán voltam annyira sz@r-volt...

zecske 2009.11.21. 18:52:34

mi a retekért nem tudom megnézni látom másnak se megy

zecske 2009.11.21. 19:03:23

valami ötlet jo lenne

zecske 2009.11.21. 19:10:21

hát igymarha izgalmas eddig mindig ment semmi baj nem volt a lejátszással most meg nem megy sehol az oldalon fasza

Evangelion 2009.11.21. 20:05:38

@dexexe: Undorító, de haverral rommá röhögtük magunkat rajta félrészegen haverral, ám sztem ezt is meg kéne nézni két üveg bor után:D

zecske 2009.11.21. 20:23:34

alien predator nagy nulla assilum fuj

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2009.11.21. 21:08:48

Nem kell izgulni, láttuk már a Világok harca 2 című iszonyatot, és a hamarosan induló negyedik évad étlapján mindenképpen rajta lesz! Szerintem egy fokkal tűrhetőbb, mint az Alien vs Hunter, de ettől függetlenül is bőven az "idegtépő hulladék" - kategóriába tartozik!

Malackutya 2009.11.22. 05:53:18

Anno benne volt a várt filmek között a Gamer c. film. Nah ajánlom nektek bemutatásra,Baaad movie a javából! A "sírás" kerülgetett a moziból kijövet,összecsapott,érthetetlen,követhetetlen undorító munka,nagyon nem ezt vártuk. Ennél még a Surrogates is jobb,bár az is egy hatalmas nagy gőzölgő szarkupac xD

dexexe 2009.11.22. 11:19:24

@Malackutya: meik gamer???mert nekem van egy mikor a csávó elkészit egy játékot...annakis ez a cime,de az nézhető volt

DarthWhite 2009.11.22. 20:09:43

@Malackutya: Teljesen egyetértek a GAMER-rel kapcsolatban.

@dexexe: Valószínű, hogy arra ami most megy a mozikban...
Ugyan is a azt írta, hogy a sírás kerülgette a moziból kijövet :)
Még jó, hogy megbetegedtem és nem tudtam bemenni rá :D

De, azért letöltöttem, és így utólag örülök, hogy nem a moziban láttam.

Abban reménykedem, hogy a "Törpökkel Táncoló" vagyis az AVATAR, amit mellesleg Cartman-től loptak, jó lesz :D
Komolyan mozi elvonásom van :D

Malackutya 2009.11.23. 00:38:22

Nagy mélypont ez a 2009 a filmgyártásban,nem elég nekünk az asylum,a nagcs nevek is sorra hibáznak. Már csak a Sin City 2 és az Iron Man 2ért imádkozom,hogy jo legyen. Én pl a Transformers 2-n is kivoltam borulva :D Amennyire jo volt az első,annyira szar a második xD

Evangelion 2009.11.23. 09:22:35

@Malackutya: A Transformers télleg nagyon rossz volt, moziba csak azért érdemes megnézni, mert a látványa jó, de dvd-n tuti nem nézem meg mégegyszer, idén szerintem eddig a Star Trek volt a legjobb film, meg a District 9 ezek jöttek be a legjobban. Az AVATART én is várom, remélem ez a majom IMAX itt nálunk is megveszi. Csak nem bassza el Cameron

Lamerdog 2009.11.23. 19:37:09

Na neeeee !!!!!!!
Nem híszem el !!!! Az Assylum egyre rosszabfilmeket csínál !!
Mi jöhet ez után ?? :O

Pocok301 2009.12.29. 10:26:15

Észrevettétek hogy a vadász fegyvere nem előre hanem jobbra,balra,fel,le lő de nem arra amerre céloz.......

wuduta (törölt) 2010.08.05. 14:54:43

A vadász olyan mint a Robot Grunt a Hilf life ban!!

half-life.wikia.com/wiki/Robot_Grunt

ja amúgy jó a videó!

FACE24 2010.12.19. 12:56:01

ez az asylum elképesztő... szerintük az jó hogy ilyen nagysikerű filmeket megcsinálják gagyi zs-filmes változatba? oO* hihetetlen h egy stúdiónak ennyire nincs önkritikája (bár szerintem nem is nagyon érdekli öket csak egy kis pénzt keressenek) titanic 2 (!!!!), megapiranha, megacápás lóf*asz, világok harca 2, meg ez a AVP utánzat is FOS!!! de tényleg mi jön még ezután?? Keresztapa asylum változatban?? o__O* :S
süti beállítások módosítása