Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - Háború a Földön

2011.08.05. 14:34 | Sorter | 40 komment

Címkék: 5. évad

Ez a 2000-ben készült sci-fi sokak szerint minden idők legrosszabb filmje. És rászolgált erre a címre.

A filmelemzők blogján pedig megnézhetitek Sparrow legújabb videóját, amiben a 20 kedvenc filmjét mutatja be.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr933128108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.08.05. 16:29:09

Eléggé meglepődtem, mikor megláttam John Travoltát a borítón.

KongFan 2011.08.05. 16:41:33

mármint 2000-ben készült film nem? :)
Egyébként egy mozis újságban olvastam anno, Travolta egy nyilatkozatát hogy ez a film azért bukott meg mert nem értették akkor az emberek a mondanivalóját, és majd a következő generáció fogja ezt értékelni. Hááát... xD

Gaben No.1 2011.08.05. 17:01:25

Ezt még az ez előtti Arany Málnán megválasztották az évtized legrosszabb filmjének (további jelöltek voltak még az Eszement Freddy és a Hullámhegy xd)

szkristof92 2011.08.05. 19:15:57

Remek videó és teljesen megértem, hogy nem tudsz erről a "filmről" sokat beszélni Sorter, mert amilyen iszonyatos az szinte magáért beszél. Én bizony láttam az egészet és komolyan nem tudom hogy láttam ennél rosszabb nagyköltségvetésű produkciót. A látvány undorító és műanyagszerű, a rendezés és a forgatókönyv egy totális vicc (kedvencem, hogy minden jelenet oldalra döntött kamerákkal van felvéve, de mi a francnak?!!) és a logikai bakik akkorák, hogy egy tankhadosztály is beléjük férne.
Az még külön egy nagy baromság, hogy a filmvégi nagy csatajelenetben az emberek alig öt vadászgéppel lazán tudják magukat tartani egy egész idegen hadsereg ellen. Akkor mégis hogy a francba vesztettük el a háborút?

rammsteinfan 2011.08.06. 01:17:21

ezt a filmet a film+ fogja adni ezen a héten

commandoom 2011.08.06. 13:40:20

hát ez a film szörnyű xd bakker a hősnek nem az a feladata hogy mengmentse a társait?mert amit ott művel kész öngyilkosság amm az ilyan rosszabb-nál rosszab videokat azért párositanak jóval hogy a rossz film is elfogyjon a raktárról mindenáron és hogy kipréseljenek belöle egy kevés pénzt mégha a jó video kap több pénzt ez egy hagyományos bolti szokás tesco vagy nagy supermarketek-ben a vidi jó lett de maga a film nem :D

kukiamukiba 2011.08.06. 15:24:43

Én ugyan ilyen csomagolásban vettem meg az Ötödik elemet és a Zongoristát.

zoliboy94 2011.08.06. 16:17:26

Ez a film lesz a Film+-on biztos h belenézek. Először mikor az előzetest láttam akkor azt gondoltam, hogy nem lehet annyira rossz a színészekre alapozva. Ami a logikai bakikat illeti ha bele gondoltok a Gyűrűk Ura is tartalmaz egy nagyot. Az egész dolgot le lehetett volna annyival rendezni, hogy Gandalf ráülteti Fodóékat egy-egy sasra és azok elrepülnek a hegyig.

Zomb!eboy 2011.08.06. 16:32:19

Bazz, ez a film nekünk megvan dvd-n, de még sosem néztem meg, így utólag belegondolva még jó hogy nem tettem.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.08.06. 16:33:21

@zoliboy94: És gondolod nem kapták volna el őket a szárnyas lidércek?

tpeti97 2011.08.06. 20:28:37

@zoliboy94: Nem ér semmit se a figyelmeztetés, hogy ne nézzen bele az ember XD

bence4ever 2011.08.06. 20:51:58

Még úgy két videó és megint díjátadó lesz.
Kíváncsi vagyok hogy vajon ez vagy a troll 2 fog e aratni.

zoliboy94 2011.08.06. 22:54:47

@Sparrow: Hát természetesen rá ment volna a lidérc banda. Viszont a végén a sasok gyakorlatilag lealázták a lidérceket. Ebből arra következtetek, hogy nagy eséllyel sikerült volna a dolog. Jobb ötletnek tűnt volna mint gyalog elindulni. Persze ez csak szőrszál hasogatás. Ettől még ugyan úgy imádom a Gyűrűk Urát.

zoliboy94 2011.08.06. 22:59:59

@tpeti97: Szeretem néha nézni az ilyen Film+ gyöngyszemeket. Meg én nem kritikus szemmel ülök le a filmek elé. Pl: a Fort Knox-os dolgot nem is vettem volna észre. Szóval néha a maguk beteg módján szórakoztatni is tudnak engem. :)

tpeti97 2011.08.06. 23:59:12

@zoliboy94: Értem én se gondoltam komolyan nekem is volt már olyan, hogy inkább valami szart néztem mint valami tényleg jó filmet. :)
pl. megnéztem mondjuk a Kardfogat ami tipikus trancsír-tucathorror ahol tiniket gyilkolásznak meg dugnak.
www.imdb.com/title/tt0284445/

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.08.07. 09:45:48

@tpeti97: Ez hihetetlen film :D Egyszer láttam, és ha jól rémlik, az egyik csávó próbált a késével kardozni úgy, hogy ütögette a Tigris fogát XD

zoliboy94 2011.08.07. 10:08:09

@tpeti97: Jaj, ez nagyon nagy film. Láttam már vagy 3-szor. :)

Revenge 2011.08.07. 15:42:34

@zoliboy94: Szerintem nem lett volna értelmes dolog, mert a nazgulok 9-en voltak, és ha csak 1 sas megy azt darabokra szedik, ha meg az összes sas megy akkor meg elb@sszák a küldetést, mer a nazgulok jelentik sauronnak, aki egy nagyobb sereget állít a hegyhez hogy nehogy elpusztítsák a gyűrűt.Meg eredetileg azért keltek gyalog útnak hogy gyanútlanul pustíthassák el. Meg mint a történetböl is kiderül csak azért tudták elpusztítania agyűrűt mer elég rendesen elterelték az ellenség figyelmét.

tpeti97 2011.08.07. 16:27:43

Egyébként egy off ki látta a Barátok Közt "Ön szerint így folytatódik a sorozat?" reklámját? Az egyikben Miklós olyan KEMÉNY, hogy zseblámpával kiüti a téglafalat!

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.08.07. 18:06:36

@tpeti97: Tényleg nem sértés képpen, de ez ki a túrhát érdekel?:D

tpeti97 2011.08.07. 18:09:10

@Sparrow: Senkit csak úgy döntöttem ezt leírom:D

unstopable 2011.08.07. 18:39:06

Igazából a könyvváltozat istengyilkolóan jó.Olvassátok el!(csak1200 oldal, elvettem a kedved, hát ne mert nagyon jó.)

unstopable 2011.08.07. 18:41:16

amugy most fogom nézni a filmet film"+-on és kíváncsi vagok.De azért most egy kicsit elvette a kedvemet ez a sok alázó komment.

FaKe.beL1eVe 2011.08.07. 18:51:32

Most megy a Film+-on!! Jesszusom hová süllyed még ez a csatorna??!!

Dragonman 2011.08.07. 21:07:26

Azt kifelejtettétek, hogy azok a ember fegyverek amivel a végén harcolnak már 1000 éve ott rohadtak egy bunkerben. Mégis hogy a francba működnek még azok mindenféle karbantartás nélkül? Meg hogy ősember szinten élő emberek pár nap alatt megtanulnak vadászgépet vezetni?! Na nem már!

Meg hogy az idegenek állítólag 9 PERC alatt igázták le a Földet? Hát annyi idő még arra sem lenne elég, hogy kiszálljanak az UFO-ból! Gondoljatok csak bele. Reggel felkelsz, minden rendben, bemész a budiba szarni egyet és mire kijössz a budiajtóban már várnak rád az idegenek és visznek a bányába aranyat ásni. XD

Nem lenne ez olyan rossz film, csak hát ez a sok logikai hülyeség.

unstopable 2011.08.08. 08:16:42

@Dragonman: A könyv szerint:A fegyók légüres ládákban vészelték át az 1000 évet,A tanulás is hetegig tartott(habár a filmben nem)és gllobális gáztamadást hajtottak végre az egész bolygón, és csak azok élték túl, akik radioaktív környezetben voltak(de ezt mondják is a filmben)

unstopable 2011.08.08. 08:17:47

De tényleg inkább a könyvet olvassátok el minthogy a filmet nézzétek mert az jobb

Habbobitas 2011.08.09. 01:04:38

Sorter, Blacksheep: Kérlek majd mutassátok be az Ong bak 3-at.
Valami eszméletlen nagy baromság lett.

FaKe.beL1eVe 2011.08.09. 19:05:17

Bocsesz az offolásért, de most néztem meg egy iszonyatosan rossz filmet:
www.imdb.com/title/tt0887143/
Hyenas (2011)

Death/Mortis 2011.08.10. 03:02:38

Az Utvesztoben hatalmas alkotas! Semmikeppen ne hagyd ki, hiszen filmtorteneti jelentosegu. Lynch legnehezebben ertheto, de talan legjobb rendezese is egyben. Az arat meg sertonek tartom, mikor nemely *romkomokat* 3000Ft-ert vesztegetnek...

Ez nekunk is megvan DVD-n, mar nagyon regen. Elosozr 10 eves koromban lattam s mar akkor hangosan nevettem rajta. Ma sem valtozott sokat a helyzet, csak inkabb sirok banatomban, hogy erre penzt adtak. :)
Nekem Travolta sehol sem tetszett.

Koszonjuk a videot!

U. I.: Bocsanat az ekezetek hianyaert, de kulfoldon tartozkodom jelenleg.

Sorter 2011.08.10. 08:00:25

@Death/Mortis:
Azóta megnéztem, tényleg hatalmas film! Igaz, hogy csak az első másfél óráját értettem (azt is csak nagyjából), és az is, hogy az utolsó fél óra minden logikai következtetést felborít (állítólag Lynch szándékosan csinálta értelmetlenre), de az egésznek olyan erős atmoszférája van, ami egyszerűen magába szippantja az embert. Számomra eddig ez Lynch legjobbja, bár ez nem sokat jelent, hiszen csak a Radírfejet és a Straight Storyt láttam tőle ezen kívül.

Death/Mortis 2011.08.11. 17:24:00

@Sorter: Valoban igy lenne? Nem igazan tudom. En anno felallitottam magamnak egy gondolatmenetet, ami egy kicist megmagyarazta az esemenyeket, de nem irtam le, szoval elveszett. En meg ketszer sosem nezek meg egy filmet(nagyon ritka kivetelekkel), szoval errol ennyit. :D

Sokkal fogyaszthatobb, de nagyon depressziv meg az Elefantember. A TOP20 kedvencem kozott siman ott van.

Bepeti 2011.08.11. 17:48:57

@Sparrow: Fasza lett a videó XD
+ Jo ez a Live újjítás XD

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.08.11. 19:14:53

@Bepeti: Öööö, köszi, de a videót nem én csináltam, hanem Sorter.;)

DAud 2011.08.12. 22:10:08

Ezt egyszer láttam, bár nem az elejéről, hanem rögtön az elképesztően nívós patkányzabálós résztől. :S
Amúgy az Fort Knox-os motívumot még csak-csak meg tudnám magyarázni, hogy biztos szét zerg-rush-olták a bolygót elpusztítva a teljes kormányzatot (meg ránézésre az épelméjű emberek nagy részét, azért lettek ekkora gyökerek az emberek, lásd Idiokrácia) és Fort Knox afféle elveszett tudás, amit ők is ha jól emlékszem valami ősi könyvtárban találnak meg. Gondolom ezek az idegenek annyira lenézik az emberiséget, hogy meg se próbálták átkutatni a tudásanyagukat.
Ezt leszámítva, viszont tényleg SEMMI értelme a filmnek, még nagy jóindulattal se. Mondjuk nem is meglepő, hiszen a scientológia atyja, Ron L. Hubbard írta, és tulajdonképpen ez is az egyetlen oka, hogy valaha is filmre vitték.

BlakiP 2011.08.12. 22:59:15

olyan sok szar filmet mutattatok már be ezt a filmet is beleértve:D
jó a vidi.
ja és ha valóban szeretitek a nagyon jó filmeket most a hollóra értem lett belőle sorozat akit érdekel az első 4 részét megnézhetitek itt:filmekaneten.blogspot.com/2010/12/hollo-ut-mennyorszagba-1-evad-crow.html

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2011.11.16. 00:32:17

No a Háború a Földön a világ második legrosszabb filmje, amit külön erősít az a tény hogy itt színészek égetik magukat (ebből a szempontból nagyon hasonlít a Buckaroo Banzai kalandjaihoz, tényleg azt vadásszátok már le, kíváncsi lennék mit mondotok róla) és csak azért a 2.-ik mert az első Ed Wood klasszikusa :D

EZ egy olyan film, aminek ezen a Blogon van a helye - tényleg a legnagyobb jóindulattal nem lehet találni benne semmi pozitívumot, Travoltát én kifejezetten utáltam, idő kellett, míg csibészes mosolya engem is behálózott. Tartok tőle, ő aláír mindent, csak pénzt hozzon, ritkán találni olyan színészt, akinek annyira váltakozik a minőségi rátája, mint a sínusgörbe a rajztáblán. De nem is itt a gond, ez a film szánalmas, semmire nem emlékszem belőle, igazából egyetlen mondata tetszett.

Amikor Travolta kifejti, hogy a Föld leigázásánál 7 teljes perc ellenállást tudtak kifejteni összlakosság szintjén az emberek, ott azért megdobbant a szívem. Hogy igen, EZ lenne, nem Függetlenség Napja, meg Világok harca, amiket jó nézni, de ha egy magasan fejlett civilizáció törne ránk, ez lenne areális. Kár hogy ezt a potenciált nem tudták kihasználni.

Egyébként ma pont láttam 990-ért szép tokban, úgyhogy árulják ezt még imitt amott, Karácsonykor kisöprik a raktárakat. De a tasakos megoldást is megértem, azért csomagolják egybe egy jó filmmel, hogy az majd szépen eladja a szart. :) Szóval van ebben ráció.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2011.11.16. 19:25:02

Kiegészítésként még pár infó: kevesen tudják Travoltáról, hogy elkötelezett híve napjaink legfanatikusabb szektájának a szcientológiának, (Cruise nyíltan felvállalja, de ő, meg Smith inkább ilyen tartalékos) és ha az imdb-n rányomsz az íróknál a "one more credit"-re, akkor kiadja a főpap Hubbard nevét, aki az eredeti regényt alkotta meg :D és EZÉRT volt ez a film Travoltának annyira szívügye, még pénzt is lapátolt bele, meg kampányolt ezerrel, állítólag Whitakert is ő dumálta meg.

Szóval a szcientológia egyház tudományos igazgatójának víziója ez a film, ki ki vonja le belőle a konzekvenciát.

Húzzunk bele! 2012.02.05. 00:04:00

Ízlések és pofonok, de nekem nagyon bejön a film.
Mint egyszerű bugyuta filmnek, ahol nem számít semmi, csak lőjjenek és robbanjon valami, bezzeg az jó. Mikor vissza adja a fegyvert stratégia megfontolásból teszi, mert bár bosszút áll rajta, de attól még a föld nincs felszabadítva.Egy átlagos filmbena hős erkölcsök szerint cselekszik, itt nem és ez a nézőknek elfogadhatatlan. Érthető, csak épp nem így működik a világ. Szóval szigorúan úgy tekintünk rá, mint egy film, akkor érthetetlen sz*r, de ha mindennapi világot nézzük, akkor nagyon is logikus sok cselekedete.
Sziklók egy nagyon beképzelt nagyképű faj, ahol ők állnak ode senki nem ér fel, akik pedig így gondolkodnak azok így cselekednek. Bár nekem is hihetetlen, hogy 1000 év alatt nem jöttek rá egy ennyire egyszerű tényre, hogy mivel szelidítik az emberállatot:)

Travolta alakítása túl sok volt már nekem is kicsit visszafogottabb is lehetett volna.

Egyik kommentelő:
"Egyébként egy mozis újságban olvastam anno, Travolta egy nyilatkozatát hogy ez a film azért bukott meg mert nem értették akkor az emberek a mondanivalóját, és majd a következő generáció fogja ezt értékelni. Hááát... xD"

Ez most röhejesen hangzik, de ne gondold, hogy, mert az elmúlt 10, 20, 30, 50 évben nem volt háború Európában, akkor a következő 10-20 évben nem lesz. Majd akkor meglátjuk...
Nekem minden balfaszsága ellenére 7.5/10-esre értékelem.

GyehAnna 2018.04.02. 09:26:23

@scal: Biztos lesz majd Xenu film is a jövőben Tom Cruise-sal :D A South Park már megcsinálta hozzá az unofficial teasert a szcientológiás részben.
Xenu... tisztára, mint egy Rick és Morty "főgonosz" :D Amúgy bármely vallásnak lehetnek őrült fanatikusai javaslom megtekintésre A szolgálólány meséjét, (megjegyz.: nem vagyok feminista és a sorozat azért lehet ilyen szempontból gyanút keltő, mert az ennek alapot adó regény nem Trumpra, hanem Reagen elnökségére és annak vallási bullshitjeire reflektál, mégis a sorozatot a mai korba ültették át) valamint a Persepolist.
süti beállítások módosítása