Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Gyöngyszemek - Összeomlás

2011.10.21. 17:27 | Sorter | 15 komment

Címkék: gyöngyszemek

Egy már régen megígért bemutató minden idők egyik legjobb filmjéről.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr553320378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Becsületsüllyesztő 2011.10.21. 19:07:37

Bevallom őszintén még én se láttam ezt a filmet, de mindenképpen be fogom pótolni!
Egyébként Joel Schumachertől nekem még ezek a filmek is tetszettek:
Egyenesen át
Az ügyfél
Ha ölni kell
8mm

De legfőképp az Egyenesen át ami az egyik legelgondolkodtatóbb film amit valaha láttam. De persze a Sorter által felsorolt filmek is eszméletlen jók, és ennek megfelelően Joel Schumacher-t egy zseniális rendezőnek tartom.

Kápi-András 2011.10.21. 20:10:07

Én ezt egy rossz iskolai nap után láttam és abszolút beletudtam magam élni a főszereplő bőrébe. Szenzációs egy alkotás, amúgy még lehetett volna beszélni a hihetetlen feszült hangulatról és a remek zenéről is, meg még csomó mindenről, de erről a filmről egyszerűen máshogy nem lehet videót készíteni.

uccse 2011.10.21. 20:30:56

Tényleg nagyon jó film, bár szerintem a valaha volt legjobb alakítást Annette Bening nyújtja a Csodálatos Júliában.

zecske 2011.10.21. 20:57:02

super ,kösz nagyon szeretem megis van eredeti dvd.

zecske 2011.10.21. 21:17:13

kedvet is kaptam a videod utánn megnézem ujra.

nagyon jo video volt kösz szépen.

hellboi 2011.10.22. 08:37:38

Örülök hogy bemutattad, nekem is örök favorit a mű. Még jó hogy kapható még dvd-n, meg is vettem!

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.10.22. 12:31:41

Nekem nem volt világos a videó elején, Sorter, hogy akkor most szerinted a 23 - mas szám rossz, vagy jó film e. Ezt légyszi tedd tisztába, mert az a kedvenc filmem.:D

Sorter 2011.10.22. 16:25:26

@Sparrow:
Nem rossz film, egész nézhető, csak szerintem a Fülkéhez képest elég nagy visszaesés.

Gyuri(пижон) · http://moviesandgames.blog.hu/ 2011.10.23. 16:28:34

A te hatásodra megnéztem a filmet, és valami kegyetlen jó! Ahol kell ott nagyon vicces,de ahol kell ott komoly. Én a végén egy kicsit meglepődtem, mert nem arra számítottam, de azért nagyon tetszett! A videó is nagyon jó, csak így tovább srácok!!!

HegeRoberto 2011.10.23. 19:23:27

Remek kedvcsináló volt a filmhez, meg is fogom nézni. Szeretem a társadalom kritikával ellátott filmeket, főleg azért mert mindig aktuálisak. Az ilyen filmek az emberi természet rossz oldalait mutatja be, és bár nem szeretjük bevallani, de ezektől soha nem fog megszabadulni az emberiség. Így az ilyen témájú filmeket mindig is átérezhetőnek, jelenkorba illeszthetőnek fogjuk érezni.

dexexe 2011.10.24. 15:15:15

batman 3 :mindörökké batman filmet is ő rendezte,és jobb mint a 4-ik :)

left4dead 2011.10.25. 19:48:35

légyszi valaki tudna adni egy linket ahonan letölthetem/megnézhetem?

slindagor 2011.10.29. 11:42:24

A film egyáltalán nem ismeretlen az idősebb generációk előtt, s mivel 93 óta a különböző magyar tv csatornákon is bemutatásra került, sztem az ország lakosságának nem elenyésző hányada látta. Az állását, családját, reményét elvesztett kisember tragédiája sztem nagyon is ismert, ha nem is az ifjabb generációk körében.

beke8 2011.12.15. 21:04:14

Láttam ezt a filmet, személyes kedvencem, örülök hogy ide tetted!!!
Tudom hogy nem spoilerkedhetsz de az is k*rva jó rész mikor a finaléba vizipisztolyt ránt elő!!!!!!!!!!!

CS.cs 2015.07.03. 14:58:47

Nagyszerű film az Összeomlás. Egy kicsit valamiért emlékeztet a Kiképzésre
süti beállítások módosítása