Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Kérdezz - Felelek (18-19)

2012.04.13. 12:24 | BlackSheep89 | 23 komment

Címkék: kérdezz felelek

Elnézést mindenkitől a közel egy hetes kimaradás miatt. Hogy miért nem tudtam foglalkozni a bloggal, annak két nagyon - de tényleg NAGYON - nyomós oka van. Az első, hogy lesz egy félévi vizsgám jövő héten, és arra készülök. Ez nem is annyira az időmet veszi el, mert gyakorlati feladatot kell csak készíteni, és még bőven időben kezdtem neki, szóval megőrülnöm sem kell szerencsére. Inkább a motivációm csorbult egy kicsit miatta mostanában. A másik, jóval komolyabb indok, ami miatt mostanában sikerült mindent eléggé elhanyagolnom, aminek köze van az élethez: végre majdnem egy hónap előrendelés után megkaptam a Mass Effect 3-at... úgyhogy délutánonként telefon kikapcs - függöny behúz - ajtó bezár - kóla-pizza az asztalon, és lökdösöm előre Shephard-öt ezerrel. Na jó, azért nem ennyire szörnyű a helyzet, közben sikerült haladnom az új alannyal is, amihez igazából már csak az - egyik korábbi videóban már említett - apróságok elkészítése szükséges. Előzetesként annyit, hogy nagyon friss alany lesz!

És még két dolog: Egyrészt Attila nevű kommentelőnk sajnos kimaradt az email-es kérdések megválaszolásából, de csak most vettük észre, úgyhogy őt majd a végén fogjuk pótolni. A másik dolog pedig hogy mennyire érdemes felpakolnom a hangfájlt? Ez egy ötlet volt az elején, hogy aki nem feltétlenül akarja monitor előtt görnyedve végighallgatni, az így csak lekapja és kész, de kíváncsi lennék hogy ezt közületek hányan töltik le?

Köszönöm és jó szórakozást! 

Kérdezz - Felelek (18)

 Hang ITT!

Kérdező(k):
alestrompirate

 

Kérdezz - Felelek (19)

Hang ITT!

Kérdező(k):
alestrompirate
szkristof92 (07:47)
lagzilajcsiforever (12:35)

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr744407685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2012.04.13. 14:16:47

Csak nem a Jack és Jill????? :OOOOO :DDDDD

FaKe.beL1eVe 2012.04.13. 14:53:24

Én speciel mindig letöltöm, és Winamp-on keresztül hallgatom.
De, ha Youtube-ra megy a videó, onnan is le lehet tölteni mp3-ban, szóval nem muszály a datás link, de szerintem így is jó. :)

A Hülyék Pörölye 2012.04.13. 15:09:31

Mass Effect: A lopott idő :D

vazzegabi 2012.04.13. 15:26:50

Szerintem van értelme felrakni a hangfájlt, én mindig letöltöm, és este elalvás előtt hallgatom az ágyban :D

Callinicus 2012.04.13. 15:44:26

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=l8v9SS2ERBE
Ezt azért csak mutassátok be! :)

Most Puzsérreklámolni fogok, csak szólok. :) Szerintem rohadt poénos fickó, én mindig röhögök rajta, mindegy miről van szó, engem megnevetett. ^^ Ja és az a vicc, hogy magyar tanár végzettsége szerint. :) Nekem volt olyan, hogy egész nap AHM-et hallgattam.

archive.org/details/2009-07-11_-_ahm/
Top 10 magyar film Lista. :)
Amúgy szerintem Nyomozó, István a Király, Macskafogó, Kontroll, általában a Bujtor filmek, a legjobbak.

archive.org/details/2009-10-24_-_ahm/
Top 10 filmjelenet, ha már beszólások.

Tim Burtontől az Abraham Lincoln Vampire Hunter lesz a jobb. :)

AK47 - egyértelmű.

Alul kulturált személyekkel mindenkinek megvannak sajnos a maga tapasztalatai. :(

Szerintem a Marvel sötétebb, mint a DC.
A DC karaktereknél jellemzően alap, hogy nem ölnek, és ez már főleg az új batmannél nagyon fájó. (Földhözragadt? Superman?) A Marvel karakterek sokszor komolyabbak, "V" érdekes kivétel, de superman teljesen komolyan vehetetlen. Punisher, Spawn némely X-Man, azért elég sötét történettel bír.
A DC-t nekem a RED dobta fel nagyon. :) Az új Batmannek mellesleg az eredeti DC képregényekhez, - vagy akár filmekhez - nagyjából semmi köze sincs. :( Szerintem nem is számít már képregényfilmnek. (Ami nem feltétlen baj.)

Való Világból én a mai napig nem tudom ki kicsoda, és tényleg semmiről sem tudtam belőle, és erre egyenesen büszke vagyok.

archive.org/details/2009-05-23_-_ahm/
Ja és a két legjobb adása, pont a Batmanes és a Star Wars Baljós Árnyakos-os volt. :) Ja meg a Gyűrűk Urás, pedig azt én is szeretem.
Puzsérben én csak azt utálom, hogy amikor előkerül a politika, akkor hirtelen nagyon nem tudok semmivel sem egyet érteni amit mond, illetőleg a 2. világháború is egy ilyen téma, szegénykém túlságosan... najó nemmondom tovább, ebbe veszélyes lenne belemenni, politika fujj.

puzserahm.uw.hu/a7m.html

Huh ez hosszú lett.

zooltan93 2012.04.13. 15:49:07

Én is letöltöm őket.

szkristof92 2012.04.13. 16:06:39

Puzsér stílusától én is hülyét kapok, a kérdések megválaszolását köszönöm. Én már 13 éves korom óta King rajongó vagyok, vannak gyenge regényei (a Mobil szerintem az) de rá tudok állni a kissé szenvtelen stílusára. John Woo kapcsán nálam mindig fej-fej mellett versenyez a Bérgyilkos, a Golyó a fejbe és a Hard Boiled de ha választanom kell akkor én is utóbbira teszem a voksom. Az EX2 kapcsán pedig Dolph Lungdren mondta azt hogy Sly eleve R-nek tervezte és a producerek akartak a palacsintába beleszarni. Norris csak társtettes volt.

Pupi91 2012.04.13. 17:16:52

én mindig letöltöm mert szakállam nő mire itt bufferel meg minden szaros adobe kiegészítő szart leszedni...inkább leszedem és akadálymentesen végighallgatom...

maffiozo 2012.04.13. 17:47:32

SÜLTKRUMPLIIIII!!!!! kedvenc :D

maffiozo 2012.04.13. 18:07:33

ja és a puzsér kritikátokon szétröhögtem magam :DDD

lagzilajcsiforever 2012.04.13. 18:11:55

Utólag át gondolva kérdeztem pár nagyon nagy hülyeséget is.

danivilla 2012.04.13. 19:35:51

mindig le szoktam tölteni

Dante12 2012.04.13. 21:01:45

Én az összeset leszoktam tölteni, és tanórán szoktam psp-ről hallgatni. :)

Metal_Castiel 2012.04.13. 21:55:26

lol én meg 2 hete fejeztem be A szív alakú doboz-t és most olvasom a Metro 2033-at... :D

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2012.04.13. 22:30:25

Oké, köszi mindenkinek a válaszokat, akkor továbbra is feltöltöm majd őket! :)

Laronil 2012.04.13. 23:45:00

Blacksheep: csak nehogy teljesen odaszálljon a teljes motivációd az életre ha elérsz a Mass Effect3 végére:D tudom, vitatott téma, bár személy szerint a sírógörcs és a klinikai halál felé tendáltam a finálét elérve, bízom benne, hogy nem lesz igazam és neked tetszeni fog:)

Dante12 2012.04.14. 08:26:10

Egyébként Chuck' meg elmehet a francba.. Ha nincs Sly akkor most az Expendables 2 semmit sem érne. Egyébként nem tudom hogy emlékeztek-e, de az Expendables1 forgatásán, Sly a saját testét áldozta a fel a film sikeréért. Látszik hogy ő a rajongókért van. Respect.

Callinicus 2012.04.14. 15:39:09

www.imdb.com/title/tt0116861/
Baaadmoviesba ajánlom. :)
A Viasat 3-nak szokása levetíteni, egyéb iránt, a többi része sem jobb, de ez kiemelkedően rémes. Rémes jelmezek, rémes maszkok, rémes effektek, rémesen több percig tartó vákuumhatás, rémesen rémes. :)

www.imdb.com/title/tt0045355/
Baaadmoviesba ajánlom. :)
Énekes-táncos, azt nemtudom, hogy musicelnek számít-e. Ne tévesszen meg a 7.0ás imdb érték, erre legfeljebb a készítők szavaztak.

www.rtlklub.hu/most/filmtar
Egyébként ha valaki baaad filmeket akar nézni, itt számos bemutatott baaadmovie fenntvan, továbbá olyanok is, amik sejtelmem szerint, be lesznek még mutatva a jövőben. :)

Cs@tLós 2012.04.15. 00:20:56

Puzsérra én annyit tudok mondani, hogy a stílus maga az ember...egy ekkora gusztustalan, erőszakos, fröcsögő -már elnézést, de tényleg- állat az egész ember. Förmedvény. Nekem se azzal van bajom amit mond, hanem ahogy, jóérzésű ember így nem viselkedik/beszél. Ez egy pszichopata barom, ki is rúgták mindenhonnan, sztem a rádiótól is. Pföjj. Azóta nem is kapcsolok az rtl-re, hogy még a reklámokban se tűnjön fel...

Dante12 2012.04.15. 12:44:15

@Cs@tLós: Nem értek veled egyet. Legalább ő megmondja az igazat, és a stílusa is egyedi. Sőt, szerintem még néha vicces is.

Ungdani 2012.04.15. 13:46:15

én speciel sose töltöm le :D hallgatom, és közbe animálgatok, vagy mincraftozgatok :D bár egyszer már megszoptam, mert elment a net... XD

Callinicus 2012.04.15. 14:52:07

@Cs@tLós: A rádiótól nem kirúgták, hanem felvásárolták és megszüntették a radiocafet.
Azért érdekes, hogy valaki Puzsér miatt nem kapcsol az RTL-re, - amúgy nem a tv2-ben szerepelt? Vagy azért nem kapcsolsz oda, mert ott nem szerepel? - én évek óta nem nagyon nézek tévét - bevallom showder klubbot, meg bizonyos filmeket igen - és én inkább a Való Világ, Fekete Pákó, meg egyéb szemét dolgok miatt, ha Puzsért adnának az RTL-en szebb világ lenne. :)

archive.org/details/2011-04-23_-_ahm/
Robi legnagyobb tévedései top10. :) Itt például elmondják, hogy Robi műsorvezetőtársai, rendszerint rájátszanak Robi verbális agressziójára, hogy jó kis rohamokban törjön ki, ami sokakat - pl. engem - szórakoztat. :)

Callinicus 2012.04.16. 20:28:24

www.youtube.com/watch?v=MLsdiQMU-5A&feature=relmfu
Azért akármennyire utálja valaki Robit, ezen szerintem röhögni fog. :)
Én nem nézem a csiga szüntetiket, tőletek tudtam meg, hogy Robi zsűrizik, de ez az összeállás nagyon megröhögtetett. ^^
süti beállítások módosítása