Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - Válogatott gyilkosok

2012.06.16. 19:34 | BlackSheep89 | 32 komment

Címkék: 6. évad

Ahogy ígértem, íme a másik félresikerült akciófilm tavalyról. Ez közel sem olyan gáz, mint a Colombiana, viszont sehogy sem találja a helyét a műfajon belül.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr874592647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2012.06.16. 21:04:06

A pálcika emberes rész nagyon jó volt! XD

Locutus 2012.06.16. 22:48:32

Nem volt ez azért olyan bonyolult film. Simán érthető a cselekmény elsőre is.

Navajonki 2012.06.16. 23:25:34

Akkor... a végén ez utalás akart lenni a következő videóra, vagy csak amolyan slusszpoén? Csak mert abból már készült élménybeszámoló ugye...

dexexe 2012.06.17. 01:58:46

ez a pálcikaemberes tényleg jó volt...ilyen hasonló lehetne több is (de a favorit akkor is a medence tisztitó sztori) de ha ezt külön felraknátok a you tube-ra,tuti siker lenne...

Koira 2012.06.17. 08:11:54

Jééé a szőke tyúk nem Miranda a Mass Effectből?

lagzilajcsiforever 2012.06.17. 10:35:59

Az elején azt nem úgy kell ejteni hogy sas hanem esz é esz

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2012.06.17. 11:27:29

@Koira: Még jó, hogy ezt Blacksheep külön kiemelte...

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2012.06.17. 11:45:22

Nem tudom ki hogyan áll ezekhez a mostanában készült bemutatókhoz, de személy szerint én sokkal jobban kedvelem ezeket, mint az Asylum filmek elemzését, sokkal részletesebbek és hangulatosabbak, ez nyilván a filmválasztásokból is adódik. Mellesleg Statham a Revolverben alakít a legjobban talán, ott sikerült kilépnie valamelyest az egyszemélyes halálosztó szerepköréből.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2012.06.17. 11:54:24

Rég szórakoztam már ilyen jól bemutatón, jó volt! A pálcikaemberes részen jót röhögtem.

Fromthedeep 2012.06.17. 15:42:40

A bemutató marha jó volt, a pálcikaember rész különösen, de egy valamin nem tudtam magam túltenni. SAS ügynök(!!!)? WTF?

Waking_Waste 2012.06.17. 15:56:51

jó kis videó lett:Dbtw igazán beérett már egy Elhurcolva bemutató, az alpacha bosszúja, remélem hamarosan láthatjuk a bemutatót^^

Waking_Waste 2012.06.17. 15:57:51

@Koira: thank you Captian Obvious

HegeRoberto 2012.06.17. 16:04:08

Igen, az igaziból "British esz áj esz". Igen S.A.S. De akkor is. miért vagytok így kiakadva? Tudjuk, hogy nem magyar szó, de akit csak ismerek mindenki magyarul sas-nak mondja, pontosan azért mert hasonlít a magyar szóra. Tudjuk, hogy semmi köze hozzá, de akkor, csak úgy poénból vagy mert csak így eszik jól kimondani. Amúgy király volt a videó! Valóban minden relatív. De én általában nem hasonlítok össze filmeket. Minden attól függ,
1, Jól éreztem-e magam mialatt néztem
2, Mennyi ideig volt rám utóhatással (filozófiailag elgondolkoztatott-e, vagy kiújította-e a félelmet a sötétségtől)

Ismered "A dolog" című filmet? (1982-es horror). Tavaly ugyanezzel a névvel kijött egy remake. Azt néztem meg tegnap este, szerintem kikapcsolódásnak nézd meg te is. Nem tökéletes, de azok után a horrorok után amiket ti beszoktatok mutatni, tetszeni fog: www.youtube.com/watch?v=ZQATex5CR8o

nish2 2012.06.17. 16:14:22

@HegeRoberto: hali
2011-es Dolog a 1982-es Dolognak az előzmény filmje nem a remake-je
bocsi de bántotta a szemem :)

HegeRoberto 2012.06.17. 18:02:56

@nish2: Tisztában vagyok vele, ha elolvasod a tegnapi youtube-on adott kommentemet, akkor láthatod :) Csak nem akartam Blacksheepnek lelőni a poént. Mert abszolút remake hangulata van az egésznek, főleg mert a cím is ugyanaz, nincs se számozás, sem alcím

nish2 2012.06.17. 18:06:04

@HegeRoberto: :O :O bocsi, most olvastam, :))
ahéccázát'"' ellőttem

Balint_bacsi · http://energiaitaloka-z.blog.hu/ 2012.06.17. 20:27:09

Ritkán szólok a videótokhoz, főleg ahhoz képest, hogy milyen régóta nézlek titeket, de ez szerintem Blacksheep legjobb bemutatója. (Mindet láttam már:D)
Nagyon ráérzett arra, hogy a hangjával hogyan "játsszon", az a szemléltető Statam klipp pedig zseniális volt:D
Egy kis offos kérdés: Ígértetek régen egy gyöngyszemvideót az Evolúcióhoz, ez mikor lesz meg?:)
Amugy a Paranormal Enity nevű Asylum csodát láttad már?

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2012.06.17. 21:11:32

@Fromthedeep: @lagzilajcsiforever: Tudom hogy kell ejteni, csak poénból mondtam sas-nak.

@nish2: Nem lőtted el, ne aggódj! Bár a filmet még nem néztem meg (de már megvan), de sajnos már korábban belefutottam valahol egy spoileres írásba, ami elárulta a poént. Ettől függetlenül érdekel a film, főleg hogy állítólag egész jó lett.

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2012.06.17. 21:14:48

@Balint_bacsi: Köszi a dicséretet! :)
A Paranormal Entity-t még nem láttam, de már beszereztem, csak energiát kéne gyűjteni hozzá (egyébként azt hallottam hogy egész vállalható az Asylumhoz képest)

Igen, az Evolúciót anno kitaláltam, hogy megcsinálom, aztán viszont jött valami más és elfelejtettem. Úgyhogy kösz hogy emlékeztettél, mert tényleg hiányzik a gyöngyszemekből!

Navajonki 2012.06.17. 22:52:28

@HegeRoberto: Nem kötekedésből de "esz ÉJ esz" :D

Ungdani 2012.06.18. 00:00:21

Pivotozunk, pivotozunk? XD

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2012.06.18. 10:29:23

@BlackSheep89: Valóban vállalható az Asylum produkciók között az Entity, nálam a PA. 2. és 3. részét simán odaveri, ettől függetlenül csak egy gyenge közepes film, de legalább nem egy ilyen Titanic 2 féle, vállalhatatlan blődség.

Balint_bacsi · http://energiaitaloka-z.blog.hu/ 2012.06.18. 11:34:14

@BlackSheep89: @FroG: Szerintem érdekes lenne a két bemutatott PA rész mellé ezt is kivesézni. Nekem amúgy nézhetetlen volt, mert az a cseppnyi izgalom sem volt meg benne, ami az eredetiben úgy ahogy ott volt. Ráadásul egy kissebb logikai baki is volt, ami ilyen faék egyszerű sztoriban szerintem megbocsájthatatlan. Na de majd Blacksheep eldönti :)

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2012.06.18. 21:45:18

@BlackSheep89:
Bár a véleményünk nem egyezik - szerintem ugyanis korrekt film volt a Válogatott gyilkosok, amiben jócskán voltak hibák - de ez az egyik legjobb videód; humoros, kreatív, érdekes, okos, eredeti stb. Gratulálok, csak így tovább!

dexexe 2012.06.21. 01:14:55

Gyöngyszemek közt bemutathatnátok David Lynch legendás filmjét a Radírfej-t...1977-es és a legelső filmje a mesternek...nagyon kevesen ismerik és sztem elgondolkodtató egy film,jah én nagyon beteg

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2012.06.23. 00:06:46

én tényleg egy akkora Baaad Múviz antifan vagyok hogy az hihetetlen, pontosan az ILYEN bemutatók miatt, eza film meg a Colombiana egy lapon említve????? mintha a vodka narancsot hasonlítanád a vodka martinihez, nagyon nem egy kategória a kettő

szerintem teljesen igazságtalanul lett csomó minden lehúzva, kezdve hogy Stathamnek ez a film bonyolult, ez a film BlackSheep89-nek bonyolult, aki olyan körülményes dolgokra sem jött rá, - harmadik nézés után - minthogy a pénzes táska a sejktől került elő, az volt ugyanis a fizetség, amiben az elején megegyeztek (nem tudom, hogy ezzel Te tisztában vagy-e, de még a legjobb filmeket is le lehet mondvacsinált okokkal húznia faszba, ez tipikusan ennek az esete)

meg nem követhető a történet? mi nem volt benne követhető? kérdezz majd felelek, Eredethez hasonlítani a forgatókönyvet - ami egyébként teljesen korrekt

a sok ismeretlen szereplő meg: hát a bácsik akik a célpontok voltak, a bácsik akik merényeltek, és a bácsik akik ezt meg akarták akadályozni

nem látni hogy miről is szól ez a film, leginkább a gyilkolástól való undortól, meg hogy ez egy ördögi kör, és nem szabadulsz, és egyfajta morális kódexről, mint ami Leonnak is meg volt még, a másik iránti tiszteletről, a porfizmusról, hogy csak a célponttal végezz

miközben nem említed meg a film eredendően nagy faszságait, mint pl a SAS ügynök teájába csempészni a port, hát azt nem észre venni - elvégre ezek csak SAS ügynökök, nem 007-esek, szerintem kicsit könnyen is kapták el őket, az elsőt mindenképpen
Statham olyan simán lógott be menettáborba hogy az röhej,
De Niro kényelmesen lövöldözik a metróállomáson, amikor RÁD akkor rád ordítanak ha belépsz a biztonsági sávba, és a bácsi is jó hangosan üvöltözi, Igen EZ nem SAS ügynök, ez valami amatőr, azt kapja az ecsetet a torkába

szóval ha már arról van szó miért rossza film, valós okokat is szeretem volna, mert ez így egy teljesen jó film leszarozása, aminek egyáltalán nem ezen a blogon a helye, értem hogy az agyatokra ment a sok Asylum film, de akkor legyne a blog neve, Not at all Baaad Movies

de hogy mondjak jót is - a pálcikaemberes rész tényleg humoros volt, csak a film totálisan nem ennyire bonyolult

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2012.06.26. 14:37:10

@scal: A bonyolultság egy dolog, ami nekem igazán betett, az az érdektelenség. Egyáltalán nem érdekelt mi van a film szereplőivel. Ha nem így lett volna, talán a gondolataim sem kóboroltak volna el folyamatosan másfelé, miközben nézem.

De ne aggódj, a következő bemutató egy olyan iszonyatosan elképesztően rossz film lesz ami után senkinek semmi rossz szava nem lehet! :)

Kormos Krisztián 2012.07.03. 10:58:24

A pálcikaemberes szemléltetés nagyon szigorú :-D

jackass99 2012.07.16. 11:19:54

A pálcika emberes hatalmas volt. Nekem nagyon tetszett.

uvegesm 2012.08.08. 11:08:50

mi a zene címe a pálcikaemberes rész alatt?

NewHewkas 2015.05.03. 13:15:24

Kedves BlackSheep!

Szeretném megkérdezni, hogy a videó utolsó 30 másodpercében milyen zene szól?

Köszönettel:

New Hewkas
süti beállítások módosítása