Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Élménybeszámoló - Börtönregény; Madagaszkár 3; The Raid: Redemption

2012.06.22. 08:40 | Sorter | 22 komment

Címkék: élménybeszámoló

Először néhány szót ejtünk Mel Gibson legújabb börtönsztorijáról, és a Madagaszkár (most már) trilógia legújabb részéről...

 

 

... majd beszélünk a már nagyon régóta várt indonéz akciófilmről, a The Raid: Redemption-ről, aminek sikerül jócskán felülmúlnia az elvárásainkat, pedig az előzetese után kicsit sem voltak alacsonyak. Nem kertelek, minden idők legjobb akciófilmje lett belőle!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr524604058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyurci97 2012.06.22. 14:20:24

Tényleg nagyon jó a The Raid: Redemption, de szerintem a Sólyom Végveszélyben is nagyon jó.

lagzilajcsiforever 2012.06.22. 14:35:52

Nekem a The Raid: Redemption-ben az is tetszett hogy benne voltak az előzetese zenéi.

MrRaizy 2012.06.22. 16:03:14

Előre is elnézést kérek egy kicsit Spoileres leszek.

Raid tényleg jó bár nekem annyira nem jött be mint nektek főleg azért nem mert nálam a film átesett a ló túl oldalára azt hiszem ti mondtátok is , hogy szerintetek nem voltak eltúlozva jelenetek hát szerintem meg igen csak komolyan túl lőttek a célon főleg a film legjobb jeleneténél ugye az a már említett 2vs1 hát én annál a jelenetnél úgy 10perc után könyörögtem , hogy dögöljön már meg az a kócos kis g*ciláda még amikor nyakon szúrták azután is még 5 percig minimum olyan dolgokat művelt , hogy na bassz már hol van ilyen .. és amikor végre kipurcant vártam a főszereplő kölöktől egy olyan beszólást , hogy MI A FASZOMBÓL VOLT EZ A ROHADÉK ?!?!? Ja és ettől kölöktől a végére már majdnem falnak mentem egy k*rva kés-t nem vett volna magához vagy akármit nem ő ott rohangált fegyver nélkül akik megellene jöttek mind machete-vel na mondom menj már a f*szomba nem vagy te Batman b*zdmeg ja igen és még azt a kevés kis védőmellénykét is ledobta magáról értem én , hogy megsérült és könnyíteni akart magán de úgy eldobta mintha nem is számítana az a sz*r.

Kb. ennyi ami az eszembe jutott így hirtelen de ne gondoljátok , hogy nekem nem tetszett csak én felsoroltam 1-2 dolgot ami igen csak bosszantó volt számomra a film nézése közben .

HegeRoberto 2012.06.22. 17:01:05

Én is pont 1-2 hete nézhettem meg, de én még napokig a hatása alatt voltam.
Egyrészt ott a naturalizmus. Ahogy mondtátok, nincsen semmi sem kitakarva.
Másrészt a realisztikus helyzet és megvalósítás. Nem sok minden van a filmben ami azt ordítaná, hogy ez nem történhet meg.
De a mesélési mód is különleges. Mondtátok, hogy hiányoltátok a történetet. Én ezt is szerettem, de megmondom, hogy miért.

A film főleg 1 kommandós szemszögéből van, aki csak parancsra vesz részt az akcióban. Fogalma sincs mi vár rá bent, nem tudja, hogy kikkel fog bent találkozni és azt sem, hogy élve kijut-e egyáltalán. Amikor az ember ilyen helyzettel kerül szembe az életben, nem foglalkozik mellékágakkal, főleg egy képzett kommandós nem, aki teljes erejével a feladatra koncentrál. Ez elképesztően reális, hogy 1 esemény, ami egy rendőri rajtaütés kitölt másfél órát, minden mellékág, visszaemlékezés és magyarázat nélkül. Nem is kellenek, mert az a lényeg ami MOST történik a szereplőkkel.

Ez olyan mint ha 1 egyszerű Gondori katona 1 szemszögéből folyna le a Gyűrűk ura legnagyobb csatája. Reggel felkel és szólnak neki, hogy jönnek az orkok. Kimegy a bástyára és onnantól nem számít semmi. Nem számít miért jönnek az orkok, nem számít neki se a gyűrű, se Frodo, se Gandalf, se semmi rohadt ügy ami a háttérben zajlik, csak az, hogy leölje az összes ellenfelet akit meglát, mielőtt ők ölik meg őt.

Lehet, hogy ez egy kicsit üresnek tűnik de én ezt hívom Szituáció filmnek, amikor egy eseményen van a hangsúly és nem az azt kiváltó eseményekről vagy következményekről, hanem szimplán arról ami éppen történik, mert a szereplőknek is csak azzal van idejük foglalkozni ami éppen történik, és ettől lesz rohadt hiteles.

Sorter 2012.06.22. 17:55:23

@HegeRoberto:
Nagyon klaszz, amit írtál. Én ebből a szemszögből még nem is néztem a filmet, pedig tényleg igazad van! :)

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2012.06.22. 18:52:07

Jó hírem van nektek Sorter és BlackSheep!!!!!!!!
Terveznek egy Madagaszkár Pingvinjei Mozifilmet!!!!!!!!
2013 vagy 2014 nyarán lesz a mozikban.
Ha a Madagaszkár filmekben nem is kaptak sok szerepet ebben a filmben biztos nagyot fognak alakítani.
Én úgy képzelem el, hogy az lesz az első animációs AKCIÓFILM. Annyi lehetőség van benne James Bond és akciófilm klisék felhasználására poénokként. Ha valamit, hát azt érdemes lesz majd megnézni :D

Ti hogy képzelitek el a Pingvineknek a filmjét? Szerintem fantasztikus lesz. :)

A Hülyék Pörölye 2012.06.22. 23:01:44

Itt van a film feliratosan.
www.putlocker.com/file/7BB36695F2D3775D#

Nem tudom mit esztek Sólyom Végveszélyben-en. Szerintem egy unalmas, vontatott, és propaganda akciófilm...

A Raid 5X jobb, csak az ocsmány nyelv zavar, tiszta makogás az egész...

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2012.06.23. 16:29:53

@alabama20: Te aztán ráértél. :P
Egyébként mikor visszavonult megmondta, hogy az élménybeszámolókon még részt fog venni és a medencetisztító történetén is fog szinkronban segédkezni. Egyébként ez asszem a második élménybeszámoló amiben szerepel, amióta visszavonult.

gorre126 2012.06.23. 18:46:24

@alabama20: Valaki kiköttethetné már nálad a netet... :D

KongFan 2012.06.23. 20:07:06

alabama20 valószínűleg ugyanaz a szellemi fogyatékos troll, aki Freddy D-hez is beköltözött. xD

zecske 2012.06.23. 20:27:17

alabama20 ?! apám te hülye vagy?!szimplán

gyurci97 2012.06.23. 21:46:55

@alabama20: Nem volt jobb dolgod te anyaszomorító kis fasz? Mit ordibálsz itt bazdmeg? Inkább örülnél, hogy ha már videókban nem, akkor ilyen kis "szösszenetekben" hallod Sortert. Rühellem az ilyen hülyéket...

@rAAAiz: Nekem már az is kicsit sok volt, hogy a tesó fejét tízszer erőből belevágták a földbe, de ő még vígan hadakozik. Akár egy jól irányzott ütéssel már meg lehet ölni akárkit. De mondjuk ez egy akciófilm, ahol nem a realitáson van a hangsúly.

@A Hülyék Pörölye: Már bocsi, de ha neked a Sólyom Végveszélyben unalmas és vontatott, akkor te az LSD-től is el fogsz aludni.

szkristof92 2012.06.23. 23:04:29

A The Raid tényleg rohadt jó de szerintem a" minden idők legjobb akciófilmje" titulusban erősen ott van még a megtekintés utáni lelkesedés!:))

@A Hülyék Pörölye: A büdös francba háromszor láttam eddig a Sólyom végveszélyben-t ezek szerint mind a háromszor valami vágott változatot néztem, mert egy rohadt pörgős, véres és veszett látványos filmre emlékszem, aminek az lett a vége, hogy az amcsiknak 19 halottal és sebesültek tucatjaival a hátuk mögött kellett visszavonulni.

A Hülyék Pörölye 2012.06.24. 00:00:03

@szkristof92: Nekem igazából az nem tetszett, hogy minden sebesülnél nyafogtak, miközben a több ezer lemészárolt szomálival nem foglalkoznak, mintha ez valami hőstett lett volna hogy ezreket lőnek le profi katonák. És az amcsiknak mellesleg semmi, de semmi keresnivalójuk nem volt ott, és semmin se változtattak. A vontatottságról azért írtam mert szerintem a két és fél óra helyett 2 is elég lett volna.

szkristof92 2012.06.24. 11:15:23

@A Hülyék Pörölye: Igen, sokaknál az háborús filmek egyik rákfenéje, hogy amikor kiválasztja a perspektívát amin belül az eseményeket bemutatja (Sólyom esetében az amcsik szemszöge) akkor a másik oldal háttérbe szorul és pozitív színben tűnnek föl azok akik többet szerepelnek. Viszont szerintem ott van a kutya elásva, hogy nincs benne semmi heroikus. Igen bevonultak egy idegen országba azzal a szándékkal, hogy segítsenek, de ehelyett teljes kudarcba fulladt az egész. Ezt az elbaszott szituációt mutatja meg a film, és annak totális értelmetlenségét (amire nemegyszer van utálás a filmen belül) valamint szerintem nem sok heroikus dolog van abban ahogy a legkisebb elkendőzés nélkül mutatják meg az amcsiknak, hogy a katonáik teljesen felesleges ügy miatt haraptak fűbe vagy szereztek maradandó sérüléseket. Hogy lényegében csak a haditechnikájuk meg a profizmusuk mentette ki őket.

De ez persze csak az én véleményem.

A Hülyék Pörölye 2012.06.24. 14:49:13

@szkristof92: Megnézem újra, ez már biztos :)

gorre126 2012.06.24. 14:51:11

@szkristof92: Az amcsik SOHA nem azért vonulnak be egy országba, hogy segítsenek, ezt csak a média próbálja beetetni az embereknek (ahogy látom sikerül nekik), és a háborús filmjeik is csak azért készülnek, hogy őket (akár bukott) hősként, az ellenfelet pedig lelketlen szemétládaként állítsák be. Közben meg ők azok, akik mindenhova csak az olaj miatt tolják be a pofájukat, közben meg szétdobálnak néhány palackozott ásványvizet, mondván milyen segítőkészek...

szkristof92 2012.06.24. 15:25:09

@gorre126: Idegesek tetszünk lenni, holott én is jól tudom hogy az amcsiknak csak üzlet a háború és nyugodt szívvel lehet őket szidni azért mert a világ csendőreit játsszák és azt is csak hazug okból.
És elismerem vannak és láttam is olyan filmeket, amik propagandák de az, hogy háborús mozit csak azért csinálnak ők vagy akárki más, hogy fényezzék a saját nemzetüket egy demagóg faszság. Ennyi erővel a Szakasz, az Apokalipszis Most, a Sólyom, a Született Július Negyedikén, a Testvérek, az Acéllövedékek meg egy raklap amcsi háborús dokumentumfilm, aminek az amerikai atrocitások a témája is csak azért készül a sávos-csillagos nemzet dicsfényét zengjék.
Sőt a németek Sztálingrádja, Das Bootja, a szovjetek Jöjj és lásd című filmje, a meg Szentjánosbogarak sírja a japánoktól az is mind pozitív propaganda. Csak, hogy tisztességesen végigvigyük az analógiát.

Ez az egész ügyet most rögtön lezárom mert nagyon off topic + forró talajra tévedünk vele, politizálni nem kívánok mert egy undorító könnyen megbélyegző mocsár.

gorre126 2012.06.24. 17:12:02

@szkristof92: Igazad van, nem fogalmaztam a legjobban, nem az összes filmjük, inkább csak egy jó részük készül önfényezés céljából, és SZERINTEM a Sólyom végveszélyben is csak ilyen bukott hősként próbálja beállítani őket, akiket elvertek a csúnya, hazájukat és kultúrájukat védő emberek, de ettől még a film végére nyugodtan oda lehet képzelni egy "még visszajövünk!" kiírást.

Ez meg az én véleményem, szóval akkor erről ennyit.

Egyébként most néztem meg a The Raid-et, és tényleg nagyon akciódús volt, talán már túlságosan is... (Lsd. @rAAAiz kommentje.)

Fromthedeep 2012.06.24. 18:36:13

@szkristof92: Tényleg nem hiszem, hogy jó dolog ebbe itt belemenni, nem is nagyon fogok, csak annyit tennék hozzá, hogy két oldala van a dolognak és mind Irak mind Afganisztán (ez utóbbi ugye kicsit más téma) elég fontos dolog biztonságpolitikailag. Szóval vizsgáld meg ebből a szemszögből is ezt a kérdést.

Egyébként a Raid szerintem is messze az utóbbi évek legjobb akciófilmje.

Dante12 2012.06.29. 14:24:55

Üdv srácok!

Ismét írtam számotokra levelet, de megint nem válaszoltatok. :/ Pedig a szinkronfilmet nélkületek nem szeretnénk elkezdeni, és szeretnénk a véleményeteket megvárni. Tehát ha lehet, tudnátok aktívan válaszolni az e-mail-ekre? :/

Tisztelettel: Dante

jackass99 2012.07.14. 13:48:07

Szerintem a - the raid : redemption - kúrvajó volt én nagyon élveztem.
süti beállítások módosítása