Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Megtorló rövidfilm!

2012.07.17. 18:18 | Logan89 | 16 komment

Van különbség büntetés és a megtorlás között!

2004-ben mutatták be a Megtorló című filmet, amiben Thomas Jane alakította az összetört szívű Büntetőt. Sajnos megbukott, de Én oda vagyok ezért a filmért. Sokan sima arcúnak nevezték és nem tartották elég keménynek, de Számomra teljesen megfelelt Megtorlónak. Őszintén szólva mikor hallottam, hogy jön az új rész, tűkön ültem, hogy mikor, mikor, de mikor jön már. Aztán jött egy hideg zuhany. Nem Thomas Jane lesz a Megtorló. Mély depresszió után, továbbra sem békéltem meg. Dacosan kitartottam amellett, hogy Én bizony már azért se nézem meg.

Végül mégis csak megnéztem.

Részben örültem, részben nem. Igazából tetszett a film, de bennem volt az, hogy miért nem Thomas Jane. Nem mintha bajom lett volna Ray Stevensonnal. Film maga viszont jobban tetszett. Ezt annak köszönheti, hogy hozta az elvárt erőszakot. Ilyennek kell lennie egy igazi kemény, nincs vesztenivalója Büntetőnek.

AND NOW, meglepetésemre(ma bukkantam rá) vegyült ez a 2 film (számomra jó) tulajdonsága: Thomas Jane és a kemény erőszak. Ebben a kis rövidfilmben, míg kedvenc Megtorlóm keményen bünteti a makacs foltokat, körülötte egy gettó banda zaklatja a környéket. Vajon mi sül ki belőle és hány csont törik?

Kíváncsi vagyok Nektek mennyire jött be ez a kis film. :)

Ui.: Lassan készülök a következő videóval. Itt a nyár, a meleg, munkám mellett ez eléggé lefáraszt a nap végére, ráadásul jönnek a nyaralások, kirándulások. Igyekszek, de addig is jönnek legalább az Oscar pályázatok és BlackSheep videója.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr624662669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Navajonki 2012.07.17. 20:06:13

Irreálisan strapabíró Jack Daniels, a papír szakítószilárdságával vetekedő csontok, És egy lyukas koponyamintás póló. Imádtam! :)

Lebron James Dio 2012.07.17. 22:15:21

Atom! Újra kéne nézni a Thomas Jane-es filmet is.

Erről tud valaki bővebben?
www.imdb.com/title/tt1797521/

Locutus 2012.07.18. 09:17:13

A rövidfilm egész jó, hangulatos kis darab, de a Thomas Jane-féle film elég semmilyen volt. Valóban nem volt elég tökös és kemény egy Megtorlóhoz képest. Még úgy sem, hogy eredetsztoriként is funkcionált. Mondjuk a film végi monológ a hídon, az tetszett.

BarmyArmy 2012.07.18. 11:47:21

Tudtátok hogy van Dolph Lundgren -es Megtorló film?elég gyengus :D
www.imdb.com/title/tt0098141/

Locutus 2012.07.18. 12:06:03

Honnan tudod, hogy gyengus? Láttad?
Egy átlagos Lundgren akciófilm, az adott kor színvonalán. Nállunk egyébként "Büntető"-ként futott anno.
Tudod a filmipar nem az Erdettel, meg a John Carterel kezdődött, előtte is voltak már filmek.

HegeRoberto 2012.07.18. 12:24:29

Ez a rövidfilm nagyon üt. Remek az ötlet, a kamera használat és úgy mindent egybevetve, ez remek nyitó jelenete lehetne egy rendes nagy filmnek.

És ez a kérdés pedig..."Tudod mi a különbség az igazságosztás és a megtorlás között?" Remek kis csavar és elgondolkoztat!

dexexe 2012.07.18. 13:36:38

azért az 1989-es Dolph Lungren féle megtorlót kihagyni bűn.mert az megérne egy gyöngyszem bemutatót.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.07.18. 14:42:59

Szerintem is a war zone hangulatát kapták el Thomas Jane-el, szóval nem lett rossz ez a kisfilm, sőt.

jackass99 2012.07.18. 18:15:55

A következő elhurcolva videó mikor lesz kész?

saiyajins 2012.07.18. 20:05:17

ez egy elég büntetö megtorlo volt rövid de tökös amilyen kéne lennie egy megtorlonak.

balázs01234 2012.07.19. 15:30:56

elképzelem ugyanezt a jelenetet Jim Carrey-vel mint Megtorló :D de ilyen poénos jellegű lenne. és mondaná a huligánoknak "utááánam, ki látott már ilyen beszari vagányokat" :DDDDD

BarmyArmy 2012.07.21. 00:50:04

@Locutus: Szerinted mondtam volna hogy gyengus ha nem láttam volna?hmmm?
süti beállítások módosítása