Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - Elhurcolva Part2

2012.07.18. 19:38 | BlackSheep89 | 50 komment

Címkék: 6. évad

Íme a második része ennek a borzadálynak, amelyben már kizárólag a sztoriról és a főszereplőről van szó, viszont így sem sikerült mindent elmondanom. Az Elhurcolva határozottan túlnőtt magán, mert még mindig csak a film közepéig jutottam el, úgyhogy várható lesz egy harmadik bemutató is. Ezzel a filmmel meg kell izzadni, dehát az igazi celluloidhulladékok már csak ilyenek!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr594664895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

23junior23 2012.07.18. 20:05:11

SAGAGASAGASAGA XDDD BEHALTAM

Kápi-András 2012.07.18. 20:10:39

Nagyon király volt! A Sör remélem lesz az Expendables 3-ban is, hűvösebb volt, mint Steve McQueen. XD

jackass99 2012.07.18. 20:13:06

Remek videó ismét BlackSheep.A sörös poén hatalmas volt.

KatLevente · www.youtube.com/c/Hunbadfear 2012.07.18. 20:24:19

Amm csak engem akaszt ki kicsit a kiscsaj elképesztő szemöldökjátéka azzal a 2 dzsungelcsíkkal:

Amúgy valami nagyon erős szarkazmus akart lenni, hogy az Indavideó-ra azt írtad ki, hogy elrabolva?:D

saiyajins 2012.07.18. 20:25:04

ez mekkora egy trágya film:) de video az állat volt:) hozta szokásos blackshheep szinvonalat
várjuk 3 videot

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2012.07.18. 20:25:39

Nem gondoltam volna, de ez még az előző résznél is jobbra sikerült! Gratulálok, jól szórakoztam ezen is!

saiyajins 2012.07.18. 20:26:18

basszus én is irni akartam milyen nagy szemöldöke van a csajnak ez nem kissel egyik amcsi rokona? basszus mekkora bokor lehet lent :)

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2012.07.18. 20:38:30

@badfear: Nem, azt véletlenül elrontottam. Köszi hogy szóltál! :)
A csaj szemöldökei engem nem zavartak... mondjuk engem ez nem nagyon szokott zavarni egy nőnél... (Tünci persze külön kategória :) )

HegeRoberto 2012.07.18. 20:59:04

Sör: Te vagy az anyám?

Kész XD meghaltam! Fogalmam sincs mit szedsz BlackSheep, de csak óvatosan!

Navajonki 2012.07.18. 21:03:09

Örülök, hogy továbbra is egy véleményen vagyunk, Mr. Sheep.
Habár a hangtompítók miértjéhez lenne 1-2 szavam:
A Hangtompítók értelemszerűen azért kellettek, hogy a szomszédság ne hallja meg a lövéseket, míg a bomba álcaként szolgált. Mégsem hagyhatnak ott 2 golyóütötte hullát, a gázrobbanással ellenben fedezni tudják ezt az akciót. És nem, nem a CIA elől, hanem a média és a lakosság elől. Az, hogy a bérgyilkos visszarángatta a kiscsajt a házba, nos, az is kimagyarázható: Ha a ház előtt lövi le,a robbanás talán nem végzett volna elég alapos munkát rajta. Bár ez így is hülyeség.

Nekem kicsit a "gonoszok" elképzelése böki a csőrömet. El akarják kapni Cápasrácot, hogy az apjától kizsarolhassák az adatokat. Miért nem mennek akkor már rögtön az apa után? Habár ha őt is csak ilyen agyfasz módszerekkel tudták bemérni, talán jobb is, hogy nem próbálkoznak egy profi ügynök bemérésével... Najó, a motivációval nincs nagy baj, de szerintem kicsit hülyén tűnik fel ez a "Egész film alatt kergetik a srácot, hogy megszerezzenek valamit, ami (eleinte) nincs is nála" dolog. Annyira Nathan Foglyul ejtésére megy ki a történet, hogy nekem meg sem fordult a fejemben, hogy az apját akarják vele zsarolni. Had ne mondjam, emiatt még hülyébbnek tűnt a történet. :)

Jah, és a csaj információszerzési módszereire irányuló mondatára (Ez az egyetlen jelenet, ahol hitelesen alakít) válaszolva: Lehet, hogy csak ehhez ért :) Egy kis szempilla rebegtetés, egy kis szexipofi, és egy adag dekoltázs (már amennyi van neki). Az elmúlt pár évben tökélyre fejleszthette a technikáját :)

Amúgy fel a fejjel, Mr. Sheep, már csak egy videó, és megkönnyebbülhet!

jackass99 2012.07.18. 21:10:37

Majd a következő évadban bekéne mutatnod Yonggary - az űrbéli szörny című filmet. Abban rengeteg hülyeség van a látvány pedig nagyon szar. Meg abból szerintem elég vicces videót lehetne csinálni.

A Hülyék Pörölye 2012.07.18. 22:25:13

Öcsém ez a csaj tényleg Brezsnyev. Mellesleg mindenki tudja, hogy a bérgyilkosok nőkkel bunyóznak, ahelyett, hogy lelőnék őket...

tiltottfilmkiller 2012.07.19. 12:44:30

ne tudtam végignézni, sajnos Blacksheep vinnyogós, visítós hangja elrontja a legjobb poént is.

tiltottfilmkiller 2012.07.19. 13:33:53

@23junior23: ezen a videón is egy olyan valaki beszél aki nem vállalja az arcát, így hát számomra ez hiteltelen. Majd ha arccal jössz junior akkor beszélhetünk.

jackass99 2012.07.19. 13:48:10

Szerintem vicces ahogy BlackSheep beszél.

KatLevente · www.youtube.com/c/Hunbadfear 2012.07.19. 13:53:24

@tiltottfilmkiller: Mikor egy könyvet olvasok nagyon jól tudok szórakozni nem zavar, hogy az író nem ragasztotta oda az egyik oldalra a fotóját. Így is élvezem. Mikor rádiót hallgatok akkor sem zavar, hogy nem látom egyik arcát sem. Így is szórakoztat.

Nem akarlak semmilyen mód megbántani, de lásd be, hogy arc alapján ítélni a másikat nagyon felszínes dolog. Ez nem egy politika műsör, itt nem gyaláznak más embereket, senkit se bántanak meg. Csak szórakoztat.

Nyugodtan küld el az egyik videód, ha az elképesztő arcjátékodtól tényleg többnek fogom érezni, akkor elnézést kérek, és neked adok igazat. Addig is a legkevésbé sem értek veled egyet, és az önmagad ismételgetése egy elég gyenge védelmi mechanizmusnak a részedről.

tiltottfilmkiller 2012.07.19. 13:58:03

@badfear: neked is meglehet a véleményed max le..rom. juniornak meg azért írtam, hogy arccal jöjjön mert nem érdekel a videó amit küldött, ha az önéletrajzát akarja nekem megmutatni akkor azt ne arc nélkül tegye ennyi ...

tiltottfilmkiller 2012.07.19. 13:59:13

@badfear: jah meg a másik, hogy nem tudom honnan veszed, hogy védelmi mechanizmusból teszem amit teszek, nekem nincs miért védekeznem.

KatLevente · www.youtube.com/c/Hunbadfear 2012.07.19. 14:18:44

@tiltottfilmkiller: Szerintem ne szard le a másik véleményét, mert ezzel csak téged nehezebb komolyabban venni, én se szarom le a tiédet. Az egy tényleges védelmi mechanizmus, hogy gyakran ismétled ugyan azt a érvet, hátha ettől hitelesebbé válik, ha már elsőre se vette senki. Próbáld alátámasztani valamivel mert ez így nagyon gyenge lábakon áll, és attól még, hogy többször elmondod, semmivel se válik erősebb érvé.

tiltottfilmkiller 2012.07.19. 15:18:33

@badfear: nem vagy vitapartner számomra, arctalanul meg főleg

Rozmár Úr · http://rozmarkodjunk.blog.hu/ 2012.07.19. 15:44:52

@tiltottfilmkiller: Imádom az Ön hozzáállását, miszerint Maga már megmutatta az arcát. Bár ne tette volna.. édesapámmal azóta is a növény és állatvilág kislexikonunkat lapozzuk , hogy beazonosítsuk milyen élőlény is maga valójában.

HegeRoberto 2012.07.19. 16:18:02

@Rozmár Úr: Már épp kérni akartam, hogy ha ő ekkora ász, akkor mutassa meg a pofiját, mert így arctalanul ő szava is annyit ér mint ha Charlie Sheen azt mondaná, hogy nem szereti a kokaint. De köszi, hogy szóltál, te hogy jártál, már nem is vagyok kíváncsi rá.

@badfear: "Ne etesd a trollokat!" Látszik, hogy egy értelmes tag vagy, aki képes kommunikálni, szeret beszélgetni és véleményt cserélni másokkal. Ez a tiltottfilmkiller viszont beteg náci fajzat, mert a saját véleményét akarja ráerőszakolni másokra és akikkel ez nem megy, azoknak lesz*rja a jogait, a véleményét és az életét is. Az ilyeneket hagyni kell éhen dögleni. Ha nem áll velük senki se vitába előbb utóbb úgyis lekopnak. Szóval ne reagálj rá. Még vagy 10-szer vagy 20-szor kifogja írni ugyanezt, ugyanúgy le fogja szólni az oldalt, bármit is mondasz neki, csak mert neki nem jött be az élet és dühös az elvesztegetett évei miatt. Csak nézd meg ezt:
"ne tudtam végignézni, sajnos Blacksheep vinnyogós, visítós hangja elrontja a legjobb poént is. "
Amikor ezt olvastam, csak két kérdés fogalmazódott meg bennem: "Kit érdekel? Akkor minek vagy itt?"
Ez a kritika egy színházba egy színészre lehetne létjogosult, mert ott a poénok elmondására választható más is, mert az író és a színész nem azonosak. Itt Blacksheep mindent magától csinál, bocs, hogy nem bérel fel szinkronszínészt. Az első kommentje után tudni lehet, hogy ez egy fogyatékos. Fordítsad a Mona Lisa felé abban is talál majd kivetni valót, és mondja majd a magáét, hogy mit lehetne javítani rajta.

Szóval csak felejtsed el, nem érdemes vele fáradnod haver :) Úgysincs elég agya, hogy felfogja amit mondasz

Csak két kérdés:
Akkor minek vagy itt?

A Hülyék Pörölye 2012.07.19. 16:18:23

@tiltottfilmkiller: Engem csak elijesztettél a tajparaszt fejeddel, te fos

23junior23 2012.07.19. 16:39:48

@tiltottfilmkiller: Tudod attól még nem lesz jobb valaki,hogy megmutatja az arcát...Te mint (haha) nagy filmszakértő sok filmet láthattál, amibe maszkos hősök vannak! De miután felfedték kilétüket már nem lesz hiteles a karakterük! Nekem pl jobb, hogy nem látom se Sorter se Blacksheep arcát. Én a humoruk és a dumáik miatt szeretem őket, meg mert mindig őszinték... Amúgy meg szerintem pont a magadfajtáknak kéne maszk! Ha állandóan trollkodsz hidd el vissza fog ütni!

tiltottfilmkiller 2012.07.19. 18:05:21

olyan magasröptű poénokkal oltogattok engem itt, hogy ezt még Sas József is megirigyelné :dddddddddddd

tiltottfilmkiller 2012.07.19. 19:27:47

Blacksheep csináltam egy paródiát a videódról, remélem nem haragszol majd, megpróbáltam viccesre venni :)
indavideo.hu/video/Elhurcolva_Part_2_-_parodia

HegeRoberto 2012.07.19. 19:28:56

@tiltottfilmkiller: Köszönjük ^w^ Nem mindennapi, hogy egy ilyen kiemelkedő, neves, Karinthy-gyűrűt kapott, humoristához hasonlítanak valakit.

HegeRoberto 2012.07.19. 19:35:40

@tiltottfilmkiller: Azt a rohadt élet!!! A fülem!!! Ha ez színészkedésnek lehetne mondani Taylor Lautner "játékoház" tudnám hasonlítani... de ő legalább jól néz ki és megmutatja az ARCÁT

BarmyArmy 2012.07.19. 20:08:58

Szép gyerekek tudjátok ki ez a tiltottfilmkiller hát igen ő Filmkiller aki legutóbb FreddyD videójában szerepelt a Trollosban úgy látom cimbora nem tanultál ,kaptál egy videót Bighoustól is és legutóbb Filmkritika94'oldalán osztotta az észt amennyi neki nincs,ez már ki***tul szánalmas hogy ez a gyerek(bocsánat felnőtt)állandóan sprotot űz abból hogy más oldalára járkál és direkt Trollkodik (kiváncsi vagyok kiknek az oldalukon vergődik még),egyszerűen szavak nincsenek rá hogy mennyire tuskó, gyártja a szarabbnál szarabb videókat ,úgyhogy ne csodálkozz hogy bannolják a hozzászólásodat mert egy hatalmas ódenáré Troll vagy.

jackass99 2012.07.19. 20:18:22

Hát filmkiller a paródiád elég szar lett!

KatLevente · www.youtube.com/c/Hunbadfear 2012.07.19. 21:42:03

@HegeRoberto: Köszi, amúgy az utolsó agyhalott kommentje után már nem is írtam neki. Pedig tényleg próbáltam barátságosan közelíteni felé, mert ilyen a természetem, erre minden válaszában inzultálni akart, valamilyen mód haragra gerjeszteni, csak nem sikerült, mert egy elég nyugodt ember vagyok. Amúgy az ilyen embereket csak sajnálni tudom. De most gondolj bele. Nekünk csak azt kell elszenvedni, hogy néha ír valamit. Valaki ideges lesz, valaki nem. Viszont neki hiányzik a szociális képességek többsége, és ilyen idősen nincs jobb dolga, mint tizenévesekkel trollkodni oldalakon. Pedig ha egy laikusnak megmutatjuk a kommenteket, akkor minimum az jön le neki, hogy az említett felhasználó a való életben nem lehet több mint 12. Sajnos ezen semmi vicces nincs, nagyon elszomorító, hogy ilyen emberek vannak.

Fromthedeep 2012.07.19. 21:43:16

Hallod filmkiller, amit csinálsz az már bőven kimeríti a zaklatás tényállását. Csakszólok.

zecske 2012.07.19. 22:00:23

parodiának nevezett valami,szánalmas,bár elérte hogy legyen rola szo,gratulálok.

Locutus 2012.07.19. 23:26:49

Srácok, nem szép dolog egy értelmi, és érzelmi visszamaradott retardon viccelődni! Eléggé elbánt vele az élet, inkább sajnálatot érdemel. Az internet biztos elviszi azt a kis segélyt amit kap, ezért nem tudja már kiváltani a gyógyszereit.
Szegény beteg embernek az egyetlen öröme, hogy megpróbál népszerű oldalakon figyelmet koldulni...

gyurci97 2012.07.20. 08:12:11

Én egy viszonylag nyugodt, türelmes, barátságos ember vagyok,de az idióták nagyon gyorsan fel tudnak idegesíteni.
Ember,filmkiller,neked tényleg ez az öröm,hogy egész nap csak ülsz, nézed a filmmel foglalkozó oldalakat és trollkodsz, meg csinálsz szar videókat amik szinte senkinek se tetszenek? Inkább menjél el dolgozni! Látszik rajtad, hogy egy retardált vagy...
Hogy boldog legyél: kepfeltoltes.hu/view/120720/snapshot_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2012.07.20. 08:13:00

@tiltottfilmkiller: Nem haragszom, sőt! Az elején még néha el is mosolyodtam, mert a hanglejtésem tényleg ilyen, meg volt egy-két jó beszólásod is egyébként, és már kezdtem egy kicsit reménykedni hogy talán ez mégsem lesz olyan reménytelen, mint hittem.
Aztán a végére csak nem hazudtoltad meg magad, és elkezdtél úgy sértegetni, hogy abszolúte semmit nem tudsz rólam. De mindegy. Nem haragszom, viszont eddig bírtalak elviselni.

Egyszerűen baromi unalmas vagy már. Az utóbbi néhány hozzászólásoddal mintha próbáltál volna valami érvelés szerűséggel, és ezeket éppen ezért nem töröltem, de aztán rájöttem, hogy csak ugyanazt az egyetlen dolgot ismételgeted (most éppen ezt az arctalanságot találtad ki, ami rajtad kívül megintcsak senkit nem zavar, és ha valaha meg is fogom mutatni az arcomat, biztos lehetsz benne, hogy nem a te
nyavajgásod miatt). A negatív kritikáktól sohasem menekültünk el, de amit te csinálsz, az tényleg vegytiszta trollkodás, ezt viszont most untam meg.

Még ha normálisak is az utóbbi kommentjeid, amiatt, hogy mindenki tuidja, milyen retardált vagy valójában, azokra is csak negatív válaszokat kapsz, és ezért semmi értelmét nem látom hogy ide írkálj. Ezt teljes mértékben a saját tuskóságodnak köszönheted, nem mondhatod, hogy nem próbáltunk veled valamiféle kommunikációt kezdeni (azt az általad sokat emlegetett kommentet se töröltük ki, bármennyire is így van szerinted)

Így aztán mostantól nálunk is érvénybe lép az előmoderáció. Ez nem azt jelenti, hogy nem lehet negatív kommenteket írni! Egész nyugodtan, minden kommentet be fogok engedni, kivéve filmkillerét, amíg el nem tűnik, vagy fel nem nő végre.

Elnézést mindenkitől, de ez van!

jackass99 2012.07.20. 10:41:56

Teljesen egyet értek BlackSheep. Itt az ideje hogy filmkiller eltűnjön innét végleg.

Fromthedeep 2012.07.20. 11:47:56

Blacksheep, a Kérdezz-Felelek videók előreláthatólag mikor fognak folytatódni?

zecske 2012.07.20. 20:50:52

batman premiernél,tragikus ami történt.

A Hülyék Pörölye 2012.07.21. 09:27:55

@zecske: Én is olvastam, egyszerűen felfoghatatlan... Az elkövetőt legszívesebben átadnám Patrick Batemannek az Amerikai Psycho-ból... R.I.P.

BarmyArmy 2012.07.21. 09:28:01

Valami állat legyilkolt egy csomó embert de minek?most emiatt elhalasztották a film vetítését....

zecske 2012.07.21. 09:28:03

rec3 volt szerencsém nemrég látni,mit mondjak,ugy szar ahogy van,1 rész utánn lejtmenet.

Navajonki 2012.07.21. 09:28:07

Akármekkora troll, azért azt neki köszönhetem, hogy elgondolkoztam, hogyan lehetne téged igazából kiparodizálni... Jól elszórakoztam az éjszaka :)

gyurci97 2012.07.21. 09:28:10

@zecske: Én is hallottam...nem normálisak az emberek.

gyurci97 2012.07.21. 13:44:48

Olyat is hallottam,hogy egy maréknyi ember összefogott,hogy megkérjék Christian Bale-t,hogy Batmannek öltözve látogassa meg a kórházban fekvő túlélőket. Egyre többen csatlakoznak hozzájuk. Remélem sikerül nekik...

Habbobitas 2012.07.22. 10:02:07

Off:

Mwgjött az Acélember előzetese.

tesztbarát 2012.07.26. 10:54:11

A két bérgyilokos közül az elején a fekete hajú eléggé hasonlít Keanu Reevs-re.

alienke 2013.03.31. 09:47:11

kurva jó beszólásaid vannak ne hagyd abba

Wrathe CN · http://www.youtube.com/channel/UCyeYGrliSe3C7ab78ylvhIQ 2013.04.01. 17:34:45

Nem tudom írta e már valaki de ha az apja ennek a hülye gyereknek tudatosan bízta rá a CIA ügynökökre a gyerekét akkor mi a francért vann fent az eltűnt gyerekek honlapján? Ha nem figyeltem valamire szóljatok.:)
süti beállítások módosítása