Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Alkonyat: Újhold Part 6

2012.10.03. 08:28 | BlackSheep89 | 15 komment

Címkék: Alkonyat Újhold

Íme az utolsó 20 perce a filmnek, ahol már érezhetően nagyon elfáradtunk... de túléltük!

Ezzel véget ért az évadzárás is, ami az Oscar miatt most eléggé elcsúszott, viszont remélhetőleg már a hétvégén, vagy jövő hét elején felkerül a hetedik évad nyitó videója! A hatodikéhoz hasonlóra számítsatok!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr514817185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PaleMaggot 2012.10.03. 15:24:29

Csak nem sikerült megszerezni a Roller Blade harmadik részét?

beautiful life 2012.10.03. 18:36:26

Most erősen elgondolkoztam azon,hogy mivel csaj vagyok nekem szeretnem kellene ezt a filmet és sikítoznom, nyögnöm és valószínűleg orgazmust kellene át élnem (ahogy azt a film minden egyes percében ez a Bellának nevezet lény vagyis lány úgy tűnik,hogy át él) ha meg látom azt két,hogy is hívják Patiszon?Meg az a másik aki folyton lekapja a felsőjét? Na persze naivan eleinte azt hittem,hogy ezt a kedves rendező úr utasításai miatt csinálja,ahogy a száj becsukásos apropó száj nem becsukásos dolgot. Lehet,hogy megfázott és folyton fojt szegénynek az óra és másképp nem kapna levegőt, de aztán rá kellett arra a tényre is jönnöm,hogy nem így volt sajnos nagyon nem.Viszont most már tudom,hogy mért nem néztem meg ezt a filmet eddig,mert rühelem ezt a csajt és a filmet is,hát ez a film annyira rossz,hogy még beszélni se érdemes róla még a 8 éves unokahúgomnak se mondanám azt,hogy üljön le és nézze meg,mert nem rontanám meg a lelkivilágát ezzel,hogy utána rémálmai legyenek, mint nekem ezek után. Húú. Na mind egy hagyjuk így is ahogy látom már egy kis regényt írtam :D Viszont szét röhögtem az agyam rajtatok XD Még több ilyet! Csak ne ennek a filmnek nevezet akármi folytatását. :D

Maszk13 2012.10.03. 20:22:18

Annak ellenére hogy az indavideo se akarta hogy megnézzem ( 3 indításból egynél volt hang...) Csak végi néztem és igen ti hősök vagytok!!! És több ilyen extrát kérünk :D

Catchkinson 2012.10.03. 20:22:27

Én személy szerint a folytatásra szavazok. :) Ki tudja, lehet hogy mire itt az oldalon eljutunk a Breaking down part 2-ig, megleljük a magyarázatát, miért is vannak ezért a szarárt oda olyan sokan... és addig is van min röhögnünk.

muzsikus94 2012.10.03. 20:22:56

A Python rongyos öcsikéje az egyetlen értelmes ebben a filmben.
part6/03:40 "Zárjuk már ezt le."
Lehet hogy sokáig tartott de volt egy gyökér a filmben aki kimondta.
Lezérták? A francokat! Tömeggyártásban készülnek a folytatások.

A Hülyék Pörölye 2012.10.04. 07:03:44

Ha megnéztem a összes videót, akkor végül is láttam a filmet? :S

HammeR 2012.10.04. 07:03:54

Bocs, ez kimaradt: Maga a film nagyon nem tetszett, hihetetlen vontatott, és unalmas volt, a színészi játék pedig majdnem a nullát érinti. Ez a véleményem az első részről is - már ahhoz is volt "szerencsém".

HammeR 2012.10.04. 07:04:02

A kommentálásotok nélkül valószínűleg soha nem néztem volna meg ezt a filmet, de mivel vittetek bele egy kis színt, nagyon jól szórakoztam. Szívesen "megnézném veletek" a folytatását is, vagy akármilyen más filmet. :)

Alien001 2012.10.04. 12:12:11

Ebből a részből nem lehetett jót csinálni. A regényben is ez a rész szar volt...

Várom már a következő részt! Mindent bele srácok!

Sayan 2012.10.05. 15:14:05

Ezt a filmet a kommentárotokkal volna vetíteni a mozikban, úgy még fizettem is volna érte!

Jah, és van még pár alkonyat film ami "elemzésre" vár! Hajrá!
:)

tesztbarát 2012.10.06. 09:40:00

Írjátok be youtube-on: Bunnies Twilight New Moon: Egy marha jó kis rajzfilm paródia ebből a förmedvényből.

gorre126 2012.10.06. 09:40:12

@A Hülyék Pörölye: Igen, sajnos már nem vagyunk tvájlájt-szüzek.

jackass99 2012.10.06. 09:40:26

Igazán szórakoztató volt ez az extra vicces volna ilyenből többet csinálni. Én csak egy láda nyugtatóval tudtam volna végignézni. Ja és már nagyon várom következő évadot biztos szuper lesz.

Mr. Schreck 2012.10.06. 09:41:19

Az utolsó mondaton hangosan röhögtem, azonnal eszembe jutott hogy vajon mi lenne a leg bugyinedvesítőbb szöveg a végére. És bevált!! :D
süti beállítások módosítása