Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Kérdezz - Felelek (53-55)

2013.03.21. 18:02 | BlackSheep89 | 2 komment

Címkék: kérdezz felelek

Kérdezz - Felelek (53)

Kérdezők:
Joker100ization
igenergy

 

Kérdezz - Felelek (54)

Kérdezők:
igenergy
20Fulcifan10

 

Kérdezz - Felelek (55)

Kérdezők:
20Fulcifan10
AzIgaziVazulNéni
KingVegeta80
dol516
DRM

 

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr895161208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2013.03.22. 21:09:47

Észrevételeim:
-Az Így jártam anyátokkal én megnéztem az eddigi 7 és fél évadot és azt kell hogy mondjam valóban már csak NPH tartja életben a sorozatot. Örülök, hogy neked is tetszik, amit Barney csinál. Sztem sokan már csak miatta vagy az anya személye miatt nézik (na jó bevallom én is).
-Remélem összeszedlek benneteket: Na ugye van a 74es TH film. Annak van 3 folytatása (a másodikban Dennis Hopper, a harmadikban Ken Foree, a negyedikben Renée Zellweger és Matthew McConaughey szerepel). Utána készült a 2003as remake és A kezdet alcímű az ennek az előzménye. A tavalyi 3Ds projekt az az eredetihez kapcsolódik inkább. Remélem világos voltam. A legutóbbi kivételével mindet megnéztem.
-Tudom, hogy rengeteg a munka vele, de jó ötletnek tartom a régi videók remakejét, némelyik pixelesebb, mint az Alien Anarchy.

Talán ennyi.

Fromthedeep 2013.03.24. 12:12:06

Először is szeretném megköszönni, hogy válaszoltatok a kérdéseimre. Az én YT-s felhasználónevem 20Fulcifan10.

-A TCM kapcsán az előttem szóló jól mondja, a Matthew McConaughey-s epizód a negyedik a szériában. Én azt a részt láttam elsőként, még körülbelül 7-8 éves lehettem, de már akkor is egy teljesen elképesztően hajmeresztő, unalmas és végtelenül bizarr filmet láttam benne. Pár éve megnéztem újra és bizony akkor is igazam volt. EZ MINDEN IDŐK LEGROSSZABB FILMJE. BlackSheep, egyszerűen kötelező megnézned. Az első rész szerintem is meglehetősen unalmas a cselekmény lassúságából adódóan, de a hangulata képes elvinni a hátán, viszont Bőrpofa, véleményem szerint minden idők legfélelmetesebb fiktív karaktere. A második részt én a legjobbnak tartom a szériában, noha ezzel a véleményemmel egyedül vagyok, de az a barlangos jelenet példaértékű. Na meg a stúdiós rész is. Egyszerűen minden idők legfélelmetesebb filmje számomra. A harmadik részt 10 évesen láttam, és akkoriban nagyon féltem tőle, és valahogy az a varázsa még mindig nem kopott meg, annyi év után sem. A vége eléggé akciódús lesz, de még mindig egy bőven vállható epizód. De a negyedik. Te jó isten. Azt a filmet, szerintem nem DVD-n, hanem bélyegre nyomtatva forgalmazhatták. Egyszerűen szavakkal leírhatatlan bohózat megy végbe, közben pedig a filmvilág egyik ikonikus mészárosát és egyben szériáját gyilkolják meg és gyalázzák a hulláját. Bőrpofából konkrétan egy női ruhákat hordó transzvesztitát csináltak! Az a film nálam nagyon kiverte a biztosítékot, és az egész hangulata teljesen szürreális, leírhatatlan, de abszolút negatív értelemben. Mintha valami komplett elmebeteg, LSD függő, mániás depresszióban szenvedő, beltenyésztett agyhalott csinálta volna, akit egész életében egy sötét szobában tartottak és csak David Lynch filmeket, meg Dali festményeket nézhetett 0-24. A remake nekem is nagyon tetszett, a prequel sem volt rossz, nem tudom neked miért nem tetszett, BlackSheep.

-A dark ambientnek semmi köze nincs az emo-féle izékhez, nem véletlen az ijesztő zenék előtt kérdeztem. Egy remek példa rá:
www.youtube.com/watch?v=ZD4H-E0UT0Q

-A Péntek 13 remake nekem kifejezetten bejött, nagyon tetszett, hogy Jason nem egy bedrogozott teknős sebességével mozgott, illetve nem ábrázolták annyira agyatlan gyilkológépként, kicsit intelligensebb figurát kapott. Az eredeti szerintem se ér sokat, nem is értettem miért lett annyira kultikus film.

- Rob Zombie-t nem véletlenül a remakek-nél kérdeztem, ugyanis több más film mellett ő rendezte a Halloween első két részének remakejét, nem pedig az eredeti második részt. Szerintem ezek toronymagasan a legvállhatatlanabb remakek. RZ tipikusan ilyen Troma-jellegű agyatlan trashfilmeket tud rendezni, és valahogy nincs meg a tudása ahhoz, hogy egy Halloweennak remaket csináljon, csúnyán el is hasalt vele.
süti beállítások módosítása