Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Kérdezz - Felelek (63-65)

2013.04.21. 16:45 | BlackSheep89 | 2 komment

Címkék: kérdezz felelek

Egy kis elmaradás, amit utólag pótoltunk!

Kérdező: Attila

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr275237759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2013.04.21. 19:36:12

Nagyon szépen köszönöm a válaszokat. Élmény volt részt vennem ebben a projectben, megtiszteltetésnek vettem. Érdemes volt több, mint egy évet várnom rá.

Most az észrevételeim, amiket ideírhatok (a több a szokásos e-mailben ;) ):
-Azért kérdeztem, melyik Holtak hajnala a jobb, mert annak idején úgy tudtam, hogy különbözik a véleményetek. Hogyhogy most megváltozott?
-Annak idején Sorter a Mortyr-t írta válasznak. Most hogyhogy kimaradt?
-Miért pont Kormos Anett-et? Mert nő?
-Sosem szidjátok Bayt, hogy sorjában gyártja a rosszabb Transformers filmeket egy BB3 helyett? Kettő közül melyiknek örülnétek jobban, de most őszintén? (ML-t mondjuk megértem, hogy rühellitek.)
-Puskás Hungary-t nézzétek meg, még ha nem is szeretitek annyira a focit. Örülök, hogy nektek is tetszik az 8 Mile.
-"Bunkó vagy Bugsy!" XD XD
-Tényleg nem láttatok még ehhez hasonlót: www.youtube.com/watch?v=0GekHKgOKi8 ? Na majd adok én nektek, tessék:
www.youtube.com/watch?v=zxQDc4Z5KIA
www.youtube.com/watch?v=VgLlBwdcaPE
youtu.be/0g5EQVvHjh4?t=58s
És egy olyan, ami nálatok bűn kihagyni: www.youtube.com/watch?v=39eoqDdD_hY
-A névsorolvasásos kérdésnél én arra gondoltam asszem, hogy ti az első KF-ben azt mondtátok, hogy így születtetek. Amúgy sztem ez volt a leghülyébb kérdésem az összes közül.
-Nem tudom, van-e még készlet, gondoltam segítek: www.polo-bolt.hu/index.php?modul=minta&minta=1545
-A plusz kérdéseknél röhögésrohamra számítottam, de így sem csalódtam bennetek. :)

Mégegyszer mindent köszönök és további minden jót kívánok.

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2013.04.21. 20:04:23

A gyertyafényes kérdésre adott válasznál milyen nevet mondtál Blacksheep? Akárhányszor hallgatom vissza egyszerűen nem értem.
süti beállítások módosítása