Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - A szállító 3

2014.04.20. 09:52 | BlackSheep89 | 19 komment

Címkék: 8. évad

Rekordhosszúságú videóval ünnepeljük a Húsvétot. Gondolkodtam azon, hogy kettévágom valahol, és két részben lesz feltöltve, de végül inkább egyben hagytam, hátha ez a sok hülyeség koncentráltan egy adagban még nagyobbat fog ütni.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr516055507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2014.04.20. 11:08:10

Az a kb. egy éves kígyóbolygós videó, már nem tudom, mi volt a film címe, nem volt hosszabb ennél? 27 perc körül?

mzac 2014.04.20. 11:08:21

Luc Besson-nal mi a franc történt?? Gyártja a gyenge filmeket nekünk... Nagyon remélem, hogy az idén moziba kerülő "Lucy" jobb lesz mint ez!!

FaKe.beL1eVe 2014.04.20. 15:00:15

Marha jó videó lett! Grat! :D

Amúgy Megaton rendezi majd a Taken 3-at is, úgyhogy ha az is így silány lesz, akkor érdemes lesz bemutatásra.. :)

zecske 2014.04.20. 18:38:20

Die hard5 messze alul mulja,leszarom az egész filmet - kategoriában.

itt legalább még lehet röhögni a sok marhaságon,de Die hardnál,megdöglesz az izgalomtol,tiz körmöd lerágod.

no erröl kéne video.

tiszteletem

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2014.04.20. 18:38:24

Én meg arra számítottam, hogy a videó végén bevágod azt, hogy még a Szállító 3-nál is van rosszabb akció film... Die Hard 5!!!!

szkristof92 2014.04.20. 18:38:28

Mindenki aki részt vett a rendezőtől kezdve, a szereplőkön át, az utolsó vécépucolóig ennek a borzadálynak a megalkotásában, az nyugodt szívvel könyvelheti el mint karrierjének abszolút mélypontját.

kastor 2014.04.20. 18:38:36

Nagyszerű videó lett, és ajánlom nektek a hunt for gullumot és a born of the hope-ot mind a kettő bebizonyítsa hogy rajongók, hogy nagyon kevés pénzből is lehet jó filmeket csinálni, aki szereti a hobbitot és a gyűrűk urát annak kihagyhatatlan filmek.

Isti 4, 6 2014.04.20. 18:38:39

Az még hagyján, hogy ott hagyja nyitva a kocsiját ami sokkal durvább, hogy Budapesten teszi mindezt

2014.04.20. 21:19:06

Nektek is kellemes húsvétot kívánok! Egész éhes lettem. :)

Ugye nemrég vetítette a retek klub ezt a mocskot és egy egész jó kis ajánlót raktak össze. Még jó, hogy nem dőltem be neki, mert ez a bemutató sokkal meggyőzőbb lett. Ekkora hülyeséget ritkán tudtok bemutatni. Jókat röhögtem rajta, tetszett. :)

Ja, még mielőtt elfelejtem: Ámszeksziendájnóit? NEMÁÁÁÁR!!!!

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2014.04.20. 21:19:10

Én ezzel a képpel szeretnék Kellemes Húsvétot kívánni! :D

indafoto.hu/Rainse/image/20882109-19e54584

NeoCsatornaja · http://neocsatblog.mblx.hu 2014.04.21. 07:59:22

Szerintem a Rollerblade seven sokkal rosszabb :D

zaza42 2014.04.21. 18:10:11

Bikavérből nem létezik félédes.

Lac@ 2014.04.21. 19:00:55

És ez után még sorozatot is csináltak belőle. Azt viszont nem tudom hogy az is ilyen silány-e, mert nem néztem soha.

Darrell 2014.04.21. 21:27:25

Úgytűnik mostanába a b kategóriás akciófilmeket szeretik Budapesten forgatni :D

Alien001 2014.05.05. 08:43:38

Én azért vártam benne lesz az az aprócska hiba az autós üldözésnél amikor Frank megáll és semmi nincs ott aztán a következő autó meg belehajt az ugyan ott lévő szakadékba! :D

Edemsz 2014.07.13. 17:10:58

Csak én vagyok túl kritikus és rosszul ítélem meg a színészet fogalmát, vagy ez a Statham mások szerint is egy tehetségtelen szar színész? Steven Seagal 2...arcmimika nulla, karakter és stílus nulla, csak van és bámul unottan. A Blöff kivételével kb. a filmjei is annyit érnek. (Chuck Norrisban is százszor több a színészi véna)Akciófilmekben is követelmény és beugró, hogy legalább a főhős szimpatikus legyen, lehetnek bármilyen látványos akciójelenetek, sokat veszít az értékéből...és már elegem van abból, hogy az Expendables 3-ra se picsázták még ki a sorozatból. Liam Neeson-t leszámítva (ő se mai gyerek, és jó színész) nincs utánpótlása a Willis-Swarci-Stallone kihívóknak. (Bár nem szervesen de nyugodtan ide tehető még Mel Gibson és Harrison Ford is) Talán jobb is, ilyen filmek meg karakterek után. Más korszellemben készültek. Az akcióműfaj kihalt, több a cgi mint a kaszkadőrmunka (ala. Kurt Russel-Kaszkadőr Mike esete) Nicholas Cage-ben volt még potenciál de ő meg elbéfilmesült. Ja és Exp. Az első 2 jó film volt, de csak a Kommandós b-szinten. De tényleg. Miben más? Több benne a kommandós:) Remélem Ford és Gibson dob rajta 1 kicsit.

Anonymous2 2015.08.17. 17:20:16

Idén jön a Szállító 4. is amely ugyanolyan rossz lesz mint ez.Láttam az előzetesét de annyi logikai baki van benne hogy hihetetlen.

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2015.09.29. 21:08:22

Vég mindig várjuk az Elrabolva 3 bemutatódat.
Azt nem lehet kihagyni!

GyehAnna 2018.04.02. 11:09:25

Bakker most találtam meg a videótok erről a "remek" filmről. Fiatalabbként láttam, de ugyanolyan kellemetlen volt újra látnom ezeket az "ikonikus" jeleneteket, mint akkoriban. Engem a legkevésbé érdekelt Jason Stathem játéka, a főgonosz-szerűség meg Kijevi csicska hercegnő itt, akiktől kínosan éreztem magam. A logikátlanságok nem tűntek fel akkoriban ennyire szemetszúróan, de Frank és főgeci szarjai elég fárasztóak voltak. De Kijevi csicska hercegnő tette a filmet igazán elviselhetetlenné (amúgy arra emlékeztem, hogy jobb nő volt, legalább egy ilyen Mila 'Lilu' Jovovich fizimiskájú) - Ne már, hogy Archer egyik gyp-s ágymelegítőjét kelljen többé-kevésbé komolyan vennem. A "Magic Frank" (if you know what I mean) jelenet után végig hevült vatranggyal csorgatja a nyálát faarcú sofőrjére és a vágy mámorában az a kevés agysejtje is elrohad, ami eddig volt neki, Gollamtól követeljen az ilyen sztriptízt baszki :D Sztereotipikus kelet-európai kurva karakter, akinek a kínai tetoválása a nyakán is csak annyit jelent: mézes mustáros csirke. De a legótvarabb pillanatát a csajnak be se vágtad, mikor valami ilyesmit mond Franknek: Meghaltunk? Nem érdekel, ha ez a pokol, ha te velem vagy... Agyfasz.
süti beállítások módosítása