Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Kaptár-maraton (4): A kaptár: Túlvilág

2014.10.20. 20:17 | BlackSheep89 | 13 komment

Címkék: Kaptár-maraton

Ez a videó lett a leghosszabb az összes közül, nem véletlenül. A negyedik kaptár-film valami olyan elképesztően vad baromság, hogy jelen dimenziónkban nem ismerünk megfelelő kifejezést a körülírására.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr846811861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Darrell 2014.10.20. 21:30:21

A mélypont nekem a 2 volt. A többi egy hangyányival azért jobb :) A végső akcióról lehetett volna még beszélni, egy csomó mozzanata annyira vicces volt :D Mikor a zombikutyába belerúgott (!) egy nagy üvegszilánkot ami persze nem tört el, akkor majdnem meghaltam a nevetéstől :D

FaKe.beL1eVe 2014.10.20. 22:15:00

Remek bemutató lett, Blacksheep! :) A ló túloldalára való átesés elméleten szakadtam! :D

Egyébként Chris és Claire harcol Wesker-rel, ott is van egy eléggé durva baki. Mert a kis csaj legalább négyszer rálő a fő gonoszra, de ő ezt reflex szerűen kikerüli. És akkor hogy a viharba nem találja el ezzel Chris-t?! Hisz ott állt Wesker balján közvetlenül!
És ezt a filmvégi harcjelenetet egy az egyben átvette a RE5-ből, csak ott sokkal dinamikusabban volt megkoreografálva.
Szerintem is ez az annyira borzasztó hogy már élvezhető kategória.

The Mid 2014.10.21. 06:57:19

Eszméletlen, tökéletes kedvcsináló ez a sorozat a 9. évadra. :D

Idemitirjak 2014.10.21. 06:57:37

Úgy a második évad óta követem a blogot, csak eddig lusta voltam regisztrálni (csak 5 év kellett hozzá), most viszont gondoltam én is hozzászólók! :D
Annó egy álmatlan éjszakán kapcsoltam rá Hobón, első pár 10 perc lemaradt, de ahogy néztem a filmet lekötött, nagyobbnál-nagyobb f*szsággaival és vártam, hogy milyen hülye akció jelenet fog következni. Amikor a filmnek vége lett azon kaptam magam, hogy jót szórakoztam, szóval Blacksheep, nem vagy egyedül! :D

szkristof92 2014.10.21. 06:58:51

Az a helyzet BlackSheep, hogy nem vagy egyedül, én is ezt a részt élveztem a legjobban az összes közül pontosan, amiatt, amit elmondtál. Annyira egy orbitálisan túlfokozott őrület ez az egész, hogy egyszerűen nem lehet nem élvezni és akármilyen hihetetlen de a sok összefüggéstelen, logikátlan, műmájer, látványosnak tűnni akaró de inkább röhejes és kínos mozzanat ellenére mégis megvan az a pengevékony határvonal, ami miatt nemcsak élvezhető volt számomra de még azt tudom mondani róla, hogy egy filmet nézek (igen, egy objektív szempontból irtózatosan szar filmet), nem egy random jelenetsorozatot.

Ellenben az ötödikkel....

Kunos Gyula Patrik 2014.10.21. 17:24:33

A Védernyő válalat főnöke (a napszemüveges) nem hajaz Smith ügynökre a Mátrixból? (mondjuk elég sok a Mátrixutalás)

Kunos Gyula Patrik 2014.10.21. 17:24:57

Srácok találjunk ki Kaptár film címeket!! Kezdem: Kaptár a teljes totális apokaliptikus pusztulás :D

Sorter 2014.10.21. 21:32:43

@Kunos Gyula Patrik:
Lehetne A kaptár: Erre rácsesztünk
(Ez hitelesen ábrázolná a szereplők helyzetét, és azoknak a nézőknek a helyzetét is, akik jegyet váltanak rá) :)

Darrell 2014.10.21. 21:43:32

@Kunos Gyula Patrik: Kaptár: A halálos Annihiláció Sötét Oldala Part II

Near93 2014.10.21. 21:43:45

A film mentségére mondanám, hogy a Wesker vs Chris és Clair küzdelemben a szemüveg eldobós jelenetet már a Capcom is megvalósította az ötödik részben.... Amúgy lehet bármennyire is szidni a sorozatot, és tisztában vagyok vele, hogy nem egy értelmes film, totál logikátlan és a játékkal köszönő viszonyban sincs úgy az egész széria, de nekem tetszik. Mindenkinek van egy szar film/sorozat amit élvez, nekem ez az! :)

Puzzleman · http://puzzleprojector.blogspot.com/ 2014.10.23. 23:12:30

Nekem is ez a rész tetszett a legjobban. Jól válogatták a zenéket, és akciójelenetek is menők voltak. Lehet, hogy újabban a blockbustereknél az a lényeg, hogy jó helyről lopjanak, csak így a film nem lesz valami eredeti. A kedvenc bakim, amikor Alice felrobbantja a tetőt, pedig a kötelet, amin lóg, szintén a tetőre volt erősítve.

Puzzleman · http://puzzleprojector.blogspot.com/ 2014.10.23. 23:12:37

@Kunos Gyula Patrik: Ahogyan a Wesker ebben a filmben beszél, az komplett Smith ügynök utánzás. Lehet, hogy ő volt a Hugo Weaving hasonmásverseny győztese. :D

Vega Mc 2015.08.25. 19:53:06

"...ahol a nyan cat népi motívum..."XD mondjuk a túlvilág alcím ezt a filmet tényleg NAGGYON jellemzi.
süti beállítások módosítása