Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Minis - Nincs Helsing

2014.10.31. 11:51 | BlackSheep89 | 11 komment

Címkék: minis

A cím lehetne akár "Baaad Középhosszú" is, mert végül nem lett olyan nagyon rövid, mint amilyennek terveztem. Ráadásul még így is úgy érzem, keveset vágtam be magából a filmből ahhoz, hogy rendesen érzékelhető legyen az a tömény ingerszegénység, ami árad belőle. Bár tekintve, hogy milyen sokan kértétek már ezt a förtelmes paródia-szerűséget, talán nem is kell nagyon túlmagyarázni, mennyire rossz.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr976850929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The Mid 2014.10.31. 16:49:13

Tipikusan az a film, ami nem csak rossz, de konkrétan ég a képeden a bőr, annyira hulladék.

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2014.10.31. 21:26:38

Ez a cím már annyira szar, hogy jó! XDDD
Amúgy még régebben láttam ezt, pont a cím miatt néztem meg, meg persze azért mert elvileg "paródia" volt. XD Hát nem sokat röhögtem rajta! :)

Leslie Nielsen pedig pont azért volt olyan vicces mert rezzenéstelen fapofával volt képes végig mondani a legidiótább poénokat is! :D

Alerstorm Pirate 2014.11.01. 21:30:45

Jó videó lett. Leslie Nielsent meg is sajnáltam, hogy egy ilyen filmben kellet szerepelnie.

Amúgy Hellraiser sorozatról lesz szó később?

Darrell 2014.11.02. 16:51:44

Nem akarok okoskodni vagy ilyesmi, de kicsit utánanéztem ennek a filmnek. Először azt hittem a poszter/"színészek"/cím/alapötlet alapján hogy ez egy kevésbé ismert seltzer/fridberg film. De meglepődtem hogy nem, egy bo zenga nevű seggfej készítette akinek ez az egy rendezői címe van, meg néhány írói munkássága, de egyik film sem ment 5.0 felé imdb-n. 14 millió dollárból készült (!), holott úgy néz ki mint amit videókamerán vettek fel részeg középiskolások 2 hét alatt. Mellékesen mondom hogy ennél kevesebből készültek olyan filmek mint: Moon (2009) Shaun of the Dead (2004) vagy pl a 28 nappal később! Hogy kedvelitek e ezeket a filmeket az egy dolog, de ezek nem úgy néznek ki mint egy rakás szar. Szóval ha nem költöttek maszkmunkára/színészekre/jó operatőri munkára, akkor a költségvetés valószínűleg a zsebükbe vándorolt :) Ezt a hasonló kaliberű filmek majdnem mindegyikére igaz. Nem csak rossz filmeket csinálnak az ilyen emberek, hanem bizonyos értelemben csalók is :)

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2014.11.04. 21:23:02

Egy másik téma!
Mivel a Gyöngyszemek rovatban klasszikusan jó filmeket nem mutatok be megtudnátok azt csinálni, hogy csináltok egy új rovatot? Például a kedvenc klasszikus filmjeitekről, vagy kevésbé ismert klasszikus filmekről csinálni kritikát. Egy olyanra lennék kiváncsi, mint például a Keresztapa 1-2. Mindenki azt mondja róla, hogy mennyire király, mégis lassú film, de épkézláb kritikát nem találok belőle (sem magyarul, sem németül... igen nem tudok angolul). Egy 170 és 200 perces filmre nem igazán van kedve leülni bárkinek, főleg, ha nagyon lassú. Másik példa: A Jó a Rossz és a Csúf sokak szerint minden idők legjobb Vadnyugati filmje, de bevallom nem ájultam el tőle. Az előde és a Volt egyszer egy Vadnyugat sokkal jobban bejöttek. Ha nem is csinálnátok teljes értékű bemutatókat klasszikus filmekből, megértem, én még egy írásos kritikával is teljesen megelégednék.

Mit szóltok az ötlethez?

Szijj Norbert 2014.11.05. 19:57:00

Ez az ötlet nekem is tetszik én a holló c filmről néznék meg egy bemutatót szerintem az a világ egyik legjobb filmje

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2014.11.05. 19:59:12

@Tomlion: Nem rossz ötlet! Ha elfogynak a rossz filmek, bele is vágok! ;)
Komolyra fordítva, nekem is eszembe jutottak már hasonló ötletek, bár nem mind volt hosszúéletű. Lehet hogy valami hasonlóval megpróbálkozom majd a közeljövőben.

TGHwinner 2014.11.06. 10:44:04

@BlackSheep89: Egy írásos kritikával klasszikus filmekről én is szívesen olvasnék, de nem csak azokról, amiket ismerek, hanem azokról is, amiket nem ismerek. Például a Dollár trilógiáról én is szívesen olvasnék, mert annyi ismerősöm ajánlja, de az első film nem igazán nyűgözött le és a másik két rész 2 és 2,5 óra hosszúak. Az első rész csak 1.5 óra körüli volt mégis 3-nak éreztem. Ha valaki érdemlegesen megtudna győzni, akkor megnézném őket, de így nem igazán van kedvem hozzá "szubjektív" kritika nélkül.
Valljuk be a legtöbb klasszikusról csak ömlengeni tudnak és nem objektíven tekintenek rájuk a külföldi kritikák nagy részében.

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2014.11.06. 10:46:10

Ajánlhatok egy rossz filmet? Fegyvertestvérek! Nem rég láttam a Film+-on és háááát... egy western akarna lenni de basszus. A látványvilágtól kezdve (kékes színvilág végig egy WESTERNBEN) a sablonokon át az idióta és néha szinte logikátlan MENŐSKÖDÉSEN keresztűl minden gagyi. Ja és benne van David Carradine is de minek...

Navajonkee 2014.11.20. 07:31:20

Ezek után érdekelne azért, hogy a Fanboys-ról mi a véleményed úgy bővebben :D
Nekem személy szerint tetszett az a film, de számos ismerősöm más véleményen van :D

2014.11.25. 13:44:13

@Navajonkee: ezt szerintem az ő nevükben is megválaszolhatom, nekem e-mailben a következő válasz jött: "Ízig-vérig geek-film, elképesztően (de tényleg ELKÉPESZTŐEN) sok filmes poénnal, cameóval és utalással. Ha ezekben otthon vagy, akkor tetszeni fog."

Hogy a tárgynál maradjak én annak idején majdnem megnéztem, de a videó után már nem tervezem. Csak meg inkább igazzá teszi azt a mondatodat, miszerint az elmúlt években egy olyan paródia film sem készült, ami jó (JÓ??? hahaha NÉZHETŐ!!).
süti beállítások módosítása