Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Élménybeszámoló - Csillagok között

2014.11.12. 07:28 | BlackSheep89 | 4 komment

Címkék: élménybeszámoló

 

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr816889727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

[XxX]The Doctor 2014.11.12. 08:05:03

Tökéletesen egyetértek!

A 10-es skála nem elegendő egy Nolan film értékeléséhez.

Tombolt a Nolanizmus!

FaKe.beL1eVe 2014.11.12. 17:26:26

Dettó pontosan ezen a véleményen vagyok én is, egy igazi mestermunka, amiből jó eséllyel kultklasszikus lehet!
Már kétszer láttam, de mivel most hétvégén a helyi mozi 1 éves évfordulóját ünnepli és minden film 600 Ft -ba kerül, ezért úgy gondolom bőségesen ér annyit nekem az Interstellar, hogy triplázzak belőle. :D
Hihetetlen mennyire a székbe tudja szögezni az embert..

Darrell 2014.11.12. 19:40:14

Én ma láttam, pár órája. Sajnos nem volt eredeti szinkronnal, és a látványt sem lehetett teljesen kihasználni, mert digitális volt a vetítés. De ennek ellenére nekem is nagyon tetszett. Annyira nem volt hard sci-fi, részben azért mert viszonylag sok sci-fivel volt dolgom, részben meg azért mert 1-2 helyen beszivárgott némi "fantázia" amit nem fejtenék ki spoiler veszély miatt. De ez nem hátrány, a hatásosság kedvéért ez várható volt, és teljesen működött. Az érzelmi részében volt néhány apróbb baki, de néhol eléggé ütött hogy ezt simán elnézzem neki :) Mostanában sok űrben játszódó film van, de attól hogy űrben van még nem feltétlenül science fiction, hanem sokszor science fantasy :) Pl az utóbbi Star Trek filmek a sci-fantasy kategóriába tartoznak inkább, de ezzel a stílussal sincs semmi baj. Mások az elvárások, más a stílus. De ez a film viszont egy teljesen jól működő sci-fi. Jó volt végre látni egyet a nagy vásznon!

zecske 2014.11.13. 07:05:09

A film közel nem ugy teljesit ahogkéne ,szerintem nemkéne minden nolan filmet piedesztára emelni - eszt ugy általánoságban értve értem,én mit már irtam szénné untam magamat rajta,unalmas film volt egyedül robot meg látvány ami okés,de nem tul sürün szertném átélni hogy agyam szememen follyon ki .

messze tulértékelt film ez.
süti beállítások módosítása