Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Ez volt 2014 - 2. rész

2015.01.06. 14:24 | BlackSheep89 | 9 komment

Akkor essünk neki a lényegtelenebb, de - szerintem - szórakoztatóbb listáknak. Ezúttal változtattam a design-on, remélem nektek is bejön majd!

Ide már nem volt pofám betenni Az első igazi nyarat, de azért megemlítem Steve Carell-t, aki simán befért volna a legjobb alakítások közé.

 

 

Legnagyobb meglepetések

10. Dollár, kanna, szerelem dollar_kanna_szerelem_1.jpg
walk-among-tombstones.jpg 9. Sírok között

8. VAN, valami furcsa és

megmagyarázhatatlan

20141031van-valami-furcsa-es-megmagyarazhatatlan7.jpg
breathe-in-di.jpg 7. Kísértés
6. Csúnya, gonosz bácsik maxresdefault_2_.jpg
maxresdefault_3_.jpg 5. Lego-movie
4. Robotzsaru robocop-free_1_.jpg
neighbors-movie.jpg 3. Rossz szomszédság
2. Időhurok predestination-ethan-hawke.jpg
kjeira-knightley-begin-again-guitar.jpg 1. Szerelemre hangszerelve

 

 

 

Legnagyobb csalódások

10. November Man brosnan-nov-man.jpg
veszelyzona.jpg 9. Veszélyzóna

8. Az útvesztő

 

maze-runner-canvas-cover.jpg
o-a-million-ways-to-die-in-the-west-trailer-facebook.jpg

7. Hogyan rohanj a

veszTEDbe?

6. Műkincsvadászok clooney_murray_monuments-men.jpg
sabotage1.jpg 5. Szabotázs
4. Amerikai botrány american-hustle_131125082336.jpg
denzel-washington-in-the-equalizer-2014.jpg 3. A védelmező

2. Térkép a 

csillagokhoz

mapstothestars-thumb-630xauto-47270.jpeg
godzilla_1_.jpg 1.Godzilla

 

 

 

Legjobb alakítások

10. Rosamund Pike

(Holtodiglan)

gonegirl_pike.jpg
therovertailer.jpg

9. Robert Pattinson

(The Rover)

8. Joaquin Phoenix

(A nő)

spike-jonze-her-joaquin-phoenix.jpg
dawn-planet-apes-sfx.jpg

7. Andy Serkis

(A Majmok bolygója:

Forradalom)

6. Michael Fassbender

(Frank)

video-undefined-1d5624fb00000578-288_636x358.jpg
372617-ad853b3c-b862-11e3-a264-cacd3e0700b0.jpg

5. Ralph Fiennes

(A Grand Budapest Hotel)

4. Julianne Moore

(Térkép a csillagokhoz)

letoltes.jpg
movies-dallas-buyers-club-matthew-mcconaughey.jpg

3. Matthew Mcconaughey

(Mielőtt meghaltam és

Csillagok között)

2. Patricia Arquette

(Sráckor)

letoltes_1_.jpg
night4.jpg

1. Jake Gyllenhaal

(Éjjeli féreg)

 

 

 

Legrosszabb alakítások

10. Seth Rogen

(Rossz szomszédság)

neighbors-seth-rogen-590x900.jpg
kellan-lutz-hercules-600x450.jpg

9. Kellan Lutz

(Herkules legendája)

8. Alex Pettyfer

(Végtelen szerelem)

popcrush10.jpg
kit-mnn_0.jpg

7. Kit Harington

(Pompeii)

6. Seth McFarlaine

(Hogyan rohanj a veszTEDbe?)

sethmacfarlane-acting.jpg
sextape2-will-you-watch-cameron-diaz-jason-segel-make-a-sex-tape-on-july-25th-2014.jpeg

5. Jason Segel

(Szexvideó)

4. Mireille Enos

(Szabotázs)

mireille_enos.jpg
transcendence-johnny-depp.jpg

3. Johnny Depp

(Transzcendens)

2. John Cusack

(Térkép a csillagokhoz)

maps_to_the_stars_foto_n02.jpg
rs_560x415-140426092113-1024_the-other-woman-4-jmd-042614.jpg

1. Leslie Mann

(A csajok bosszúja)

 

 

 

Legjobb jelenetek

10. A teremtés története

(Noé)

vlcsnap-2013-11-14-10h51m44s255_span.png
d2_sq1320-s13-f125_4k_rgb_v2.jpg

9. sárkányszelidítés a barlangban

(Így neveld a sárkányodat 2)

8. a katonák siklórepülése

(Godzilla)

 

godzilla-2014-movie-laser-time-review-plane-jump.jpg
rosamund_pike_gone_girl_jpg_crop_promovar-mediumlarge.jpg

7. a szexjelenet

(Holtodiglan)

6. reggeli

(Harag)

fury_breakfast.jpg
1.jpg

5. körtúra a villában

(Éjjeli féreg)

4. dokkolás

(Csillagok között)

urk9q5hrpeo.jpg
her_2013.png

3. édes-„hármas”

(A nő)

2. ostoba majom

(A Majmok bolygója: Forradalom)

dawn-of-the-planet-of-the-apes-pics-10.jpg
the-rover03.jpg

1. a csomagtartó

(The Rover)

 

 

 

Legrosszabb jelenetek

10. kiderül, mire megy
ki az egész

(Non-Stop)

non-stop_kritika.jpg
sxmwyevxoxgfzfcaqw0z.jpg

9. hatan feltartanak egy
hadsereget

(Herkules)

8. Costner lányának
recept kell

(3 nap a halálig)

3-days-to-kill-kevin-costner.jpg
ronda-rousey-expendables-3.jpg

7. Luna a diszkóban

(A feláldozhatók 3)

6. Terry Crews
erőlködései

(Kavarás)

terry-crews-blended.jpg
letoltes_2_.jpg

5. fosás #1

(A csajok bosszúja)

4. fosás #2

(Hogyan rohanj a veszTEDbe)

a-million-ways-to-die-in-the-west-neil-patrick-harris.jpg
j4yulmhp2qf9ueth9u.jpg

3. meztelen csaj a 
szomszédban

(Parajelenségek:
A megjelöltek)

2. CGI-oroszlán

(Herkules legendája)

hercules_lion.jpg
ar4rmj4.jpg

1. Akármelyik rohadt vágás
az akciók előtt

(Godzilla)



 

 

 

Legjobb akciójelenetek

10. kiugrás a repülőből

(A madagaszkár pingvinjei)

letoltes_3_.jpg
hercules-ingrid-bolso-berdal.jpg

9. a csata a „kentaurokkal”

(Herkules)

8. az első partraszállás

(A holnap határa)

edgeoftomorrow3.jpg
furytigermatch.png

7. tigristank

(Harag)

6. menekülés a pengék között

(Az útvesztő)

the-maze-runner.jpg
teenage_mutant_ninja_turtles_2014_bay_megan_fox_3_raphael.jpg

5. lesiklás a domboldalon

(Tini nindzsa teknőcök)

4. diszkó

(John Wick)

vtd1024johnwick1jpg.jpg
best-movie-captain-america-the-winter-soldier-background-wallpaper-37-.jpg

3. az autópályás zúzás

(Amerika Kapitány: A tél katonája)

2. az első ütközet

(A túlélő)

lone-survivor-1.jpg
raid-21.jpg

1. akármelyik akciójelenet, de
főleg az autós üldözés

(The Raid 2: Berandal)

 

 

 

 

 

Legviccesebb jelenetek

10. apuci beszólása a liftben

(VAN, valami furcsa és megmagyarázhatatlan)

6-2.jpg
werner_herzog_penguins_of_madagascar_png_crop_promovar-mediumlarge.png

9. a dokumentum-stáb

(A Madagaszkár pingvinjei)

8. szex a hajón

(300: A birodalom hajnala)

letoltes_4_.jpg
spike-jonze-her5.jpeg

7. szextelefon

(A nő)

6. kiderül, mire kell a műláb

(A galaxis őrzői)

guardians-of-the-galaxy-001-102161.jpg
batman-lego-movie-1280jpg-dc37a3_1280w.jpg

5. Batman dala

(A Lego-kaland)

4. Tom Cruise begurul
a teherautó alá

(A holnap határa)

tom-cruise-in-edge-of-tomorrow.jpg
quicksilver.png

3. Higanyszál belassítja az időt

(X-men: Az eljövendő múlt napjai)

2. Channing Tatum
kiakad az irodában

(22 Jump Street - A túlkoros osztag)

maxresdefault_4_.jpg
23jumpst.jpg

1. a végefőcím

(22 Jump Street - A túlkoros osztag)

 

 

 

Legjobb beszólások

 

10. Flörti Dancing

- Amikor megismertelek, olyan voltál, mint egy sanghe ghohi.
- Sanghe ghohi? MI az a sanghe ghohi?
- Mint egy hatalmas szikla, ami le van fosva.

9. Banks úr megmentése

- Walt Disney hiperaktív, és koncentrációhiányos. Ez megmagyaráz mindent. Mindent!

8. A csodálatos Pókember 2 

- Amikor legutóbb mostál, minden kék és piros színű lett
- Igen, de csak mert kimostam a… az amerikai… zászlót…

7. Műkincsvadászok

- Miért léptél aknára?
- Unatkoztam.

6. Augusztus Oklahomában 

- Te egy okos, vicces, gyönyörű nő vagy,és én nagyon szeretlek, de… EGY SEGGFEJ VAGY!!!

5. Csillagok között (Tars, a robot a felszállás után)

- Mindenki jól van? Lesz elég rabszolga a robot-kolóniához?

4. Amerikai botrány (egy hosszabb beszélgetés fűzi körbe, most csak a lényeget írtam ki)

- Mondtam, hogy ne tegyél fémet a sütőbe, mert tüzet okozhat!
- Azt csinálok, amit akarok!
- Minek csináltad?
- Ne fújd már fel a dolgot, majd veszel másikat!
- Nem kell másik.
- Olvastam, hogy kiveszi a tápanyagot a kajából. Ilyen szart hozol a házba! Ami kiöli a tápanyagot és tüzet is okoz! Még jó hogy résen voltam!

3. Feláldozhatók 3

- Én vagyok Hága!

2. A galaxis őrzői

- Soha többé ne hívj szinonimaszótárnak!
- Ez csak egy metafora.
- Mindent szó szerint értelmez. A metaforák elrepülnek mellette.
- Semmi nem repül el mellettem. Kivételesen jók a reflexeim.

1. Éjjeli féreg

- Újrakezdhetjük a bértárgyalásodat. De figyelmeztetlek, a következő értékelésednél, ennek nyoma marad.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr697046125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2015.01.06. 17:13:59

A November Man a csalódások listáján? Érdekes, én azt hittem, hogy egy sablonos történettel megáldott Pierce Brosnan akciófilm 2014-ben nem fog senkit sem izgatni. :D

A legviccesebb jelenetek közé én egyértelműen betenném a Dollár, kanna, szerelem valamelyik jelenetét. Több jó is volt abban a filmben, újra kéne nézni, hogy választani tudjak.

CsakNorrisz 2015.01.06. 17:14:17

A Tom Cruise begurul a teherautó alánál az első próbálkozásra gondolsz, igaz?
Igazából nem tudom miért ekézik sokan ezt az Útvesztőt... Nekem semmi elvárásom nem volt vle szemben, kellemesen szórakoztam rajta, nem egy Legyek ura, de igazából érdekes volt.
TARS majdnem minden megszólalasa arany volt szerintem, Nolan remek alternatívát mutatott a Skynet féle gyilkos és az Én a robot féle komoly roborok mellett
Emlékszem az Én vagyok Hágánál hangosan elkezdtünk röhögni a moziban... Nem vártam sokat attól a filmtől, de még azt is sikerült alúlmúlnia

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2015.01.06. 18:25:42

Hát amikor kiugranak a repülőből az egy IGAZI Pingvin Pillanat volt! :D
Számomra egy igazi szórakozás volt a film és ha megjelenik DVD-n azonnal ráfogok harapni! Belenéztem, hogy milyen eredeti nyelven... nem estem hanyatt tőle, inkább maradok a bevált, zseniális magyar szinkronnál. Attól féltem a legjobban, hogy teli fogják rakni gagyibbnál-gagyibb, erőltetett magyar szóviccekkel, de HÁLA az égnek nem történt meg! :D

freddyD 2015.01.06. 18:47:30

Lol, csak ráéreztem a bohóc majmos jelenetre, hogy berakod :D

The Mid 2015.01.06. 20:59:57

Szép lista. :) Amit nem láttam róla és "érdekelne", az egyik talán a Rossz szomszédság (bár mondtátok, hogy alpári, de hogy legyen valamilyen véleményem róla), viszont annyira rühellem Seth Rogent, hogy az kimarad valószínűleg. A másik a pingvinek, de az meg ráér még.

kastor 2015.01.07. 07:14:03

És még van néhány apróbb hiba a filmbarátok podcastben.

kastor 2015.01.07. 07:14:26

Én a legjobb harcokhoz nem raktam volna oda a Herkulest mivel szerintem rettentően gagyi volt és röhejes, és az amerika kapitányos sem raktam volna bele mivel én majd elaludtam rajtam, szerintem simán a Hobbit 3-ban volt a legjobb csata, a zene százszor jobb volt mint szinte bármelyik filmben az idén, és sokkal epikusabb is volt mint a filmek nagy része, a törp falanxal az élen, egyébként a filmbarátok podcastben mondtátok hibának hogy a kő dobálástól meghaltak a goblinok, amikor a gyűrűk urában is ez volt sokkal jobban páncélozott uruk haiokkal és ugyanakkora kövekkel dobálta meg a goblinokat.

Vollai Martin 2015.01.07. 10:46:56

Nagyon szép lista. Bár az akciójeleneteknél hiányolom a dual shotgun monkey action-t a Majmok bolygója 2-ből,de így is nagyon jó a lista.

The Mid 2015.01.28. 06:40:28

Beadtam a derekam a Rossz szomszédság kapcsán és meglepett. A Superbad-et láttam nemrég, szóval pár szereplő ismerős volt és Seth Rogen sem irritált. Voltak jó poénok, plusz a hangulat elvitte az egészet a hátán.

Persze ahogy volt róla szó a podcastben is, mindez a primitív/alpári szinten mozog, de még így is szórakoztató, elvan vele az ember.
süti beállítások módosítása