Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Élménybeszámoló - Chappie

2015.03.10. 19:40 | BlackSheep89 | 4 komment

Címkék: élménybeszámoló

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr597257929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KRT 2015.03.10. 21:02:13

Az Elysium nem véletlen lett olyan amilyen. A Sony hackelésekor kiderült, ez nem a rendezőn múlt. Szándékosan lett semmitmondó, világmegmentős, csöpögős, az egész filmet elrontó vége.

A Die Antwoord pont ilyen látványvilágot képvisel a saját klipjeikben (megosztóak a számaik, youtubeon fentvannak), mellesleg a saját zenéiket hallgatják a filmben.

Várós volt a film. De így legfeljebb csak feliratosan.

SARGE999 2015.03.12. 06:55:23

Szerintem a (férfi) nézők 90%-a Yolandi Visser miatt ült be rá, legalább is magamból kiindulva, mert rajta kívül nem igen érdekel más ebből a filmből. Nem láttam, de nem hiszem, hogy egyhamar rá tudom venni magam, csak egy szexis női szereplő miatt. Megjegyezném, hogy egy 2015-ös filmben egy ilyen robot elég gázul néz ki.

zecske 2015.03.12. 06:55:29

no pont rengeteg negatív kritika miatt néztem meg inkább a rókatündért,felétek aszt nem játszák,nagyon jó film.

visszatérve csepire én csak negatívat halottam sokan csalódtak benne,és föleg érdekes módon Hugh Jackman - is szarnak mondták a filmben,hát ugylátszik te eszt máshogy láttad,ezis egy disztrikt nájn film ,remilem ha lesz alien az jobban sikerül majd.

FaKe.beL1eVe 2015.03.12. 21:51:05

Hugh Jackman idén lesz még gonosz szerepben (a Pan című filmben játssza majd Fekete Szakállt).
Egyébként hasonlóan vagyok én is a filmmel, elszórakoztam rajta, bár őszintén nem tudom mit reméljek majd az Alien 5-től, ha már az első kettőhöz akar viszonyulni, ami nem kis szó.
süti beállítások módosítása