Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies 7. születésnap - előzetes

2015.03.24. 19:52 | Sorter | 9 komment

Egy kis előzetes videó a blog 7. születésnapja alkalmából. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr737301401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ThePretender 2015.03.24. 21:25:03

Várom már nagyon, még nem láttam egy Uwe Boll filmet se, szóval első találkozás lesz a mesterrel! A végén vállfákkal kellett volna kimenned elkergetni a galambokat, azt hittem ez lesz benne a poén, de így is jó volt :D. Úgy hatásosabb lett volna biztos :P.

ThePretender 2015.03.24. 21:25:07

Amúgy a Roller Blade végignézését még meg lehet nézni valahol?

Sorter 2015.03.24. 21:28:20

@ThePretender:
Raktunk rá címkét, de valamiért nem jelenik meg oldalt a felsorolásban. Ha a blogon lévő keresőbe beírod, hogy Roller Blade, akkor kiadja. :)

2015.03.24. 21:43:42

De jó az a bakiparádé a végén! Én a sima videóknál is nagyon szívesen megnéznék kivágott jeleneteket. Persze legszívesebben benneteket együtt sálban, még ha rohadt kényelmetlen is.
Egy picit azért rontani fog az élményen, hogy már nem is egyszer megnéztem Sorter mindkét videóját, ennek ellenére várom. Bár jobban örültem volna az alkonyat 3-nak, vagy ha már boll mesternél tartunk, akkor A király nevében 2. vagy 3. részének, esetleg A sárkány bosszúja 2-nek. Mindenesetre várós lesz.
Ha azt mondjátok, hogy péntekre esik és addig nem jelentkeztek, akkor én már most azt mondom, hogy a rossz filmek éltessenek benneteket jó sokáig! :)

Ezek szerint nemcsak a mi teraszunkat látják WCnek a rohadt galambok! Arra is volt példa, hogy hajnali 5kor ébredtem arra, hogy "hrú, Hrú, HRú, HRÚ, HRÚÚ, HRÚÚÚ, HRÚÚÚÚÚ MADAFAKAAAA". XD XD

Maszk13 2015.03.24. 22:55:14

mivel úgyis elfelejtek majd pénteken erre járni, ígymár most köszöntelek titeket: a leszarom tabletta és némi alkohol adjon nektek erőt az újabb évekhez:) Valamint csatlakozom, az előttem szólókhoz, lehetne még ilyen kis szösszenet a videók végén (hisz majdnem olyan jó mint az aligátor és a medencetisztító kalandjai:))

Habbobitas 2015.03.25. 09:50:05

Remek videó. Végén nagy poénokkal.
Engem csak az érdekelne, hogy lesz-e valaha mégegy kérdezz felelek? :D

Sorter 2015.03.25. 09:51:32

@Habbobitas:
Köszönjük! :)
A Kérdezz-Felelek egyelőre túl nagy projekt lenne számunkra - a közös videókat tényleg nehezen tudjuk összeegyeztetni - így egy darabig még biztosan nem lesz.

Szijj Norbert 2015.03.30. 17:26:16

Nem vagyok benne biztos de Sorter te most voltál először kapucni nélkül kamera előtt?

Sorter 2015.03.30. 17:27:08

@Szijj Norbert:
Nem, Már a visszatérős videómban és a Halálos Szerelem bemutatójában is így voltam :)
süti beállítások módosítása