Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

One Late Night bemutató (2)

2015.05.16. 22:51 | Sorter | 7 komment

Címkék: extra

Az előző videó után többen kértétek, hogy folytassam a játékot, így nézzük, vajon milyen meglepetéseket tartogat még ez a hosszú éjszaka az irodában. 

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr87465870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dante997 · http://books-movies-series.blog.hu/ 2015.05.17. 13:54:01

Tetszik nekem ez a játék, és a bemutató is nagyon jó lett, szóval ha időnként megszórnál egy játékbemutatóval, annak én csak örülnék.

Kargath 2015.05.19. 07:01:58

Jó,most már játszd végig,kíváncsi vagyok mi sül ki ebből a játékból.A videó pedig jó,még alakulgat a stílusod ezen a téren,de egészen tettszetős:D

Ha megfogadsz egy tanácsot; én a helyedben kivenném a facecamot,fölösleges a te esetedben: egy mert maszk van rajtad,másodszor pedig olyan higgadtan beszélsz/viselkedsz mintha kerti sütögetésen lennél,látszik,hogy nem vagy ijedős,így a facecam csak értékes helyet foglal el a képből:))

nnorbi91 2015.05.19. 07:02:02

Nekem is bejött a játék! Egyébként megnézném, hogy a Five night at Freddy's-el hogy boldogulsz!? Szerintem az a játék sokkal durvább és pont neked való! XD

ValWolf 2015.05.19. 22:02:59

Folytatás mikor lesz? :)

Sorter 2015.05.19. 22:03:35

@ValWolf:

Most még nem tudom, egyelőre Baaad Movies bemutatók lesznek inkább az előtérben. :)

ValWolf 2015.05.21. 07:06:12

@Sorter: Értem. De amúgy fasza volt a videó, megvan az érzéked meg a tehetséged a game play-ekhez is! Szóval csak így tovább!
süti beállítások módosítása