Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies Remake - Éberség

2015.12.11. 22:57 | Sorter | 6 komment

Címkék: remake

A második évadban készítettem egy bemutatót erről a 2007-es alkotásról, és az a videó számomra a munkásságom totális mélypontját jelenti. Épp ezért ennyi év után ismét nekiugrottam az Éberségnek, kíváncsi voltam, ezúttal mit hozok ki belőle.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr758158588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tblog 2015.12.12. 06:46:11

Ezt aztán villámgyorsan letiltotta a YouTube (TeCső). Töltsd fel másik helyre, mert fennakadt kopirájton.

Sorter 2015.12.12. 06:47:51

@Tblog:
Fel fogom tölteni Indára, de nálam lejátssza, akkor is, ha a csatornámról kijelentkezve nyitom meg, és az eddigi adatok alapján másoknál is működik.

Tblog 2015.12.12. 15:04:25

Én csak ezt látom: "This video contains content from The Weinstein Co., who has blocked it in your country on copyright grounds." - Az Amerikában élő feliratkozóid szerintem mind így jártak mint én. :)

Sorter 2015.12.12. 15:04:54

@Tblog:
Töltöm Indára, ide az a link lesz majd betéve :)

Tblog 2015.12.13. 12:51:45

Igen, így már meg tudtam nézni. Köszönöm. :)

Kibernetika 2017.05.01. 20:04:24

Az előbb néztem meg az Éberséget és be kell valljam: egy kicsit rosszabbra számítottam, de kellemeset csalódtam. Tényleg megér egy megnézést.
süti beállítások módosítása