Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies Remake - Ultraviola

2015.12.30. 16:25 | BlackSheep89 | 13 komment

Címkék: remake

Ezzel a videóval szeretnénk mindannyiótoknak Boldog Újévet kívánni!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr568212612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2015.12.30. 17:57:29

Az eredeti Ultraviola videóval, ismertelek meg titeket és a blogot, amikor kb. a 2. évad közepénél járhattatok. Teljesen korrektnek tekintettem én is már abban az időben, de bevallom, hogy manapság, amilyen sok zseniális bemutatóval megajándékoztatok már minket nem állja meg a helyét.
Remélem még évekig fogjátok folytatni a sorozatot, és ha egyszer valamilyen úton módon (váratlanul) befejeznétek a sorozatot, remélem a Filmbarátokban még viszont fogjuk hallani a hangotokat.

Még valami, csak egy ötlet!
Személyes véleményem, hogy én az Élménybeszámolóknak már kevés értelmét látom, mert főleg te BlackSheep, a legtöbb mozis élményedet a Filmbarátokban mondod el, de ha csinálsz videót, akkor is azt mondod a legtöbbször, hogy a Filmbarátokban majd részletesen kitérsz rájuk.
Azt szeretném kérdezni, hogy akkor lehetne-e egy olyat csinálni, hogy a be nem mutatott filmekről csinálnátok mind a ketten Élménybeszámolókat? Például: megnézitek a Szigorított őrizet című filmet (vagy valami más no-name filmet), ami rossz volt, de nem ér meg egy teljes bemutatót, de még egy Minis-t sem, akkor az Élménybeszámolónál elmondanátok róla nagyon röviden (2-4 percben), akár írásos formában a véleményeteket. Esetleg olyan filmről is megnéznék, egy élmény beszámolót, amit ti nagyon szerettek, mint pl. a zseniális CRANK-ről (amit nem mellesleg én is nagyon szeretek), amiről meglepve tapasztalom, hogy nagyon sokan nem ismerik. Nem egyszer jártam már úgy, hogy ajánlottam a filmet, de nem találtak róla egy épkézláb kibeszélő videót róla, ami meghozná a kedvüket a videókhoz, az alap sztori miatt pedig egy béna Jason Statham filmnek tekintik. Tényleg, lehetne akár kedv csináló videókat is csinálni, akár klasszikus vagy érdemtelenül klasszikus filmekről, amikre szerintem nem kell teljes forgatókönyv, mert a filmbarátokból tapasztalom, ahogy hallgatlak titeket, hogy az improvizált beszélgetés számotokra már egész jól megy.
Ezek csak ötletek voltak, amikkel egy picikét szerettem volna segíteni a munkátokat, hogy a sok kárba veszett idő, amit a be nem mutatott filmekkel "elpazaroltatok" ne vesszenek kárba.

Sikerekben gazdag 2016-os évet kívánok mind a kettőtöknek, de nem csak a blog élete, hanem magán élet szempontjából is!!!

Köszönöm a munkátokat! :)

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2015.12.31. 09:36:21

@Tomlion: Az első ötletet én is támogatom! A második ötlet már létezik: ezt hívják Gyöngyszem bemutatóknak! :D

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2015.12.31. 12:22:02

@Rainse:
Azok teljes értékű bemutatók, és már mondták többször is, hogy az ismertebb filmekről nem nagyon akarnak teljes értékű Gyöngyszemek bemutatókat csinálni, mert azokat sokan ismerik. Én olyan videókra, Élménybeszámolókra gondoltam, amiket ők is szeretnek és ismertebbek, de a nagy közönség számára még sem azok. Én például a Golyózáport egyáltalán nem ismertem, csak 1-2 Filmbarátok adásában hallottam róla egy pár mondatot, hogy nagyon beteg és szórakoztató film, de elsőnek egyáltalán nem akartam magamat rászánni, mert a sztorija egyáltalán nem érdekelt és a Trailer-e sem győzött meg.
Csak akkor néztem meg, amikor azt mondták, hogy egy Crank-hez hasonló beteg akciófilm, amit nem kell komolyan venni és egy igazi bűnös élvezet. Végül rászántam magamat és megnéztem, de az biztos, hogy-ha nem hallgatnám a Filmbarátokat erről a filmről SOHA nem hallottam volna, mert azt a keveset is, amiket utólag olvastam róla azok is sok esetben inkább negatívak voltak.
A Golyózápor például szerintem egy jó alany lenne egy ilyen videóra, ha a Gyöngyszemekbe nem fér bele!

FaKe.beL1eVe 2015.12.31. 12:22:09

Viszont kívánom nektek is a Boldog Újévet! :)
2016 szerintem nagyon emlékezetes, tartalmas évnek ígérkezik. Baaad Movies 10. évadot él meg, Blacksheep top 20 kedvenc filmje is fent lesz végre (:D), lesz Filmbarátok 100. adás, stb. :)

szkristof92 2015.12.31. 16:57:42

Nektek is nagy boldog és tartalomban, jó filmekben gazdag új évet kívánok!
Hihetetlen, hogy ennyi éve nyomjátok már ezt a bemutatósdit, de nemhogy nem érzékelem a fáradás jeleit, de egyre kidolgozottabbak és kreatívabbak a videók.
Az eredeti Ultraviola videóval nem voltak komoly gondjaim, de azért ennek a remake-nek is van létjogosultsága. A film meg van annyira gyopárszar, hogy megérdemelje a kétszeres elnáspángolást.

CookieMonster 2016.01.01. 11:07:42

Az Aeon Flux szerintem egyáltalán nem rossz film, nem érdemelne Baaad Movies bemutatót. Ha a Kaptár első részét nézhetőnek tartod, akkor az a film minimum egy erős közepes kategória. De persze ízlések...

zecske 2016.01.01. 11:07:49

Boldog Új Évet !

Rossz filmekben gazdag videókat.

Shoruba1 2016.01.01. 11:08:00

Boldog Újévet nektek is!
Egyébként építő szándékkal mondom, hogy William Fichtner nevét nem "Ficsnör"-nek, hanem "Fiknörnek" kell ejteni. Én is sokáig hibásan ejtettem, mert elég evidensnek tűnik a fonetika, sőt, volt egy ilyen esti talk show, ahol még a műsörvezető is rákérdezett. Semmi kioktatás vagy ilyesmi :)
További jó munkát 2016-ban is!

Kibernetika 2017.05.16. 22:37:35

Én megnéztem és igazából elszórakoztam ezen a filmen.

Kibernetika 2017.05.21. 21:45:55

Én nem akarom kijelenteni, hogy annyira nem tartottam nézhetetlennek. Azt viszont tudomásul vettem(csak mert rendező szeretnék lenni), hogy ilyen filmet sosem fogok csinálni, ha a rendezőjét azóta sem engedték a rendezői székhez. Ezt megfogadtam! Annak ellenére is, hogy én ezt bármikor meg tudnám nézni mégegyszer. (főleg, mert nekem tetszik a főszereplő)

Kibernetika 2022.08.08. 13:44:50

Nem tudom tudtad-e, de én most olvastam csak, hogy 2 éve Kurt Wimmer visszatérhetett (14 év után) a rendezői székbe!
süti beállítások módosítása