Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - Átutazó invázió Part1

2016.01.17. 19:24 | Sorter | 16 komment

Címkék: 10. évad

A 10. évadot  nem ez a bemutató nyitotta volna, viszont az eredetileg tervezett videóval a vártnál jóval (jóval!) több munka akadt, így, hogy addig se álljon az évad, jöjjön az Átutazó invázió, ami vitán felül az egyik legelborultabb, legröhejesebb, leghihetetlenebb film, amivel eddig dolgunk volt. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr818281154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gery666 2016.01.17. 20:40:20

Amikor azt mondta a csaj én vagyok az alfa nőstény veled együtt kezdtem el röhögni és még le is borultam a székről, ilyen szöveget sem hallottam még, bexarás :D :lol:

KRT 2016.01.17. 21:05:02

Terminál invázió/megszállás, mint reptéri terminál. Vágod? A "ki hívta a rendőröket" rész angolul is ennyire értelmetlen? "Hát nincs szíved? NIIIIIINCS!" via Van Helsing.

Tblog 2016.01.18. 06:58:44

Én arra gondoltam hogy azért Terminal Invasion, mert egy reptéri terminálban (váróteremben játszódik). :) Úgyhogy a magyar cím lehet eltolva, mert ha jól gondoltam, akkor magyarul Várótermi inváziónak kellett volna lefordítaniuk. Igaz, úgy bár logikusabban hangzik, de komolytalanabbul is. :D

Tblog 2016.01.18. 06:58:55

Most vettem észre, hogy KRT már említette. Mondjuk az elején a pap elég értelmetlenül viselkedik. Ha használta a repülőt és azután ragadt a váróteremben, akkor muszáj hogy legyen nála vagy személyi, vagy jogosítvány. Anélkül nem lehet belföldön repülővel utazni. Vagy ha észrevétlenül akart továbbrepülni, akkor is kellett volna hogy legyen nála. Vagy ha csak ott volt, mert bemenekült a hó elől, akkor még mindig mondhatta volna azt, hogy nem igazolja magát, mert nem köteles rá a törvények szerint. Az hogy megtámadta a két rendőrt, a lehető legértelmetlenebb dolog. :D

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2016.01.18. 08:53:01

@Tblog: Én azon gondolkodtam el, hogy egy idegen mi a fenéért akar bárkit is meggyóntatni? Főleg ha nem is teheti! XDD Ezzel akarta álcázni magát? Hát akkor elég szarul csinálta. Try again! :DDD

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2016.01.18. 08:53:09

Omega hím XDDDD

Először is az ufo az Unidentified Flying Object vagyis azonosítatlan repülő tárgyak. Szóval ha nem önjáró csészealjakra gondolnak a filmben akkor marhára nem jól használják a kifejezést! Na de mindegy ez csak kukacoskodás! Amúgy látom ti is nyomatjátok az Ash vs Evil Deadet! Marha jó! :) Ezt a filmet meg csak max Bruce Campbell miatt nézném meg. Az alfa nőstényt már ő sem bírta! :DDDDD

Ja és még valami. Egy ilyen elhagyatottabb isten háta mögötti reptéren mi a faszért van ennyi idegen? Mi ennek az esélye? Lol

xx18Rolandxx 2016.01.18. 12:24:08

Alfa Nőstény XDDDD

Hogy tudnak ilyen eszeveszett baromságokat beírni a szövegkönybe te jézusúristen!

Viszont Bruce Campbell-nek csak a puszta jelenléte elég ahhoz , hogy minimálisan ugyan de viccesebbé tegye ezt a celluloid hulladékot habár ő unblokk bármilyen filmet képes jobbá tenni a puszta ottlétével. Az Ash vs. Evil Dead sorozat meg egyenesen haláli érdemes megnézni :D

Csillag Balázs 2016.01.18. 14:53:13

A cím eredetiben még nevetségesebb, ha az azonos alakúságot vesszük: Terminal- egyik jeletése a váróterem, másik pedig a halálos, mint terminal illness. Szóval halálos invázió, meg várótermi invázió. A "ki hívta a zsarukat" mondat egy eléggé kicsavart logikával jogos. A manus nem tudta, hogy annyi a rádiónak, szóval gyaníthatta, hogy lövésekre valaki rendőrt hív. Azt természetesnek vette, már csak rákérdezett kinek köszönheti majd, hogy befut a lovasság. A filmet az imént néztem meg. Szerintem csak az elején akarta komolyan vetetni magát, a végére tudatosan elborul. Bruce Campbellnek meg szerintem csak azt az instrukciót adták, hogy "csináld azt amit a Gonosz halottban oszt csókolom". Bevágást az Ash vs Evil deadből szép húzás volt :D

u3210 2016.01.18. 14:58:00

Jó videó lett, külön tetszett az Ash vs Evil Dead bevágás. Van rá esély, hogy csináltok az első évadból egy "Legjobb pillanatok" videót?

Sorter 2016.01.18. 17:12:32

@Csillag Balázs:

Először én is azt hittem, hogy ezért kérdezi a rendőrökről a többieket, de mikor megérkeznek a reptérre, akkor az ő füle hallatára mondták, hogy már egy órája nem működnek a rádiók.

@u3210:
Köszi! Lehet, hogy készítünk majd, bőven volt benne tíz olyan képsor, amit be lehetne tenni :D

Shoruba1 2016.01.18. 19:03:18

Üdv Sorter!
Szerintem az eddigi legjobb videód lett, de biztosan top3-as!
Csak így tovább az új évadban is!

Mangekyo22 2016.01.20. 10:47:06

Nagyon jó videó lett! ;)

Amit hiányoltam:

1.Az idegenek takony CGI-al való eltűnése haláluk után.
2.A pattogó fekete srác "láthatatlan golyói".
3.A dagi biztonsági őr erőlködése a f*sz összemérő versenyén a főhőssel.

Már alig várom a következő részt! ;)

Marci9595 2016.01.21. 19:00:33

Ennyi remek karakter összegyűl egy hóvihar miatt egy helységben? Kinek kell a Hateful Eight, ha van ez a gyöngyszem!

CookieMonster 2016.01.22. 22:01:56

Ebből az alfanőstényből Baad Movies-szállóigét kéne csinálni :)
süti beállítások módosítása