Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

6. Filmelemző Oscar - pályázók

2016.06.29. 14:30 | BlackSheep89 | 24 komment

Fontos: Még ma (júli 1.) éjfélig küldhetők be videók! Szóval akinek van még függőben, az ma mindenképpen küldje el!

Ebben a cikkben követhetitek majd nyomon a nevezők videóit. Amint valaki küld egy videót, ide fog kikerülni.

A játékszabályok itt olvashatók.

1. Tomlion: Elrabolva 3

 

2. Bütyökkapitány: Ex Machina

 3. Filmkritikus Állapot: Én vagyok Menyus + A Jetson család

 

4. xX18RolandXx: Cross Ange

 

5. tomyx20 - Parasyte

 

6. badfear - Batman Piros Sisak ellen

 

7. Katakomba Ferenc - Amadeus

 

8. Vektoon - Pénzes cápa

 

9. EASZ - Angry Birds - A film

 

10. Norbi 6110 - Korra legendája

 

11. Dante - Galaktik Football 1. évad

 

12. TwistEdition - Batman Superman ellen

 

13. Shegva Károly: Halálos Iramban 7

14. Natloz Alteregó - Fák Jú Tanár Úr

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr568723952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JackieBlack 2016.05.17. 13:57:20

TomLion blogját már egy ideje követem és lehet, hogy még kezdő, de szerintem érdemes lesz rá figyelni a későbbiekben, főleg ha videókat készít!

Kedvenc beszólásom:
"Mi a francot csinált mindenki ez alatt az idő alatt? FÁNKOT ZABÁLTAK!"
XD

NewHewkas 2016.05.17. 17:09:34

Jó videó, szépen összerakott, sok olyan pontra is rávilágítottál, amikor nekem anno a film nézése közben nem tűnt fel, inkább csak éreztem, hogy valami nincs rendjén vele, gyenge.
Egyetlen negatívumként az artikulációdat tudom fölhozni, ugyan nem mondható rossznak, de helyenként nagyon el kezdtél hadarni és ettől nehezen érthető a szöveg.

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2016.05.17. 18:21:31

@NewHewkas: Ez részben annak köszönhető, hogy fiatal koromban erősen beszédhibás voltam és a hétköznapokban mind a mai napig hajlamos vagyok a lehető legrövidebb idő alatt gyorsan mindent elmondani, és ez hadarással és rendszeres beszédhibákkal jár. Az is közrejátszott a videóban lévő gyors beszédre, hogy az első felmondásomnál ez a szöveg kb. 26-27 perc volt a filmben lévő jelenetek nélkül, viszont nehezen tudtam volna ezeket a dolgokat kivenni, mert ez már a sokadik újraírt forgatókönyvem volt és ezeket a dolgokat már nem akartam kivenni. Ezért kellett gyorsabban, úgy mond a normál hangomon felmondanom, de előtte kívülről meg kellett tanulnom a szöveget, hogy ne kelljen olvasni, hogy természetesebb legyen (az én és az ismerőseim szemszögéből) mert különben az egész videó tempója sokkal lassabb és unalmasabb lett volna. ;)

Meerkat 2016.05.23. 18:17:06

Köszi, Bütyökkapitány, meghoztad a kedvem, hogy újra megnézzem az Ex Machinát!

butyokkapitany 2016.05.23. 19:30:38

@Meerkat: Örülök ha sikerült, remélem még pár ember kedvét meghozom eztán :)

xx18Rolandxx 2016.05.26. 07:13:39

Nekem is már csak össze kell raknom a vidit és kész is van de nagyon nem akaródzik megjönni a kedvem hozzá :D

rammsteinfan 2016.05.29. 12:05:19

Áhh gyerekek egy magyar feliratot az angol nyelvű kritikához!Sajna nem mindenki vágja az angolt.

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2016.06.04. 12:55:12

@rammsteinfan: Én eleve azt sem értem, hogy miért angol videóval nevezett a készítő. De ha már így döntött, akkor miért magyar nyelvű a videó címe? Totál káosz...

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2016.06.05. 21:31:01

@xx18Rolandxx: Szerintem az átlaghoz képest is jobb videót csináltál! Az alany nagyon jó volt, a poénok pedig nagyon ütöttek! Egyedül a kommentálás lehetett volna egy picikét jobb a versenyre való tekintettel, néhol például túl halk vagy hangos volt, de amúgy egy ismételten minőségi bemutatót kaptunk tőled! ;)

xx18Rolandxx 2016.06.06. 09:12:55

@Tomlion:

Az a gond, hogy az új laptopom beépített mikrofonos és a rácsatlakoztatottat nem ismeri fel sehogyansem pedig próbáltam sok fajtával. És beállítani se tudom, hogy ne visszhangozzon annyira szal ezt úgy vettem fel, hogy a gépemet rátettem a fotelemre és úgy mondtam fel a szöveget XD XD XD De így nem is visszhangzik annyira.

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2016.06.06. 12:15:42

@xx18Rolandxx: Nekem pedig nincsen mikrofonom, ezért a telefonomra kellett felmondanom a szöveget! :P

xx18Rolandxx 2016.06.06. 18:24:26

@Tomlion:

Tényleg? nem is hallani rajta, nagyon szép a szöveg. Na majd én is kipróbálom :D Úgyis most lett új telóm.

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2016.06.06. 21:23:05

@xx18Rolandxx: Azt hittem nagyon rossz a hang, mert már annyiszor hallottam a szöveget a film vágása közben, hogy hozzászoktam és csak reménykedtem, hogy nem lesz olyan rossz azoknak, akik először látják.
Örülök, hogy segíthettem! ;)

JackieBlack 2016.06.21. 14:53:07

Szerintem a Pénzes cápa ritka sz@r volt. Egy klisé tenger, szerintem egyáltalán nem korrekt színészi alakítás, és azok az elképesztő logikai bakikből nem hogy sok volt, de temérdek volt belőlük, amiken a végére már a hajamat tépkedtem (Spoiler mentesen főleg a VÉGE akasztott ki!). Nagyon örülök Vektoon, hogy neked tetszett, de az biztos, hogy ez számomra egyike a legbénább mozifilmeknek amit idén láttam!
Ez a film tényleg úgy markolta ki belőlem a pénzt, mint egy cápa!

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2016.06.21. 14:53:10

Katakomba Feri
A bemutatód valami eszméletlenül jó lett! Hihetetlen, hogy te is egy első videós vagy, mert a videó komplexitásából azt hittem már csináltál korábban legalább 10-et. Egy nagyszerűen felépített Spoiler mentesen bemutatott videó lett egy nagyszerű, de sajnálatos módon tényleg nagyon elfeledett filmről.

Michael Dante 2016.06.21. 17:33:42

Nem tudom hogy jó helyen teszem fel-e a kérdést, de megpróbálom itt.:D
Dolgozok a nevezési videómon, és van a közepén egy egy perces montázs... Van rá esetleg lehetőség hogy ezzel intro kategóriában is nevezzek?

Hardcore4Life 2016.06.22. 16:15:07

@Tomlion: Nagyon szépen köszönöm eme kedves pozitív visszajelzésedet, már annak is örülök, ha egy embernek tetszett. Igyekeztem legjobb tudásom szerint összeállítani a videót, bár a hangminőséggel nem vagyok túlzottan elégedett, de jelenlegi technikai felszereltségem sajnos ennél jobb minőséget egyelőre nem tud biztosítani.
Üdv: Feri

Meerkat 2016.06.22. 18:19:06

Katakomba Ferenc: nagyon átgondolt, igényes videó lett, gratulálok! Az Amadeus a személyiségfejlődésem fontos állomása volt (szerintem ezzel te is így lehetsz, ha ilyen szeretettel beszélsz róla). Ha tetszett Peter Schaffer írói stílusa, akkor ajánlom az 1977-es Equust, ami egy pszichiátriai kezelt, 17 éves srácról szól. Nyilván nem hasonlítható az fentebbiekhez, de ott is kőkeményen adagolják a feszültséget és az egyéni tragédiát.
(Apró hibád, hogy komolyzene helyett könnyűzenét mondasz a videó elején, az fájt :D )

Hardcore4Life 2016.06.24. 09:50:54

@Meerkat: Nagyon szépen köszönöm! Valóban mély nyomott hagyott bennem a film, amit csupán 1 évvel ezelőtt fedeztem fel! Az Equus-ról már hallottam és tervbe is van véve a megtekintése. Szomorú, hogy a mester éppen most júniusban hunyt el, de úgy hiszem olyan dolgokat hagyott örökségéül, melyre még évtizedekig fogunk emlékezni.
Valóban könnyűzenét mondtam, a jó ég tudja miért (a későbbi részekben már klasszikus szerepel), ezért utólagos elnézést kérek.

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2016.06.24. 15:01:55

Érdekes, hogy a Korra legendájában a főhősnőről egy igen lényeges pontot nem mondtál el, ami főleg a gyerekeknek szánt sorozatok esetén tényleg merész húzás volt!
SPOILER:
Korra az egyik első főhős, aki valójában biszexuális! Nem egyértelmű hála az égnek, de nem egy utalást tesznek róla a széria folyamán.
VÉGE

Szijj Norbert 2016.06.26. 20:34:32

@Tomlion: Tervben volt hogy beszélek róla végül úgy döntöttem hogy ezt az egy dolgot nem Spoilerezem le. Bár szerintem a Korra legendája továbbra sem gyerek sorozat én 16 év alatti embert nem ismertem aki nézte volna. Egyébként bizonyított mert az alkotók bevallották hogy Korrára és Asamira romantikus párként gondolnak így valójában biszexuálisok.Lehet hogy ezt belevehettem volna a videóba de úgy véltem megfelelően be tudom mutatni ezt a világot ezen pontja nélkül is.

Szijj Norbert 2016.06.30. 07:21:48

Dante jó kis videó volt egy általam is kedvelt sorozatból.

Michael Dante 2016.06.30. 10:13:12

@Szijj Norbert: Köszönöm hogy megnézted, örülök ha tetszett!:) Annak meg pláne hogy más is ismeri a szériát.:)

rammsteinfan 2016.07.17. 13:01:00

1.Twist edition

2.Natloz alteregó
süti beállítások módosítása