Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

6. Filmelemző Oscar - értékelés

2016.07.21. 07:48 | BlackSheep89 | 3 komment

Ahogy ígértük, íme a nevező videók véleményezése. Eredményhirdetés este!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr388904586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Michael Dante 2016.07.21. 11:24:19

Én tényleg nem baszogatni akarlak Blacksheep... de a Galactik Football nem anime, hanem francia rajzfilm sorozat:D

Egyébként köszönöm a kritikát. Én A top5-ben úgy gondolom hogy Rolandnak, Katakomba Ferencnek, Tomlionnak, és badfearnek biztos helye van. Sok sikert mindenkinek!:)

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2016.07.21. 19:00:19

Az idei verseny teli volt minőségi videókkal és nagyon örülök, hogy számotokra az én bemutatóm is tetszett.
Őszintén megmondom én az Amadeus vagy a BvS bemutatót tudom elképzelni az első két helyen, Badfear pedig szerintem ismét dobogós lesz egy szolid 3. helyezéssel. A közönség szavazatok alapján pedig úgy tűnik sokaknak tetszett az én videóm, így egy tisztes 4. helynek is nagyon tudnék örülni.
Utólag nekem is feltűnt, hogy nagyon Baaad Movies-os lett a bemutatóm, de erre csak akkor jöttem rá, amikor a testvérem mondta, mint ha ti készítettétek volna, csak én mondtam fel a szöveget. Ekkor egy kicsit izgulni kezdtem, hogy ez miatt úgy érzitek majd, hogy direkt másoltalak titeket, de ez azzal magyarázható, hogy kb. a 2. évad közepe óta követem a munkásságotokat így nem csoda, hogy tudat alatt olyan videót csináltam, amilyet ti csináltatok volna. Örülök, hogy végül pozitívan mondtátok, hogy olyan lett, mint ha a tietek lett volna!
Alig várom az eredményhirdetést!!! :D

AgentHunt 2016.07.24. 20:30:45

A Halálos Iramban bemutatót készítettem én, és örülök, hogy jól szórakoztatok rajta, köszönöm a kedves szavakat! :) Viszont késztetést éreztem rá, hogy megjegyezzem, hogy a kép sajnos nem (teljesen) az én hibámból ilyen. Egy gyönyörű HD felbontású videót írtam ki eredetileg. A Youtube természetesen letiltotta, az Indavideó meg már nem engedte fel, mivel a 27 perces hossznak hála túl nagy méretű volt. Így maradt az a kényszermegoldás, hogy rongyminőségben töltöttem fel. Emiatt először akkor sírtam, amikor megláttam a feltöltött videóm képét, másodszor meg akkor, mikor ezt felhoztátok nagy negatívumként :D ...a hangra nincs mentségem:D

És gratulálok a díjazott videósoknak!! :) jövőre ugyanitt :D
süti beállítások módosítása