Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - Az utolsó léghajlító Part 2

2016.07.22. 09:14 | BlackSheep89 | 16 komment

Címkék: 10. évad

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr238906438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Katoki Haise 2016.07.22. 14:03:32

hamár japánozunk, az ANIME nem azt jelenti japánul, hogy RAJZFILM, hanem, hogy ANIMÁCIÓ
animation→anime

kastor 2016.07.22. 16:40:22

Remek videók lettek.
Nem értem meg azt hogy ki az a nem normális aki 20 részt kb 100 percbe bele akart sűríteni. Legalább 3 órásnak kellene lennie ahhoz hogy működjön, de még úgy se biztos a dolog.
Egyébként 1,2 hibát kihagytál, amik szemet szúróan nagyok.
1. A föld hajlítókat olyan helyre zárták ami tele van földel.
2. A tűz hajlítóknak miért kell tűz a hajlításhoz?

Navajonkee 2016.07.22. 22:39:32

Azért egy-két dologba tévesen kötöttél bele.
1. Iroh nem szimplán 'tűzzel' ijesztette el a katonákat, hanem azzal, hogy tüzet hozott létre. Ez eléggé sokkolta őket, lévén a filmben elhangzik, hogy a tűzet csak manipulálni tudják, létrehozni nem (bár a rajzfilmben ez rohadtul nem így van, mellékes), és azt hiszem valami olyasmi volt, hogy az egyik szellem megölésével felborult az elemek közti egyensúly, és Iroh emiatt tudott tűzet csiholni a semmiből.
2. A tűz birodalomban nem mindenki tud tüzet hajlítani, vannak mezei katonák, ezért volt a sok face-to face csatározás.
3. Könyörgöm, úgy ejtik, hogy 'Samalan' :D Vagy mondd jól, vagy látványosan rosszul, ez így nem menő :D

Atanos 2016.07.22. 22:40:03

Az úgy vicces volt, hogy a film végén a csaj közli igen, de nemmel bólogat. :D

Egyébként jól tettem, hogy anno nem néztem meg. :D

Atanos 2016.07.22. 22:40:07

16:50 Tudom troll vagyok, de sikerült megint leanimézned a sorozatot. :D

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2016.07.23. 08:53:22

A végén levő csaj egy fontosabb szereplő a rajzfilmből tehát ezzel akartak utalni arra, hogy lesz folytatás de ugye olyan bukta lett a film mint az állat! :DDD

Előttem már írták de azért én is elmondom mert szeretek okoskodni, nekem úgy tűnt, mint ha úgy hinnéd mindenki ki tud az elemekkel bánni. Nem mindenki tud csak az aki ezzel született. A többség csak sima ember. Szóval ezért van az, hogy a legtöbben csak harcolnak.

A videó nagyon jó lett, a könyvtáros poénon meg mindig nevettem! :DDD

Skate · http://sorozatpiller.wordpress.com/ 2016.07.23. 08:53:44

Még jó színészek se lettek volna képesek megmenteni ezt a filmet. Szabályosan semmi sincs kidolgozva benne. Se karakterek, se kibontott szálak nincsenek jelen. Említés szinten elbagatellizált az egész. Felesleges volt megcsinálniuk, egyáltalán nem voltak képesek normálisan belevágni. Nem tudom mekkora büdzséből dolgoztak, szerintem egy ilyen fantasy történet rendes bemutatásához kevés. Egy szakszerű stábbal és kellő hosszúságú játékidővel működhetett volna, így nem. Még egy fan film is jobb lenne ennél. Legalább ott van a rajzfilmsorozat. Avatár világát két sorozatban elég szépen kitágították. Én se tartom teljesen hibátlan alkotásoknak, legalább lekötöttek a blockbusterrel ellentétben.

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2016.07.23. 09:30:13

@Navajonkee: Ja, gagyogtak sokmindent a szellemekről, szerintem ők se tudták hogy pontosan mit is.
Azt értem hogy nem tudnak tüzet teremteni, de az milyen már hogy valaki tüzet teremt előttük, ezek meg elfutnak. Az is csak tűz, amit elvileg ők képesek hajlítani, többen vannak, ráadásul ott van Mr. Könyvtár, aki az egyik legjobb hajlító, erre mindenki fogja magát és elfut, és otthagyják a tűzteremtő fazont... nem tudom, lehet hogy én vagyok a hülye, de szerintem ez így nem nagyon állja meg a helyét.

"Samalan"-tól mindenképpen bocsánatot fogok kérni a neve miatt, miután lecsaptam.

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2016.07.23. 15:00:35

@Atanos: Igen, az egy véletlen elszólás volt, de direkt nem javítottam ki, hanem inkább odatettem egy facepalm-ot. :)

NeoCsatornaja · http://neocsatblog.mblx.hu 2016.07.23. 15:53:24

Látom Blacksheeep nagyon fel baszott az a jelenet, végül is ahogy kell :D

Mangekyo22 2016.07.23. 23:16:27

Jó videó lett, mint mindig.

Bár én szerintem inkább az volt a baj a filmmel, hogy kb 20 részt akartak 1 kb 100 perces filmbe tömöríteni, s emiatt össze lett csapva pl a szerelmi szálak is amiről beszéltél.

Twitch 2016.07.24. 20:31:08

Blacksheep, nem tudom te hogy érzed, de szvsz ez a legjobb videóid egyike. Kétségkívül nagyon hálás alany, de nem maradt labda a levegőben, mindet lecsaptad. Ahogy kell.

Geminicorazon 2016.07.25. 19:43:58

Tulajdonképpen miért van a Japán rajzfilm megkülönböztetve "anime"-ként?

Anonymous2 2016.07.29. 07:00:14

Mi értelme volt ennek a film kb. 98%-ban ugyanaz történik benne mint a sorozatban.Azon a jeleneten jót röhögtem amikor a földidomárok azt mondják hogy minden eszközt elvittek közben meg min járkálnak egész idő alatt? XD
A sorozatban ez a jelenet egy hajón játszódott ami fémből volt.Ott érthető volt hogy miért nem tudnak idomítani.Meg a végén az a jelent amikor a lány meghal az sincs meg magyarázva pedig a sorozatban igen.Az is meg van magyarázva a sorozatban hogy Aang miért tudott olyan szökőárat csinálni egymagában míg a többi idomár együtt sem.Mondjuk ez a 2. évad 1. részében derül ki így gondolom hogy ez is a 2. filmben kiderült volna.Az akció jelenetek meg tényleg bénábbak a sorozatban lévőknél.Megpróbáltak 400 percet belesűríteni 100 percbe ami nem jött össze,mily meglepő.Ez úgy jött volna csak össze ha minden könyvről 4 filmet készítenek.Összesen 12 film kellett volna hogy a sorozat nagy része beleférjen a filmekbe.De semmi értelme ne mlett volna hisz mint már mondtam 98%-ban megegyezik a sorozattal.A maradék 2% pedig kicsit tér el a sorozattól de az meg béna és nagy logikai bukta mint a földidomítók felszabadítása.

Near93 2016.07.30. 23:21:16

Szinte mindent elmondtál, amit kell. Annyit még hozzáfűznék, hogy a készítők valami fura oknál fogva teljesen felcserélte az elemeket uraló népek közti kultúrális, és etnikumi eltéréseket. Csak azt nem értem, miért...

mátrix01 2016.09.12. 13:45:29

Szerintem is jó bemutató lett.
Úgy tartsd a csuklódat, ahogy kell! Zseniális tanács. Úgy integrálj fejben, ahogy kell! Úgy landolj repülővel, ahogy kell! Úgy legyél milliárdos, ahogy kell! Ilyen egyszerű.
süti beállítások módosítása