Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Gyöngyszemek - Satoshi Kon (1) - Perfect Blue

2016.10.01. 10:02 | BlackSheep89 | 15 komment

Címkék: gyöngyszemek

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr1711756781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Meerkat 2016.10.01. 18:43:04

Egyszerre realisztikus és szürreális. Kihagyhatatlan!

xx18Rolandxx 2016.10.01. 19:11:07

Ez az anime egy mestermű és valóban nem elég 1x-er megnézni hanem legalább még 2-3 megnézés kell, hogy összeálljon a lép de totál megéri. A Millenium Actressért pedig a mai napig hálás vagyok, hogy beajánlottad nekem mert az se egy hétköznapi filmélmény az biztos :)

abel2000sok 2016.10.01. 19:32:05

Na jó. Most már tényleg el kéne kezdenem animéket nézni, mert már kezdem úgy érezni, hogy túl sokból maradok ki.

Eddig alapvetően azért nem néztem animéket, mert:
-idegesítettek a magas hangú női szereplők.
-Túlságosan... idegennek tűnik az összes.

Szóval a kérdés a következő: Melyik animét nézzem meg először? Egyáltalán nem ismerem a műfajt... De próbálkoztam már vele.

Megpróbáltam elkezdeni a One Punch Man-t... de... ez nekem túl fura. Annyira nem evilági és random az egyész... egyszerűen túl sok.

Megpróbálkoztam pár Miyazaki filmmel... laputa az égi palota egész jó volt, Totoro meg oké.

De eddig egyik anime amit láttam sem volt jobb mint oké. Szóval, tudsz nekem olyan filmet ajánlani, ami viszonylag könnyen befogadható, de még is nagyon jó?

xx18Rolandxx 2016.10.01. 20:31:37

@abel2000sok:

Ott van például a Yamada Család vagy a Yesterday-Vissza a Gyerekkorba ha valami valósághűre vágynál de ha mondjuk fantasy vagy akciódúsabb kellene akkor ott van az Akira vagy a Ghost in the Shell.

Near93 2016.10.01. 20:33:07

@abel2000sok: Ghost in the Shellt ajánlom. Akira is klasszikus. Chihiro szellemországban.

Azzal teljes mértékben egyetértek, hogy a rajznem valami szép. A háttérben sokszor arctalan emberek sorakoznak, néhol két ponttal a szemük helyén. Ez annak, aki alapból nem kedveli a műfajt, nem túl biztató, mint ahogy egyik barátom sem tudta magát beleélni.

Amúgy a regény tudtommal nincs ennyire megcsavarva. Satoshi Kon ugyanazt csinálta, mint a Paprikánál. Vagyis fogta az alap történetet, és a saját szájíze szerint feltupírozta, így egy mindfuckot alkotva. A Paprika eredetije is egy gyerekeknek szóló történet, amiből Kon csinált egy Sejt+Eredet+Mátrixot, és bevált.

abel2000sok 2016.10.02. 08:31:06

@xx18Rolandxx: @Near93:

Oké, a Ghost In The Shell-t kipróbálom, mert azt mindketten ajánlottátok.

Köszi az ajánlást!

Dante997 · http://books-movies-series.blog.hu/ 2016.10.02. 08:31:21

Nagyon imádom ezt az animét. Még anno azután néztem meg, hogy láttam egy Top10-es listatokon. Remekmű :)
A Rekviem egy álomért fürdőszobás jeleneténél meg felkaptam a fejem, amikor még tavaly nyáron megnéztem egy barátommal. Azt, hogy a Fekete hattyút ez ihlette, azt tudtam, de erre nem számítottam. Mindenesetre, én nem bánom, ha máshol is visszaköszön.
Abban nagyon igazad volt, hogy nem túl ismert sajnos, pedig sokkal nagyobb figyelmet érdemelne.

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2016.10.02. 14:52:41

@abel2000sok: Üdv! A Ghost in the Shell és az Akira szerintem is kötelező, bár azokra enyhe túlzások azért jellemzőek. Viszont ha elkezdesz ismerkedni a műfajjal, akkor ezt a két filmet előbb-utóbb úgyis pótolni fogod, mert alapművek. Sorozatok terén a Death Note-ot és a Monster-t tudom még nagyon ajánlani, mindkettő visszafogott és nagyon okos anime.

Ezek mellett, ha inkább mese-jellegűbb filmek érdekelnek, akkor a Studio Ghibli filmjeivel nyugodtan próbálkozhatsz, ha komolyabbak, akkor Mamorou Hosoda filmjei egytől-egyig, Satoshi Kontól a Millennium Actress, meg persze a Perfect Blue, vagy Makoto Shinkai-tól a Másodpercenként 5cm és a Csillaghajsza is emlékezetes animék.

Geminicorazon 2016.10.03. 18:14:37

Én láttam ezt, de bevallom nem értettem meg.
Elspoilerezné nekem valaki, hogy most akkor ez hogy van?

Ilyen az Időbűnök c. film. Azt tegnap láttam.

abel2000sok 2016.10.03. 21:27:05

@BlackSheep89: Köszi!

A Ghost In The Shell-el fogom kezdeni, mert azt többen is ajánlották. De a többit is ki fogom próbálni.

Hashida Itaru 2016.10.13. 19:50:16

Satoshi Kon munkássága örök, örökérvényűsége pedig vitathatatlan.

Ha már animék, bátorkodnám ajánlani egyik komám ajánlásokat tartalmazó táblázatát, amit ő szerényen nem sok helyen reklámoz, pedig remek válogatás a minőségibb darabokból, bár csak az anime sorozatokból, filmeket lehagyta róla: junchidono.files.wordpress.com/2014/05/chart.png

Ragnois 2017.05.27. 19:36:10

Hihetetlen! Az ajánlásodra néztem meg, és nem bántam.
A rajzolása egyszerű, de nem von le semmit az összértékből, a sztori csavaros, és izgalmas.
Mondjuk engem a Fekete hattyúra emlékeztetett, azt a filmet is imádom!
Mindenki számára kötelezővé kéne tenni, nem csak anime fanoknak!

Kibernetika 2021.03.21. 00:59:45

Épp most néztem meg a Perfect Blue-t. Zseniális volt.

Kibernetika 2021.07.26. 17:34:32

Amúgy most a Tokiói olimpián a páros pingpongban, ahol a japán páros legyőzte a kínait, a japán páros női tagjának a neve Mima volt (mint itt a főszereplőnek) :D.

(ezt figyeltem ki)
süti beállítások módosítása