Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Élménybeszámoló - Fantasztikus állatok + Cop Mortem

2016.11.26. 20:55 | BlackSheep89 | 6 komment

Címkék: élménybeszámoló

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr5612001234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Skate · http://sorozatpiller.wordpress.com/ 2016.11.26. 22:46:06

Akkor másik véglet: Aranyélet, amely egy kifejezetten fogyasztható magyar sorozat, amely érdekes tud lenni a maga nemében.

www.youtube.com/watch?v=7oGpx2fZuKQ

www.youtube.com/watch?v=-nEYvpPK9ss

Az imdb pontszámot kicsit túlzásnak tartom, azért 6,5-7/10-es értékelésben simán benne van nálam a sorozat:

www.imdb.com/title/tt5099020/

xx18Rolandxx 2016.11.27. 09:50:48

A Legendás Állatok tényleg jó volt mondjuk engem nem is annyira Eddie Redmayn hanem Johnny Depp zavart mert nála ez a " mi a f@t keresel te itt? " érzés lengedezett be minden alkalommal.

Na de a Cop Mortem, na arról nem rég értem haza és..... igazából sejtettem, hogy nem lesz valami jó de azért erre nem számítottam. Ez a film komolyan ezerszer gázabb mint az Európa Expressz ami már a 90-es években cikinek számított de ez még azt is alulmúlta. Ha szerepelt volna benne Dobó Kata és a rendőrfőnök meg Szilágyi Tibor lett volna akkor mondanám, hogy teljesen egy szinten van vele. Anger Zsolt is csak azért volt elfogadható mert az Aranyéletben is egy hasonló karaktert játszik ( megjegyzem kifogástalanul) de a többiek iszonyat bénák, Kamarásnál én egy nagyon durva James Bond+ Jack Bauer és egy kicsi Archer keveréket éreztem. És hát igen az a jelenet..... komolyan attól majdhogynem behugyoztam a röhögéstől mert ilyet nem mindennap lát az ember. Ha csak belegondolok, hogy a Kill Bill kiképzős jelenete több mint 10 évvel ezelőtt mennyivel pofásabb volt.....hát ez kész. Remélem majd ha kijön a DVD akkor tényleg kapunk belőle egy jó kis bemutatót mert ez ezt kár lenne kihagyni.

Ha már magyar film a Martfűi Rémet láttátok? Mert ha nem akkor nézzétek meg mert azt viszont érdemes megnézni. Na az krimi.

MattBell 2016.11.27. 20:09:52

Nekem nem tetszik ez a "Legenedás állatok" film. Az egész érzésem szerint arra megy ki, hogy jól át lehessen tenni a sztorit Amerikába és majd jöhessenek az Alkonyat-szintű baromságok pár év múlva. Majd lesz jó kis hipszter varázslótanonc meg YOLO halálfalók. Ez kell a népnek.

Amúgy a sztori olyan... Mint a sima HP szériáé. Nem tudom miért kell mindig ezt a "rasszista mágusok szemétkednek" dolog...

HP szériáról meg - a könyveket én végig szerettem - leszámítva pár szájbarágást, amit a filmek csak növeltek (halálfalok "náci" egyenruhája stb.)

Azt viszont végtelenül sajnálom, hogy egy relatíve angol/európai széria megint el lesz amerikaiasítva. Ahogy látom neked ez tetszett, de nekem nem. Sok-sok pénzfacsaró filmre számítok itt is, mint a Star Warsnál. És nem jön be a "'member" dolog.

Manapság amúgy vannak jó filmek? :D A legtöbb tényleg olyan "OKÉ" szint. Sok pénzt is szereznek vele. De van ezeknek hatása? Egy csomó "kasszasiker" van az utóbbi évekbn amik szerintem el lesznek felejtve pár év múlva. Avatár, Bosszúállók, Star Wars 7, Zsivány Egyes stb.

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2016.11.28. 13:56:29

@MattBell: Vannak csak keresni kell őket, és nem feltétlenül a Blockbustereknél! Nekem pl ilyen volt a Mr. Holmes Ian Mckellen-el de ha bármilyen műfajban lehet találni gyöngyszemet. Sajnos Hollywood a pénzre megy rá. Szóval nekik marad a sima biztosabb iparos munka. Olyan fog jó filmet csinálni aki AKAR filmet csinálni. Mint anno az Indie játékok esetében is volt. Persze kivételek mindig vannak...

Leone_510 2016.11.29. 18:38:23

köszönöm az értékelőt, neked hiszek :) , de csak letöltős lesz és remélem nem valami pokemon go a film , az lények összefogdosása miatt

a cop mortem ott bukott már nálam akor véletlenül megláttam egy reklámban a Gansta Zolit (nem tudom hogy írják, és mivel nem az igazi neve nem is fontos :) , szóval az nem nézős mert egy letöltést sem érhet, gyakorlatilag a teljes szereposztás alkalmas a bukásra

MattBell 2016.11.30. 18:54:07

@Rainse:

Én azt hiszem végeztem a "Blockbusterek"-el. Számomra olyan egykaptafásak. Legjobb példa a Suicid Squad - X-men Apokalipszis - Bosszúállók trió amik olyan egyformák, hogy már-már fájdalmas mennyire...mennyire... nem is tudom rá a jó szót. Egy időben az animesorozatokkal voltam így, hogy idegsítettek azok az elemek amelyikek minden sorozatban szerepeltek. Főleg, hogy én másolásnak érzem. Van pár eredeti aztán a többi onnan lop és másol.

Az a vicc, hogy amíg a moziban vagyok mind jónak tűnik - ide sorolnám még az Ébredő Erőt, a WoW filmet meg akár ezt a Lényeset is - de pár nappal később már az van bennem, hogy "te jó ég, mi volt ez a sz*r?" és ha visszanézem itthon gépen/tévén akkor már inkább unom és el is tekerem. És ez nem igazán jó. Olyan mint a mirelit kaja, egyszer jó, sőt még finom is, ízlik, de valahogy nem lesz kedvenc. Bár lehet csak én vagyok válogatós/ínyenc. Pedig sok kedvencem anno lehet simán "Blockbuster" volt... (Pár példa: Sebhelyesarcú, eredeti Star Wars trilógia, Vissza a jövőbe filmek, Bolond egy napja, Mátrix, Fedőneve Donnie Brasco, A bukás, Remény rabjai, Halálsoron, Rec, 12 dühös ember, 1984, A rítus, South Park - a film, Esőember, Volt egyszer egy vadnyugat, Űrgolyhók, Fűrész 1-2-3, Johnny English, Eltakarítónő, Clockwork Orange, Batman 2008-as(?) filmje, Addams Family, Beetlejuice, Délidő, New York bandáii, Requiem egy álomért, Ragyogás, Alkony sugárút, magyaroknál a Kontroll stb.)

Ezeket bárhol és bármikor megnézem, fejből tudom a fél szövegkönyvet, szint minden kis baromságot a háttérből, utalások ahol vannak stb. És a mai napig kedvelem mindegyiket, hatással vannak rám sokadik megnézésre is - nem tudom ez jól leírni. Van amelyik vicces, van amelyik komolyabb, van amelyik akció, van amelyik dráma. Mégis mind tetszik.

Aztán van pár ami gyerekként tetszett ma már nem... Space Jam, Chipkatonák - bár a nosztalgia miatt megnézem, röhögök is, de ha ma adnák a moziban, nem tetszene.

Érdekes öszvér a Gyűrűk ura és a Hobbit. Néha tetszik, máskor hányok tőle. Bár a Hobbitot nem szeretem, de pár jelenet nagyon jó. Smaug, a csaták stb. de a sasoktól "agyf*szt" kapok, a legnagyobb cheat a világon.

Lehet velem van a baj, túl magas a mércém, de sosem úgy ülök be a moziba, hogy "na most fikázok!" hanem mondom a moziban még úgy el is szórakoztatnak, pozitívan állok hozzá, de elég 1-2 nap és felejtődik el mi is volt ez. A moziban is lehet csak a 3D meg az erős hanghatások fognak meg és "tesznek a zónába" mert itthon nem érzek semmit mikor végignézem újra őket. A Suicid Squad a rajzfilm változathoz (Arkham orstoma) kifejezetten kínos, az X-men filmet nagyon vártam így nagyon csalódást okozott sem a rajzfilmhez, sem a képregényhez nem volt méltó, a Bosszúállók meg a látványt lehántva olyan mint régen a Jetix-en a délutáni "egészestés" filmek. A Star Wars 7 második megnézésre se rossz, de valahogy érezni azt amit a South Park is parodizál a 'member?' jelenséget. De ott még van remény a jó folytatásra.

Azt hiszem hallgatok rád és hagyom ezt a Hollywood-dolgot, ahogy a zenei fősodorral is szakítottam úgy 16-17 évesen. Kár, hogy manapság pont hogy a jó filmek azok amikért le kell ásni, míg régen azok voltak a nézetebbek. WTF világ?
süti beállítások módosítása