Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - Részeges karatemester

2017.12.10. 19:06 | Sorter | 7 komment

Címkék: 11. évad

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr7113470369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kastorhun 2017.12.10. 19:48:16

Remek bemutató lett, gyerek koromba nagyon szerettem ezt a filmet, de sajnos ma már én is hasonlóan vélekedek róla mint te. A második részét pedig annyira nem szerettem, valahogy a második részét most sokkal de sokkal jobban szeretem mint ezt a fárasztó részt.

Skate · http://sorozatpiller.wordpress.com/ 2017.12.10. 20:11:29

Előbb láttam a második részt, amely egyből levett a lábamról anno. Az első részt pedig meg a folytatás vázlatánál többként nem tekintettem soha.

Ulámá 2017.12.10. 22:07:40

Igazából nem tudok semmibe belekötni, amit mondtál, mégis úgy vagyok vele, hogy Jackie Chan-től ez az egyik kedvenc filmem. Részben pont az olyan baromságok miatt, amiket megemlítettél a videóban. Ilyet, hogy az apja kitagadja a gyerekét, aztán meg visszaveszi? Ekkora baromságot sose láttam még filmvásznon, és pont az ilyen momentumok miatt röhögöm szét magam a filmen. Vagy épp a kopasz farkú patkány. Olyan fájdalmasan szörnyű az a karakter, hogy az már abszurd módon vicces. Ez az egyik legfőbb erénye a filmnek, hogy olyan abszurd, hogy már nem a poénokon röhögsz, hanem fájdalmadban, mégis, ez a fájdalom számomra nem bántó, hanem inkább kellemesen bizsergető. Rengetegszer néztük meg ezt a filmet a haverokkal, például buli előtt, amikor ráhangolódunk az estére, és otthon jól beiszogatunk még. Arra tökéletes. Megteremti az alaphangulatot egy jó kis iszogatós estéhez. Ivójátékként is üzemel a film, akkor iszol te is, amikor a szereplők. Számomra ez a film, meg amúgy az egész Jackie Chan filmográfia a humorról szól. A szándékos, és a nem szándékosnak szánt humorról egyaránt. Ha egyedül egy józan délutánon nem is ajánlanám laikusoknak ezt a filmet, félrészeg bódultságban, és efféle humort megemészteni képes társaságnak szerintem kötelező megnéznie.

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2017.12.11. 18:18:02

Én sosem tudtam Jackie Channel mit kezdeni. A harcművészetét és a kaszkadőrmutatványait elismerem, na meg azt is, hogy ő már jócskán benne van a korban, de még így is százszor fittebb, mint én, aki a 20-as éveimben járok. :D

De viccet félretéve, tőlem idegen az ő "művészete", egyáltalán nem tartom szórakoztató jelenségnek, így a filmjeit sem szívesen nézem meg. A Részeges karatemestert sem láttam, de elnézve a bemutatót, nem is baj. Nekem a bejátszások alapján egy borzasztóan kretén, már-már a nézhetetlenség határait súroló "vígjátéknak" tűnik. Sajnálom, ha ezzel megbántottam valakit, de számomra ez az egész Jackie Chan-kultusz nem szórakoztató.

Egyébként nagy respect, Sorter. Ha az elején nincs ez a kis előszó, nekem komolyan fel sem tűnt volna, hogy szét van szabdalva a bemutató. Nekem nagyon is egységesnek hatott a videó, szerintem a mostohakörülmények ellenére is kihoztad belőle a maximumot! :)

SARGE999 2017.12.11. 18:19:04

Szerintem itt Európában többen látták előbb a második részt, mint az elsőt. Mivel azt hamar megkedvelték, ezért elfogultság miatt sokkal elnézőbbek lettek az első résszel. A másodikban is ugyanilyen felelőtlen a főhős, majdnem halálra mérgez valakit, folyton hazudozik stb. Az se tökéletes film, sok hibája van, de egyértelműen jónak mondható. Ez az első rész tényleg faszság, az alapötlet nagyon működőképes, de dilettáns módon csináltak belőle filmet. Nem ide vág, de tudnék ajánlani egy elképesztően szar filmet, amit tegnap néztünk meg sajnos. Az általam oly nagyra becsült Disney egy csodálatos remekműve a Timothy Green különös élete. Ennél szarabb film nem létezik. Legalja. Minden jelenet egy feldobott labda arra, hogy lecsapd és gúnyos megjegyzés céltáblája legyen. De legalább nem kellett csalódnom a Disney-ben. Féltem, hogy hátha tud jót is csinálni, de szerencsé(tlenségem-)re tökéletesen hozta a formáját. A hipergagyi, értelmetlen, beteges, elviselhetetlen színvonal magasiskolája. Nyilván gyerekeknek készült, de ettől csak megállnak a fejlődésben, vagy traumaként élik meg.

Millennium környékén 2017.12.30. 16:53:57

Én kedvelem az ilyen gagyi kínai(?) vígjátékokat, annyira szürreálisak, hogy az már (számomra) vicces. A poénok sokkal jobbak (nekem), mint a Bosszúállók idegesítő "nagyon menő vagyok" egysoros beszólásai. Vasembert tarkónlövésre ítélném, messze a legidegesítőbb mind között, de mivel jól hozza a "kor emberét" ("Alkohol, alkohol jeeeee gazdagvagyok alkohol nők alkohol") ezért ugyanúgy imádják, mint Kimi Rai-t az F1-ben, holott annyira nem jó azért, csak "menő" ahogy piál.

Jackie-nek egy másik filmjét viszont imádom (a címét nem tudom), de valami nagyon béna kémes(?) talán, minden szereplő ázsiai és az a beteg humor amit végig tolnak... Kedvencem mikor Jackie simán felajánlja a nőjét a gengsztereknek, aztán utána hopp, mégse... Ez elmondva pont, hogy nem vicces, de a műsorban amikor épp ott van akkor nagyon jó. Jackie filmjeihez kedvelni kell ezt a kissé elborult ázsiai humort. És én inkább ezt (meg az angol abszurdot) választom, mint az amcsi "keménykedő humort"...

Kibernetika 2023.03.03. 20:51:33

Újranéztem egy-két videót, tekintve, hogy lassan 2 hónapja nincs változás (még új kommentet sem írt azóta rajtam kívül senki, részben ezért kommentelek, hogy legalább a kommentszekcióban legyen változás).

Ehhez a videóhoz annakidején nem akartam kiírni a véleményemet. De az volt a véleményem, hogy valóban jó lett volna, ha a teljes videó belefér. Nemcsak azok miatt a bizonyos poénok miatt, hanem hogy például jó lett volna, ha az elején tudtál volna beszélni a második részről is, és akkor egyben rendesebben fel is lett volna vezetve, és egyértelműbb is lett volna egy-két információ. Még az utolsó mondat a végén is egy kicsit jobban működött volna, vagy hogy mondjam. Szerintem amúgy ott talán a filmnek a kedvelőit nem teljesen óvta meg a sértéstől, de ha a kitörölt részek is benne lettek volna, talán az is jobb lett volna (jobban jött volna ki), én úgy érzem...

Amúgy meg így sem volt rossz a videó, sőt, ha nem mondtad volna el az elején azt a kis előszót talán észre sem vettem volna, hogy szét van szabva. De azért nekem talán még jobban tetszett volna, ha az egész meglett volna. De tudom, hogy miért nem lett meg, és nem hibáztatlak miatta, és szerintem még így is elég jó lett. :)
süti beállítások módosítása