Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies Retrospektív

2018.01.31. 08:38 | BlackSheep89 | 16 komment

Ezzel a - hányattatott sorsú - beszélgetéssel szeretnénk kicsit megemlékezni a Baaad Movies eddigi 11 évadáról, és lezárni egy időszakot, amit majd remélhetőleg egy még ütősebb követ. Jó két órán keresztül beszélgettünk, teljesen közvetlenül és szkripteletlenül, visszatekintettünk a kezdetekre, a 11 évadunkra, kiemelve néhány fontosabb videót/eseményt. Tévedések előfordulhatnak, és néha csapongóbbra sikerült a beszélgetés mint terveztük, dehát ilyen ha az embert elkapja a nosztalgia.

Köszönjük a majd' 10 éves töretlen támogatásotokat!

Stay tuned!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr1813619338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2018.01.31. 20:08:47

Remélem még egy következő 10 évig nézhetlek/nézhetünk titeket! ;)

Szijj Norbert 2018.02.01. 07:20:39

Lehet, hogy csak nekem tűnik úgy de egyre jobban hasonlítotok egymásra (már amennyit a maszkon keresztül látni).

finomzoli 2018.02.02. 07:39:16

Sziasztok,

nagyonjó volt végighallgatni az összefoglalótokat, annak ellenére hogy hosszúra sikeredett. Így utólag belegondolva meg a ti elmondásotok szerint se voltak mindig tökétetesek a videóitok, de szerintem néha pont ez volt a szépsége az egésznek. Külön díjazom nálatok hogy soha nem az a cél lebegett a szemetek elött, hogy pénzre vagy minnél nagyobb nézötáborra tegyetek szert bármi áron. Gratulálok az elmúlt évekhez, remélem még sokáig fogunk látni/hallani titeket.

Üdv.: egy régi követötök :)

The Mid 2018.02.04. 08:55:44

Sorternél elég nagy érettségre vall, hogy kimert lépni a megosztott indokok miatt. Le a kalappal.

A visszatekintés örömére elkezdtem újralesni az egészet az első részektől, megvan a bájuk. A Cage-maraton ötlete és kivitelezése amúgy valami leírhatatlan örömet okozott anno, bármennyire is szomorúan hangozzék. :)

Gratula a kitartáshoz, és meg kell említenem, hogy rengeteget fejlődtetek. Nem csak a nyilvánvaló első évadokhoz képest, de a 2-3 éves önmagatokhoz képest is.

Sok sikert a jövőben is.

Millennium környékén 2018.02.08. 14:43:10

Nagyon jó volt ez a kis dumaparti

Várom a Grave Encounters és a Kis Vuk "felújítást".

Furi, hogy a 15 legrosszabban nem volt benne a "Boltkóros naplója" ami anno eléggé felhúzta Sorter-t.

Újabb 10 évet... És milyen vicces volt a nosztalgiázás az elején, 2008 környéki nomád internet, még a "gagyi" youtube, fészbúk nem is volt még nagyon, csak "májvipp" meg iwiw. Ennél már csak 2004 lett volna jobb indulásnak, amikor még alig volt olyan oldal ami ma is létezik... Teveclub, newsground, index fórumok, sw saga, sg fórum... Jó ég.

Retro gamer-en meg még mindig várom a Jazz Jackrabbit (2) bemutatót, kár lenne kihagyni.

Murdeer3 2018.02.11. 13:20:34

Jó volt ezt a 2 órás retrozás meghallgatni:)

Viszont a Versussal én továbbra sem értek egyet.Az itt felsorolt filmeknél én szerintem még a top 10-be sem férne be nálam.

Kibernetika 2018.02.12. 09:08:15

Először az elmondottak alapján arra számítottam, hogy dögunalom lesz, ahhoz képest elejétől a végéig lekötött, hogy régbemutatott filmekről beszéltek, amikor én még csak hét éves voltam és azt sem tudtam, hogy léteztek, csak arra emlékszem, hogy akkor tényleg más volt a YouTube. Akkora nosztalgia cunami öntött el engem is.

@Murdeer3: A Versusszal én is így vagyok, mint te, nekem sikerült végignéznem és a legemlékezetesebb fogásom a Baaadmovies-ból. (más "áldozatokat" is láttam már) Azon kevesek közé tartozom, akiknek sikerült élvezni. Én csak azokat a KOMOLY mélypontokat, mint a The Roller Blade Seven, Alien Armageddon, Rettegés éjszakái, Nekrofil Passion, Lucker, Ace Ventura Jr., stb. NAGY ÍVBEN ELKERÜLÖM!

Murdeer3 2018.02.13. 13:15:07

@Kibernetika: Hát azt azért nem mondanám, hogy élvezni tudtam, illetve elég régen láttam már, de poénra lehet venni, mert annyira túl van alapvetően is játszva az egész.
Én sokkal jobban szenvednék az ilyen szuperbébi,lucker,holnap történt is társain, mint a versuson.

Kibernetika 2018.02.13. 19:33:00

@Murdeer3: Igazából az "élvezni"-t úgy értettem mint te, hogy "poénra venni", ez nem jutott csak eszembe, de ez volt a szó, amit kerestem.

BerserkerGyusz 2018.02.20. 12:26:12

Olyan nosztalgikus érzés töltött el bennem amikor a régi filmekről beszéltetek mint pl.a Versus.Hubba Bubba nevének megemlítése után meghalgattam a videót,majd megnéztem a Versus bemutatótokat stácok!!Hatalmas élmény volt!Én arra emlékszem hogy Sorter legelső bemutatóját amit megnéztem az az Egy boltkóros naplója volt és vicces hogy mennyire fel tudta magát már akkor is húzni :) BlackSheep első bemutatója amit láttam tőle az Alien vs Predator 2 volt.Srácok én ide írom a napokban néztem meg a Króm Angyalok című 2009-es filmet és az jutott eszembe hogy ennek a filmnek a Baaad Movies-ban a helye.Fura hogy egy csomó Baaad Movies-ban bemutatott filmet nyomat többek között a Film+ csatorna!!!! :)További sok sikert a munkátokhoz és remélem még további 10 évig minimum szórakoztattok bennünket a bemutatóitokkal.

KULTgame 2018.07.16. 22:02:04

Ha már 10 éve megy a szekér, gondoltam megérdemel kis kedvencünk Allan egy saját videót. Jöhet a 10 órás verzió. XD
www.youtube.com/watch?v=vai_I-SeqdM

Kibernetika 2018.08.21. 20:27:06

Nem inkább az "Ong Bak 3" videóját akartad mondani, hogy fent van indán?

Kibernetika 2020.08.31. 09:10:02

Hogy most mondjak valamit a külsőről, jó, hogy nem cseréltétek le, mert úgy voltatok vele, hogy esetleg elrontanátok. (a Gyakori kérdéseket már elrontották: D)

Kibernetika 2022.04.03. 19:49:20

Sajnálom, hogy Sorter nincs már itt, mert:

(bár nem tudom, hogy youtube-ra feltöltött filmekből lehet-e úgy megcsinálni videókat, mint dvd-ről, vagy csak dvd-ről lehet)

Azt hiszem, hogy a "Legend Of The Roller Blade Seven"-t feltöltötték youtube-ra:
www.youtube.com/watch?v=jlQHHvIrx_o

Kibernetika 2022.10.05. 18:33:02

Az Egyéb kategóriában amúgy még esetleg be tudom sorolni a Roller Blade Seven-t és a Machine Girl-t az akcióba vagy a Kis Vukot a családiba...
süti beállítások módosítása