Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

House végre folytatja a rendelést!

2008.04.29. 21:08 | Logan23 | 2 komment

Személyes kedvencem hónapok óta szünetelő Dr. House végre folytatja beszólásait! Már nagyon vártam és szerintem nagyon sokan rajtam kívül, mivel elég nagy népszerűségnek örvend ez a sorozat! Hugh Laurie nagyot megunhatatlanul osztja morbid humorát :)

De nem csak itt láthatják újra a Hugh Laurie fanok a kedvencüket, hanem a Utcai királyai(Street Kings) c. filmben! 

Mostmár hetenként élvezhetjük az új részeket(remélem nem lesz mostmár megszakítás)!


  

 Logan

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr68447796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kisbaratod · http://kisbaratod.wordpress.com 2008.04.30. 14:07:42

Beperlem a tévékettőt ha mégegyszer megszakítják a Dr.House-t

Logan23 2008.04.30. 17:19:24

Helyes, bár én már nem nagyon nézem a tv2-n, mert már vagy 20x láttam addig azokat a részeket :D Én az írókat perelném be helyette, mert az ő hülye sztrájkuk miatt, szinte az összes sorozat leállt!
süti beállítások módosítása