Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Új Design!

2008.08.15. 02:24 | Logan23 | 9 komment

Gondolkoztam már azon, hogy változtatok az oldalon, de nem kaptam ihletet, hogy mivel és hogyan! Arra már rájöttem, hogy nem egy rossz film lesz a háttérben, bár logikus lenne, de most minek keserítsem tovább szegény olvasóinkat, hogy a háttérben is azt látja! Innen már könnyen jött, hogy a számunkra az év legjobban várt és szerintünk legjobb filmjét fogom kitenni háttérbe. Ez a most mozikba kerülő The Dark Knight c. film! Erősen ajánlom moziban való megnézését, mert azt a 2 és fél órát végigülni megéri, ezt kijelenthetem!

Mostanában elfoglaltságaim miatt nem nagyon érek rá az oldallal foglalkozni és gondoltam, ha már van időm újítok, így hát erről a változtatásról igazából egyedül döntöttem, szóval szerkesztő társaim valószínűleg csodálkozni fognak az oldal láttán, úgyhogy bízom abban, hogy nekik is tetszeni fog!

Annyit végül, hogy várom a véleményeket, javaslatokat a design-al kapcsolatban!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr34616621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2008.08.15. 03:04:21

Váóóóó!
Hát, nem tudok aludni (ami elég baj, mivel holnap délelőtt meló van :-( ), úgyhogy gondoltam, felpillantok, de a fene se gondolta, hogy ez fogad! Rögtön jobb kedvem lett (de álmosabb sajna még mindig nem lettem) :-D

A The Dark Knight-ot én is ajánlom mindenkinek, mert fantasztikusan jó film lett!

VVega · https://debugme.eu/ 2008.08.15. 13:00:01

Hogy a faszba csináltok ti ilyeneket? :D

Grat hozzá, ütős lett ;)

Logan23 2008.08.15. 13:10:08

Hát mit ne mondjak, tegnap alapos munkámba került! Szerencsére könnyen rászoktam jönni az ilyen dolgokra! A nagyja rész photoshop munkálat volt, a többi pedig html szerkesztés! Most csináltam elöszőr blogon ilyet, hát mit ne mondjak időbe telt mire megtaláltam mindent! De sikerült! Ha értesz html programozáshoz, akkor könnyű!

Sorter 2008.08.15. 16:01:19

Tényleg zseniális lett! Sokkal jobb, mint az előző!

mettt 2008.08.15. 19:18:06

nekem nem tetszik egyedül?:D
igen a tdk aztakurva jó film, de ez nem illik ide:)
én inkább egy ien válogatás-képet tennék ki azokról a filmekről amiről már csináltatok videót:)

Logan23 2008.08.15. 19:27:52

Írtam a cikkben, hogy ha rosszfilmekröl tennék fel képet logikus lenne, de én nem tudnék ránézni az oldalra, elég a filmet látni nemhogy most még a képeket is belöle :D

mettt 2008.08.15. 23:57:06

hát de vmi vicceset, ami összefoglalja a munkátokat nagyjából. mondjuk photshoppal csinálni egy képet ahogy például, egy csomó film amiről csináltatok vidit a kukában van, vagy a kandallóba ég vagy vmi ötletest:D
a tdk kurva jó, de ez az oldal rossz filmeknek van csinálva. freddyD se teszi ki a háttérbe a cod-ot:P

Logan23 2008.08.16. 10:04:09

Értem mire gondolsz, lehet meg is csináljuk, mivel lesznek változtatások. Valószínűleg 1-2 hónapon belül, addig kikell találnom hogy, mert nagyon szines munkát se csinálhatok, mert elvesznének a betük rajta, oldalsávon a kevés a hely hogy egy részletes képet csináljon az ember ami jól is néz ki, de folyamatosan gondolkozok rajta, hogy lehetne megoldani!
süti beállítások módosítása