Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Élménybeszámoló - Fűrész 3D

2010.12.12. 16:03 | Sorter | 14 komment

Címkék: élménybeszámoló

Sikerült górcső alá vennünk a Fűrész széria legújabb - és remélhetőleg utolsó - részét.

Jó szórakozást!

/p>

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr612511047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Beneg^ 2010.12.12. 16:56:24

Korrekt élménybeszámoló lett. Szerintem, a film nagy hibája a sok FÖLÖSLEGES kínzás volt. Ezt ti is mondtátok, hogy tényleg nem volt semmi tétje a dolognak. Az első két részbe konkrét gyilkosokat, bűnözőket kínzott, de itt már kisebb médiás hazugságért is csapdába teszi őket. "A celebeket " :)
Én 3D-be láttam az effektek jók voltak, egész jól átjött. Szóval, ez a Bobby Dagen-e szál nevetséges volt, számomra is unalmas volt. De viszont a Hoffman és Jill szál nagyon jól sikerült. Meg kell említsem, hogy Hoffman zúzása a rendőrörsön tényleg nagyon badass lett :D Nagyon sajnáltam, hogy még egy flashback elejéig se jött vissza Zepp Hindle az első részből. Tudom hogy a Lost-al foglalkozott, de Jigsaw minden segítőére nagyobb hangsúlyt fektettek, őt meg le se szarták. Jó, gondolom vissza akarták hozni pár flash back-hez, de ő jobban el volt foglalva a Lost-al, ami persze érthető.
De nekem megadta az alaplöketet amikor meghallottam az első mondatot: "Hello Mr. Hindle. Or, as they called you around the hospital, Zepp" Ez egy nagyon jó húzás volt.
A fordulat tényleg kiszámítható volt, én is tudtam előre, de a tálalása ismét hatásos volt.
Nektek mi a véleményetek Zepp karakteréről? Szerintetek is visszahozhatták volna?

FACE24 2010.12.12. 17:11:32

@Beneg^: szerintem egy kicsit uncsi volt de a vége tényl ütött, Sorter sztem tegyetek egy próbát a HP7-el mert ez az eddigi legjobb, a sötét hangulata nagyon odabasz ;)

zsomoka1998 2010.12.12. 18:49:35

Sikerült górcső alá vennünk a Fűrész széria lehújabb - és remélhetőleg utolsó - részét.

oda nem legújabbat kellett volna írni?

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2010.12.12. 19:49:44

Én imádom a Fűrész - sorozatot, szerintem mindegyik része jó. Ez az új is tetszett. Egyetlen negatívum szerintem az, hogy Tobin Bell csak egyetlen jelenetben szerepel. De az a film csúcsjelenete. Az egyik kedvenc színészem, a legjobbak között van. Amúgy majdnem biztos, hogy nem ez volt az utolsó rész, de majd meglátjuk.

Sorter 2010.12.12. 20:27:39

@zsomoka1998:
De igen. :-)
Kösz, hogy szóltál!

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2010.12.13. 07:12:02

@Beneg^:
Zapp karaktere szerintem nem volt hangsúlyos, és ha visszaemlékszel, ő nem Jigsaw segítője volt, hanem ugyanolyan játékos, mint a két főhős. Azért tette, amit tett, mert méreg keringett a vérében, amire egyedül Jigsaw tudott ellenszert (hehe... ez annyira nagy baromság... de persze a Fűrésznek megbocsátjuk! :) )

TerrorBlade 2010.12.13. 15:11:01

Sztem baromira jó film, főleg 3d-be. Annyit vettem észre, hogy részről-részre egyre kevesebben élik túl a csapdákat. Ez a 7. részben eléggé szembetűnő...

Jigsawwasright 2010.12.13. 17:19:02

Nekem a Fűrész sorozat, egy örök etalon lesz.
Az 1. rész hihetetlen, zseniális, és minden logikai bakija ellenére, a kedvenc filmem volt jó hosszú ideig.
Aztán a 2. is még jó volt, a 3. nagyon az elmegy kategóriába tartozott, a 4. rész borzalmasan, siralmasan rossz volt, az 5. csak egy lehellettel jobb a hangulata miatt. Azt hittem, h el fog vérezni ( :D) a sorozat, de szerencsére a 6. rész elég jóra sikeredett. Az újnál, pedig attól féltem, h az egész, teljesen figyelmen kívül hagyja majd a történetet a 3D miatt. Ez így is lett sajnos... DE! Szerencsére a csapdák egészen kreatívak ( a maguk módjján) voltak, és bár nem volt tétjük (adom Sorter és Blacksheep véleményét), mégis baromi látványosak lettek. Lawrence Gordon visszahozásának nagyon örültem, hisz melyik fűréssz fan ne lenne kíváncsi az ő történetének a folytatódására? Nos a filmben engem is idegesített, az hogy annyira a vérengzésre mentek a készítők, hogy nem éli túl senki a csapdákat... Nos Hoffmann csattanója kifejezetten tetszett. De a másik tényleg picit kiszámítható volt, és igaz, h az 1. rész csattanója igen sok bakit tartalmaz, de ez még 10-szer annyit. A 3D szerintem nem volt eléggé kihasználva, de nem rontja a hangulatot. Végtére is, szerintem ez a film, kb a 3. rész színvonalát hozta. Ja és szerintetek komolyan le lett zárva a történet? Mert szerintem innen lenne jó folytatni... :D

Rozmárember 2010.12.15. 19:42:59

@Jigsawwasright: én azért remélem, hogy lezárták ezzel, mert megnéztem érdeklődésből és az a véleményem, hogy még egy bőrt lehúztak a lerágott csontról. Tehát már ideje lenne a végének :D és ez méltó befejezése lenne a sorozatnak, hiszen SPOILER: a túlélők megölik Hoffmant, hogy megbosszulják a játékokat (és Jillt) és nemtudom, hogy hogyan tudna folytatódni SPOILER VÉGE

Gaben No.1 2010.12.18. 12:40:33

A film baromi jó volt (bár én fan vagyok szóval elfogult), a 3D megy egy nagy kalap sz*r, egyetlen egy 3D effect volt(amikor a fűrészt beledobják a pofádba NA-BUMM).
Nekem a 6.-on kívül mindegyik nagyon tetszett :D

Gaben No.1 2010.12.18. 12:42:07

@Sorter: @BlackSheep89: A 3-ban a disznós csapda volt az igazi "malacvérkoktél"!!! xD

slindagor 2010.12.25. 17:23:31

a fűrész sorozat a horror speciális változata, a gore, amely kifejezetten a brutalitásra épít, de feszültségnek tényleg kellene lennie benne, s ez egy idő után kikopott belőle
de mivel gore, s a kínzás és a vér a lényeg, ezért akkora hibának azért mégsem tekinthető

Strom 2011.01.01. 21:45:09

Én is megnéztem az új részt nekem is elnyerte a tetszésem,szerintem a fűrész sorozat egyáltalán nem rossz ugye az első rész vitt mindent,aztán a második is egész jó volt a harmadiktől kezdve nekem személy szerint nem annyira tetszettek de természetesen minden részt láttam hiszen érdekelt a történet.Kíváncsi leszek lesz-e folytatás,majd meglátjuk.

Jason13 2011.02.06. 10:27:10

Jó lett a videó.Én el voltam ezzel a 7.résszel,sőt,nekem az egész sorozat úgy tetszik ahogy van,a 4.részt tartom csak gyengének.
Engem se sokkolt a film,nem is féltem rajta,csak úgy elszórakoztatott.Bár az autós csapda nem volt semmi.A film végi csavarra én is számítottam,inkább vicces volt,mint meglepő.
De van ennek a filmnek egyfajta bája,úgy ahogy az egész sorozatnak,és valamiért hibái ellenére is szeretem.Nem lehet már azt érezni rajta,mint a zseniális első részen,de nem is ezt kell várni tőle.
A 3D elég semmilyen lett,nem sok jelenet van a filmben,ami kihasználta volna a plusz dimenziót.
Kellemes kis bugyutaság ez a Fűrész 7.,viszont egy 8.-ik epizódnak nem nagyon örülnék:)
süti beállítások módosítása