Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Élménybeszámoló - Féktelen harag

2011.03.03. 10:13 | BlackSheep89 | 7 komment

Címkék: élménybeszámoló

Egy film, ami nagyon Golyózápor akart lenni, de inkább csak egy újabb Végső állomás 4 lett belőle.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr712706520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jamie tha killa 2011.03.03. 14:47:34

Nemtom, nekem nagyon adta....

Jamie tha killa 2011.03.03. 14:51:36

Amit elmondtál én azt inkább a Vesztesek bosszújánál éreztem.Kicsit ennél is.

atis840 2011.03.03. 15:40:50

Pont attól kellett volna jónak lennie, hogy rossz, de az a baj, hogy ez nem annyira rossz, hogy az már jó, hanem csak annyira rossz, hogy az még rossz! Akkó jóvan akkó!:)))

zecske 2011.03.05. 14:24:03

nekem,bejött cgi,meg utállom,külön öröm hogy nem a legjobb.

Gaben No.1 2011.03.07. 21:22:57

@ BlackSheep89: E videó hatására megnéztem a Golyózáport és...

...valami eszméletlen jó film, egyszerűen olyan stílusa, megoldásai és cool dumái vannak, hogy arra már nincsenek szavak. Hihetetlen, hogy ezelőtt sohase hallottam róla. Mr. Smith most nálam lealázta Chev Cheliost is, olyan piszok jó Clive Owen. Külön örülök, hogy az Ember gyermeke után is csinál jó filmeket. Paul Giamatti is jól adja a gonoszt. Most sokkal negatívabb karakter volt, mint a Mágusban. Monica Bellucci még mindig nagyon jól néz ki. És Greg Brykot is jó volt viszontlátni, ha még egy fölösleges szereplőként is.

Téhát nagyon köszönöm BlackSheep!
A kedvenc akciófilmeim közt, most trónfosztás történt (Cranket előzte meg) :D

djgegi 2011.03.08. 15:19:23

Én most fogom megnézni:)
Mert most toltottem le az internetről:)
Kiváncsi vagyok a filmre eddig nem rossz:)

djgegi 2011.03.08. 17:34:45

Megnéztem:O
Hát...
10/6.8-as
süti beállítások módosítása