Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Oscar vége - Közönségszavazás

2013.09.23. 07:17 | BlackSheep89 | 46 komment

Akkor eljött tehát a negyedik Filmelemző Oscar-t lezáró pillanat. Összesen 18 videó érkezett, ami elég szép szám. Mennyiségben úgy néz ki, ez a verseny is méltó a korábbiakhoz, a minőségről pedig valószínűleg a hétvégén (vagy jövő hét elején, attól függ, hogy tudjuk összeegyeztetni az időnket) fogunk beszélni, amikor majd a tavalyi módszerhez hasonlóan egyesével beszélünk a videókról.

Addig pedig tiétek a pálya, ugyanis idén is lesz közönségszavazás, amit itt lehet megtenni! Aki részt akar venni, az ehhez a bejegyzéshez kommentben írja le a (maximum) 3 kedvenc videójának címét (sorrend lehet, de nem muszáj). A szavazatokat a végén majd összeadjuk, és az 5 legtöbb szavazatot kapó videó, valamint Sorter és az én listám együtt fogják majd kiadni a végső dobogót. 

Ja, és még valami: a közönségszavazásban bárki részt vehet (kivéve minket, persze), még a versenyben részt vevők is. És igen, ha nagyon akarnak, adhatnak egy szavazatot sajátmagukra, de... szóval azér na!

A szavazás szeptember 28 (szombat) estig tart!

Segítségül, hogy ne kelljen másik bejegyzéshez lapozni, a tovább gomb után itt is megtaláljátok az összes pályázó videót!

FreddyD - A legveszélyesebb játék

Cervantes - Frédi és Béni

 

xx18Rolandxx - Air

Neo - A negyedik tenor

Sparrow - A 3 legjobb Pixar-film

Movie Maniacs - Terminator: Salvation

 

 

Pause Von Play - Horror mesterei

 

 

Kesztebé - Norbit

 

 

click4mychannel - Tex Avery

 

KennytheOne - A repülő szotyadék

Spoiler - 300

badfear - Sztalker

raymileshun - In Bruges

HikariSilver - Szellemlovas 1-2

Terror Dzsoni - Csájníz Zodiak

danialves - Halálos Iramban 6

Halálos iramban 6 videókritika - danialves by smokingbarrelsblog

 

Wolfi - Elcserélt életek

 

DMNemo - Darkman

 

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr905529276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2013.09.23. 09:44:35

18-an vagyunk, legalábbis én úgy számoltam, és a mezőny nagyon jó, pedig olyan lassan érkeztek be a nevezések, hogy már kezdtem azt hinni, hogy idén fapados Oscar lesz.:D De hál' Istennek megint megvan a mennyiség, és a minőség is, szóval nagy verseny lesz.

Én szavaznék:
badfear - Sztalker - ( rendkívül értelmes elemzés )
KennyTheOne - A repülő szotyadék ( remek szöveg és szórakoztató előadásmód. )
Movie Maniacs - Terminator Salvation ( nagyon vicces, de ugyanakkor tartalmas videó, és elrepül vele az idő )

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2013.09.23. 09:59:14

@Sparrow: Hoppá, elszámoltam! Köszi hogy szóltál! :)

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2013.09.23. 11:31:12

wolfi - Elcserélt életek
Movie Maniacs - Terminator Salvation
Rajzfilm Doki - The Flintstones

jackass99 2013.09.23. 13:42:06

KennyTheOne - repülő szotyadék
Movie Maniacs - terminator salvation
Sparrow - pixar lista

NeoCsatornaja · http://neocsatblog.mblx.hu 2013.09.23. 18:58:59

Akkor sorrendben:
DMNemo
KennytheOne
Cervantes

ThePretender 2013.09.23. 18:59:03

Én rájuk szavaznék: Sparrow, Badfear, Cervantes

Cyrax96 2013.09.23. 18:59:06

badfear - Sztalker
FreddyD - A legveszélyesebb játék
KennytheOne - A repülő szotyadék

DMNemo 2013.09.23. 18:59:09

KennyTheOne - repülő szotyadék
Rajzfilm Doki - The Flintstones

xxroland23 2013.09.23. 18:59:13

xx18Rolandxx-Air
Cervantes-The Flinstones
Sparrow-Pixar Lista

Divoo 2013.09.23. 18:59:26

Pause Von Play - Horror mesterei
FreddyD - A legveszélyesebb játék
Movie Maniacs - Terminator Salvation

laczfy87 · http://www.youtube.com/laczfy87 2013.09.23. 18:59:28

Szavazataim:

freddyD: nagyon jó bemutatás
KennyTheOne: frappáns, szellemes szöveg

UMKzhf 2013.09.23. 18:59:31

Az én értékelésem alapján:első, második és harmadik helyen
KennytheOne szerepel a "A repülő szotyadék" film kritikájával.Mind minőségileg,előadásmódban,humorban,hozzáértésben,videószerkesztésben és sorolhatnám még reggeltől napestig.(Mindegyiket végignéztem)
A többi nevezőnek is köszönöm szépen a munkáját és remélem nincs harag az "elfogult" szavazatom miatt.Tovább jó munkát és sok siket mindenkinek!

predator313 2013.09.23. 18:59:34

KennyTheOne - repülő szotyadék :D

Cervantes444 2013.09.24. 08:22:40

KennyTheOne
Nemo
xx18Rolandxx

Newcomer 2013.09.24. 08:22:42

KennytheOne - A repülő szotyadék
Movie Maniacs - Terminator: Salvation
badfear - Sztalker

AuSS 2013.09.24. 08:22:48

KennytheOne - A repülő szotyadék
badfear - Sztalker
Terror Dzsoni - Csájníz Zodiak

KatLevente · www.youtube.com/c/Hunbadfear 2013.09.24. 08:22:51

Mindenkinek sok sikert kívánok. Nekem eddig az ez évi felhozatal tetszik a legjobban, sok karakteres bemutató készült. Nem szavazok, a bőség zavarában legalább 5 videót szavaznék meg.

Megjegyezném, hogy Raymileshun - In Bruges videója szerintem sokkal jobb is lehetett volna. Azért mondom ezt, mert nekem nagyon tetszett az a 3:50 perc, ameddig tartott. De sokkal több potenciál volt benne, kicsit több munkával 10-12 perces bemutatót is összedobhattál volna. Jók a szövegeid, értelmes meglátásaid vannak, csak rövid. Ha készül még videód, sok sikert hozzájuk! :)

Jason13 2013.09.24. 20:44:06

badfear-Sztalker
Terror Dzsoni-Csájníz Zodiak
KenytheOne-A repülő szotyadék

Lamerdog 2013.09.24. 20:44:09

Sorrendem:

I. KennytheOne - A repülő szotyadék
II. FreddyD - A legveszélyesebb játék
III. Terror Dzsoni - Csájníz Zodiak

Hajrá! :)

t800 2013.09.24. 20:44:11

Sparrow - a 3 legjobb pixar film
raymileshun - In Bruges

ezustsilver · http://www.gportal.hu/virincredibles 2013.09.25. 17:36:25

Fúúú, jó erős a mezőny :) Én a következő videókra szavaznék:

KennytheOne - A repülő szotyadék (ezen szétöhögtem az agyam:D )

Cervantes - Frédi és Béni (jól összerakott videó, tetszenek a rímek is, biztosan sok munka lehetett velük:)

badfear - Sztalker (egy számomra ismeretlen, de annál figyelemreméltóbb filmet mutat be, melyet biztosan meg fogok nézni)

További sok sikert mindenkinek!

Filmnéző Lehel 2013.09.25. 17:36:39

Movie Maniacs - Terminator: Salvation
Spoiler - 300

Maszk13 2013.09.25. 17:36:43

KennytheOne
FreddyD
Wolfi
Nagyjából sorrendben :)

Clive Tharwen 2013.09.25. 17:36:45

1. Cervantes
2. DMNemo
3. Terror Dzsoni

NeoCsatornaja · http://neocsatblog.mblx.hu 2013.09.25. 19:50:47

Úgy látom az idei évben sem lesz esélyem :D

Zsuzsi Boross 2013.09.26. 06:53:11

Pause von play - Horror mesterei

FrankChainsaw 2013.09.26. 06:53:15

badfear - Sztalker
DMNemo - Darkman
Movie Maniacs - Terminator: Salvation

pause von play 2013.09.26. 17:13:34

@NeoCsatornaja: nekem se, mondjuk én először neveztem, de amúgy a te videód, nem annyira rossz :)

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2013.09.28. 14:25:05

Idén teljes mértékben KennytheOne és badfear viszi a pálmát. Elnézést, hogy ezt kell mondanom, de a többi szinte említésre se méltó. Ezt én sajnálom a legjobban, mert tavaly, tavalyelőtt hihetetlenül remek munkák érkeztek. De ebben az évben, a fent említett két videón kívül, egyik sem érdemelne meg helyezést!

Tehát szavazatom: KennytheOne és badfear
Hajrá srácok!

tom97 2013.09.28. 14:25:08

Sparrow-a 3 legjobb pixar

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2013.09.29. 13:21:03

@Borsesz: Ha szerinted annyira suttyó az idei mezőny, te miért nem neveztél? :) Szerintem csak azért írod ezt, mert idén nem vagy itt, és a tavalyi győzelmedet valahogyan az idei győztes fölé kell helyezni.

Terror Dzsoni 2013.09.29. 13:21:08

@Borsesz: A vélemény olyan mint a segg, mindenkinek van belőle, viszont senki sem kíváncsi a másikéra... ;)

2013.09.29. 13:21:39

OROSZ BÍRÓ RIADÓ! OROSZ BÍRÓ RIADÓ!
Gyengült a mezőny tavalyhoz képest, de azért így is voltak videók, amik tetszettek. Ha még számít a szavazatom, akkor én rájuk voksolnék:
KennytheOne - A repülő szotyadék
Wolfi - Elcserélt életek
Cervantes - Frédi és Béni

Sorrend tetszőleges, rátok van bízva. :)
UI: @Sparrow: Nem akarod lecserélni a mikrofonodat?

DMNemo 2013.09.29. 13:21:40

@Borsesz: Majd ők eldöntik, ki érdemel helyezést, nem kell helyettük beszélni.

NeoCsatornaja · http://neocsatblog.mblx.hu 2013.09.29. 13:21:43

@pause von play: Köszi ti is jók voltatok,olyan filmet mutattok be JÓL amivel még nem volt dolgom,szerintem ez mindenféleképpen dicséretre méltó :)

MovieManiacs 2013.09.29. 13:21:49

badfear: Komoly hangvételű kritika, ennek ellenére nagyon szórakoztató. Részletes, és tényleg felkelti az ember figyelmét a film felé. Emellett egy nagyon érdekes gondolatmenetet is tartalmaz.

Kenny: Piszkosul vicces, pörgős videó. A beszólások hatalmasak, a főcím is tök hangulatos lett. Stílusos munka.

Sparrow: Nagyszerű alapötlet volt 3 filmet bemutatni, és a megvalósításra sem lehet panasz. Nem is gondoltunk még így a Toy Story-ra, szóval már e miatt is érdemes volt megtekinteni a videót. Egyel nem értünk egyet: hogy a Hihetetlen család rossz. Ezt viszont feledteti, hogy annyira jó hangsúllyal mondtad ezt be, hogy azon besírtunk :D Szép munka!

Cervantes444 2013.09.29. 16:23:45

Én minden esetre így utólag kissé gyengének érzem produkciómat és ezért csodálkozom is, hogy kaptam szavazatokat, amit köszönök mindenkinek :) Én nem érzem annyira gyengének ezt a mezőnyt, de szerintem ízlések és pofonok. Én a harmadik szavazatomat nem tudtam először kinek adjam le, Sparrow mellett is gondolkodtam, Ne mellett is, aztán végül roland mellett kötött ki a harmadik szavazatom.

Én örülök, hogy idén beneveztem, nem bántam meg.

pause von play 2013.09.30. 06:50:42

@NeoCsatornaja: nagyon szépen köszönjük, amit bemutattam, igazából eredetig nem erre az alkalomra szántam, épp ezért volt a kiválasztott alany egy sorozat egyik darabja
és köszönöm a megjegyzésed :)

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2013.09.30. 17:33:16

@FroG: Nem suttyósságról beszéltem, hanem arról, hogy borzalmas az idei mezőny. Néhány videót kb 30 perc alatt dobhattak össze, leszedtek néhány külső forrást a netről és lenarrálták... ez nem a filmelemzők stílus. Vannak itt akik több hetet is rászánnak arra, hogy minél tökéletesebb legyen az, amit kiadnak a kezükből.

Az, hogy miért nem neveztem, teljesen egyszerű dolog; nem volt se időm, se kedvem hozzá. És egy egy nap alatt elkészült rövid élménybeszámolót pedig nem fogok beküldeni, mert nem égetem saját magam.

Egyáltalán nem helyezem magamat sehová se. Én itt most megmondom, hogy Kenny és badfear videója sokkal jobb lett az én tavalyi videómnál. És ennek nagyon örülök, mert nagyon jó volt látni, hogy születnek még igényes munkák...

@Terror Dzsoni: Attól, hogy valaki nem kíváncsi a véleményemre, még előfordulhat, hogy valaki igen. Tudom... elképesztő...

@DMNemo: Én aztán nem beszéltem helyettük... Minden tiszteletem Blacksheep-nek és Sorternek, hogy már több éve űzik az ipart. Meggyőződésem, hogy ésszerűen fognak dönteni... Még szerencse, hogy nekik kell dönteni...
süti beállítások módosítása