Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Gyöngyszemek - Csillagközi invázió

2009.02.18. 09:59 | BlackSheep89 | 21 komment

Címkék: gyöngyszemek

Rég volt már Gyöngyszem-bemutató, és már a Csillagközi invázó 3. részénél megemlítettem, hogy bemutatom az elsőt is, mely ugyan eléggé megoszló véleményekkel bír, de számomra egyértelmű kellemes csalódás. Kár, hogy nem tudtak hasonló minőségű folytatásokat készíteni, mert ez a sztori megérdemelne egy epikus trilógiát is. Mindegy, örüljünk, hogy legalább az első jól sikerüt!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr52950097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csaky000 2009.02.18. 11:20:59

Basszus, lehet ma meg is veszem DVD-n! Annyira szerettem ezt a filmet... Pedig mikor először hallottam róla, akkor csak húztam a számat, hogy mekkora híg fos lehet... Ennyi, mikor egy tehetséges rendező (Paul Verhoeven) kezébe kerül egy úgymond "halálra ítélt" anyag!

Torrentboy · http://shadowminer.info/ 2009.02.18. 14:31:21

én is nagyon szeretem ezt a filmet és nekem is a bázismegvédős rész tetszik a legjobban:D

Lamerdog 2009.02.18. 17:51:15

Ezt a filmet derég láttam utoljára.... !
Jó kis film csak a végén lévő undoritó Nagy Fő bogaras jelenettől ki ráz a hideg (bár lehet hogy az alkotókezt akarták elérni) !!
Jó videó lett!!! Miért nem muatattad be a harcigyakorlaton lévő headshot-ot ??Az a jelenet jól néz ki !!! XD

traubisoda 2009.02.19. 20:15:00

remek film!
sztem a második részt a vége hozta fel kicsit, amikor a kapitány a "last stand effektust" használja.

Terror Dzsoni 2009.02.19. 20:35:30

Most szögezzünk le valamit, én is szeretem ezt a filmet, DE... Az a bizonyos de...

Szinte mindenben egyetértek BlackSheepel , de a kezdeti hőseis kép - amit pár perc alatt lerombolnak a bogarak- a végén ismét egy hősi eposzra hajaz. Akkor, amikor lezuhannak a pilóták, mennek értük a felmentők, több bogarat ölnek meg mint,az egész filmben összesen! Ott már minden svábbogár egy pálcás volt. Szóval nekem ez kicsit bántotta a csőröm. Illetve számomra érthetetlen, hogy hová is tünt az emberiség harckocsi-technikája? Illetve a légierő bevetését is (mert az legalább volt) keveseltem.

Tudom-tudom, kakirágás, de logikus! :)

Ami viszont szereplőket illeti, nem mind ripacs ám a ripacs! Az eredeti hanggal kell nézni, s akkor máris csak a fele tűnik tehetségtelennek! Azon ritka filmek egyike, amin nem jó a magyar szinkron.Azért én nem mondanám Michael Ironsideot tehetségtelennek.

A regény is jó, egyébként.

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2009.02.19. 22:12:50

Nem akarom én leszólni a színészeket, mert hát például Casper Van Dean is a harmadik részben már érettebb alakítást rakott le az asztalra, csak ebben a filmben senkinél sem láttam normális színészi teljesítményt. Michael Ironside valóban határeset volt, de hát tőle is láthattunk már sokkal jobbat is.
Igen, a végén tényleg kicsit érdekesen vágták el a szálakat, de ez engem nem zavart. Az meg szerintem egyértelmű, hogy egy ilyen filmben végül az emberek győznek, így nem meglepő, hogy a nagy hangulatváltás nem tart ki a végéig. De ott a közepén rendkívül váratlan és annál örvendetesebb.

Symat 2009.02.21. 11:50:32

Az első rész jó lett, de a többi sar lett
remélem a második rész nem gyöngyszem lesz(ha lesz)
a többi részbe a bonyolult látnokokból a tököm kivan
A day of the dead-ból is készítetek valamit?
amugy ha elmentek a lurdy házba a mozinál ott lesz egy kis szerepjáték kártyás bolt ahol ilyen gyengébb filmeket árulnak és joo áron Keddenként járok oda versenyezni akko tovább nyitva van,de mind1 szerintem találtok ott is kibelezésre váró filmet

Terror Dzsoni 2009.02.22. 16:23:07

BlackSeep! Ezen nem veszünk össze!;)

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2009.02.22. 19:40:54

Nem veszekszünk, csak beszélgetünk :-)

Tai91 2009.02.23. 13:04:19

a csillag közi invázió első része piszok jó
az hogy a sérült bogarak még mindig harc képesek
na meg hogy nem lézer fegyverekkel nyomulnak hanem sima gépfegyverekkel
na meg én kíváncsi lettem volna mit gondoltak a "Zseni bogáról"
hogy egy csáppal kiszívja az ember agyát és attól okosabb lett ez logikus?egyébként a sorozatban a 3d verzióban csak a tiszteknek a fejét szürcsölte ki XD nagyon válogatós XD

Terror Dzsoni 2009.02.23. 21:25:55

@BlackSheep89: Egy percig nem gondoltam, hogy vitát képezhet köztünk a dolog, főleg, hogy alapjaiban ugyanarról beszéltünk, csak más szemmel nézzük a dolgokat! Ez mekkora egy bölcsesség! Kezdek félni magamtól! :D

Commissar Morak · http://wolfgangsharfke.wordpress.com 2009.09.09. 22:27:43

Szerintem minden idők legjobb emberiség vs. űrszörnyek filmje.

Olvassátok el a könyvet (teljesen más, ugyanis eredetileg az embereknek tankok helyett ilyen mecha harcigépeik vannak, olyasmik mint a Mech Warriorban, csak nem olyan hatalmasak).

forgesz 1555 2010.06.17. 12:02:50

én szeretem eszt a filmet a video is jó volt de egem az érdekelne hogy mikor lesz a második rész be mutatva elöre is kösz !!!!!!!!!!!!!!!!

FACE24 2011.01.24. 18:43:35

a félisten BARNEY STINSON rosszul alakít? ( neil patrick pontosabban : DD ) áááá ezt meg kell néznem : DD

Benvill 2011.03.02. 13:45:13

Ez az eggyik kedvenc filmem. Hihetetlen jó sztem

tpeti97 2011.03.26. 18:26:36

Remek film sőt zseniális szerintem, nekem nagyon tetszet
@kurosaki016: google a barátod:D

Gyuri(пижон) · http://moviesandgames.blog.hu/ 2011.08.16. 14:26:46

Én nagyon szeretem ezt a filmet,de szerintem volt benne egy akkor baromság,hogy az engem nagyon kiütött:
A film ugye egy híradós bevágással kezdődött és ott a narrátor azt mondta,hogy újabb meteorit jött de mivel olyan fejlett a védelmi technika ezért nincs veszély...oké. De amikor jön az ami elpusztítja hőseink otthonát. Azt,hogy a szarba nem vették észre? Esetleg radar vagy szenzor vagy ilyesmik? És azért nem hiszem el,hogy senki nem vette észre. Biztos nincs a holdállomáson ablak...de akkor meg az előzőt,hogy vették észre? Még az armageddonban is észrevették a meteort,pedig az napjainkban játszódott,nem a 3. évezredben...ez engem nagyon felcseszett,de amúgy ezen kívül nagyon tetszik. :)

Kibernetika 2017.04.29. 16:21:10

Hé Sorter és BlackSheep!!!!!!!! Elfelejtettétek a második részt vagy mi van?!!!!!!! Mutassátok már be végre!!!!!!!!!!

Kibernetika 2017.05.01. 17:06:58

@forgesz 1555: Ugye? Nem mutatták be azóta sem és ez egyszerűen fölháborító.
Amúgy ez a film ez tényleg nagyon jó.
süti beállítások módosítása