Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - Spirit - A sikító város

2009.08.23. 23:03 | Sorter | 14 komment

Címkék: 3. évad

Elnézést mindenkitől a sok várakozásért, de tényleg sokminden közbejött. De a lényeg, hogy végre sikerült elkészülni a Spirit - A sikító város kritikájával, mely az idei év egyik legnagyobb csalódása volt minden téren. Egyedül a látványnak, és a néhol felbukkanó humormorzsáknak köszönheti, hogy nem dőlt teljesen dugába.

Azért reméljük, Frank Miller tanult a hibájából, és soha többé nem rendez semmit.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr811333726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sipusz 2009.08.23. 23:17:52

neeeeeeeeeeeeeeee NEM TUDOM MEGNÉZNI WÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
A FASZOM A YOUTUBBA

sipusz 2009.08.23. 23:18:47

Remélem még megvan az anyag és feltöltitek indára

Butterbean 2009.08.23. 23:25:50

hát igen az jó volna

joco78 · http://tavolazsiatol.blog.hu 2009.08.24. 09:17:29

Kevés olyan film van, amit félbehagytam, de a Spirit ezek közé tartozik. Tetszett az összefoglalód és a félig látott film miatt még tudtam is kapcsolni a dolgokat.
Klassz volt - köszi!

csaky000 2009.08.24. 11:34:43

Sorter:
Frank Miller a Sin City jogait annak idején úgy adta el, hogy ő maga is rendezheti! A fáma úgy tartja, hogy azt 3-an közösen (Tarantino, Rodriguez és Miller) hozták össze, ami után a két VALÓDI rendezőnek köszönhetően Miller tényleg elhitte magáról, hogy ő a George Czukor! Amúgy legalább volt annyi sütnivalója, hogy nem az egyik saját munkájához nyúlt hozzá, szerintem itt fel is lehet fedezni azt a bizonytalanságot, ami tönkreteszi ezt a filmet is! Szerintem időközben rájöhetett, hogy mégse akarja ő ezt annyira, de akkor már kész volt a szerződés a stúdióval, és nem mert behátrálni, mert arra nem kicsit fizetett volna rá, így ez volt az egyszerűbb megoldás!

Terror Dzsoni 2009.08.24. 13:39:04

Röviden és címszavakban:
- Ezért nem szabad képregényből filmet készíteni.
- A látvány nem minden(jó lenne ha erre rájönnének ott Buziwoodban is).
- Van az a pénz amiért hajlandóak egyesek kilóra eladni magukat(Samuel L. Jackson).
- A 12 dühös ember kíváló film(de természetesen szigorúan az eredeti 1957-es!)!

Rövid voltam! :)

Todd. PT 2009.08.25. 07:42:25

Mért a kígyós repülős filmbe nem ezt tette ? Az még rosszabb volt.

Egyébként mért van Himlernek öltözve ? :)

hakuso 2009.08.25. 22:51:45

Nekem tetszett :D Szerintem semmikép nem mondható Rossz filmnek. :D

hakuso 2009.08.26. 15:08:08

Sorter nem tudtam hova írjam! De vegyetek fel msnre! Msn: kuhar07@hotmail.com

Tényleg nagyon fontos! Én vagyok a filmkritikaim.blog.hu-ról! Egy kérést szeretnék intézni felétek :D

arannti 2010.02.20. 14:41:49

Igen de ez nem youtube

kilijohanna 2010.03.15. 23:30:20

úúú a spirit...
Erre a filmre nagyon rákészültem , moziba néztem, nagyon vártam, vmi sin city fílinget készültem átélni, amit silányan amúgy sikerült is... Nem szenvedtem közben, de nem is dobtam el az agyamat, amit én utálok... Utálom, ha vmiben ennyire bízom és mégsem dobom el az agyamat tőle...
De volt egy rész a filmben, amin azt hittem, h ez vmi b.szott jó film, kifutó filmszalag, odanem illő képkozkák, aztán teljes sötétség és csend... Én ezt abszolút odaillőnek éreztem, de amikor nem folytatódott a film, rájöttem, h csak vetítési hiba... Pedig milyen jó volt és azt hittem utána csak jobb jön...

Jay&SilentBob 2010.05.01. 13:01:37

Már bánom hogy pénzt költöttem erre...
Nem is értem,Samuelnek/Octopusnak szinte normális( a jó túlzás lenne) jelenete nincs a filmben( ez igaz Scarlettre is.
Tényleg nagy csalódás a film.

DAud 2011.03.08. 10:09:26

Máfél percnél, amikor annak a nem tudom milyen járműnek a tetején utazik a háttérben tényleg a Bábel Tornya van?
süti beállítások módosítása