Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - Az utolsó ház balra

2013.05.14. 12:40 | BlackSheep89 | 41 komment

Címkék: 7. évad

Ismét elnézést mindenkitől a hosszú várakozási időért, de a hosszas költözködés, berendezkedés, plusz a szokásos meló minden időmet elvette. Mostanra viszont rendeződtek a dolgok, úgyhogy nyomul is tovább a sorozat, ezúttal egy híres-hírhedt horror-thrillerrel, ami a maga idejében valamilyen rejtélyes okból hatalmas siker volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr545299752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KongFan 2013.05.14. 13:55:38

Már azt hittem az új verziót akarod bemutatni. xD
Egy filmes oldalon egyébként, egy srác elmondta azt a verziót minden szarnak és bizonygatta, hogy az eredeti mennyivel jobb, brutálisabb és feszültebb. Hát ezt a videót látva, valószínűleg egy retro sznob f*szkalap lehet az ürge. Katasztrófának tűnik ez a film.
A videó frankó!
Jobb alsó saroktól a második lesz a következő alany, tippem szerint.

Borosstyán 2013.05.14. 15:11:07

Blacksheep már kb. 5 éve csináljátok a baaad movies-t, és ennyi idő alatt nem tanultál eleget Wes Crawen filmjeiről, munkásságáról. Irónia, fekete humor és semmi esetre sem komolyan vehető sablonok szándékos beépítésével trükközött korai filmjeiben a rendező. A társadalomkritikát a legközvetlenebbül, legnyersebben tárta a néző elé, a karakterek nem racionálisan cselekednek, de életszerűen, s Craven mindig ezt tartotta (ma már nem biztos) szem előtt filmjeiben.
A véleményem az, rosszul közelítettél a film felé. De megértem az álláspontod, ugyanis a "kössünk bele a tényekbe" módszer mindig egy édeskés aromát adott a sorozatotoknak, ezért is szeretem nézni, emiatt mondom nektek lehet és kell is élni a túlzás eszközeivel. Viszont nem ártana észre venni, vagy csak megemlíteni ha már a kritikád éles kanyart vesz rögtön a komolyságba, hogy Craven filmjeinek alpvető célja hogy valóságos karaktereket adjanak, ne pedig ideálokat - akik mindig minden helyzetben ki tudják vágni magukat és ésszerűen cselekednek. Valójában nekem sem tetszett ez a film, stílusos, de mégis picit unalmas darab. De én megértettem mi volt a közléstartalom abban a 80 percben. Köszönöm hogy elolvastad a véleményem :)

Near93 2013.05.14. 18:28:47

Ha a Köpök a sírodra Remake lesz a következő Baaad movie akkor csalódni fogok. Az is jobb lett mint az eredeti, mert az is egy komolyan vehetetlen szar... Remélem inkább a Péntek 13-at, vagy a Rémálom az elm utcábant mutatjátok be.

Alerstorm Pirate 2013.05.14. 18:28:57

Hasonló film és hasonló színvonalú a "Ház a park szélén", amiben a fő gonosz szintén "Steven Tyler" (David Hess).

Waking_Waste 2013.05.14. 18:29:10

Gaylord st. JamesXDXDXD ilyen névvel bazdki, amúgy nagyon jó volt a kritika, én is nézegettem régi horrorfilmeket, és a Night of the Living dead, még mai napig egy jó film, még a remake-je is ijesztő

xx18Rolandxx 2013.05.14. 18:29:51

Amikor bemondtad a "retekszar" szót akkorát röhögtem hogy hallani lehetett a szomszéd lakásban is szerintem XD

De tény hogy igazad van bár jómagam nem láttam az eredetit pedig szeretem a 70-80-as évek horrorjait de ez tényleg dögunalomnak néz ki. Bár amúgysem vagyok oda a trancsír meg öldöklős horrorokért inkább a kísértetházas-szellemes horrorokért vagyok oda és azoknak a remakjei is inkább a minek kategóriába tartoznak.Az Ómen remake egyenesen egy katasztrófa, az egyetlen értékelhető dolog ami jó volt benne az Mia Farrow alakítása volt viszont az Amityville remake ugyancsak pár paraszthajszállal is de jobb lett mint az eredeti bár annak az Intró-ját semmi nem múlhatja föl, ha az ember meghallja azt a zenét egyből feláll a szőr a hátán tőle persze jó értelemben.

Ha tippelhetek akkor 3 film esélyes a kövi bemutatóra: Az Ómen remake, A Halloween vagy pedig a Rémálom az Elm utcában. Bár a Viasztestek is könyörög egy bemutatóért főképp azért mert amit Paris Hilton kisasszony abban levág az még tőle is pocsék.

Jason13 2013.05.14. 18:30:20

Sziklák szeme,Maniac, A rettegés háza trió szerintem biztonságban van,hiszen ezek szerintem még az eredetijük minőségét is megközelítik.Viszont a többi mind megérdemelné az itteni szereplést,bár a Köpök a sírodra,A köd,Halloween és 13 kísértet még egészen elszórakoztattak,de ettől még nem nevezném őket jónak .
Ez a "klasszikusnak"nevezett rossz vicc meg megérdemelte ezt a videót,elég gyenge eresztés,de Craven sose távolodott el ettől a minőségi szinttől később sem.Oké,a Rémálom az Elm utcában kiváló és a Sikoly széria is szerethető,de ezeken kívül nem láttam tőle olyat,amit tényleg jónak lehetne nevezni.

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2013.05.14. 18:30:23

Emberek, tudom, hogy nem ide tartozik, de fantasztikus hírem van!!!
Jack Bauer VISSZATÉR!!! :D

Magyar cikk: www.gamestar.hu/jack-bauer-24-fox-kiefer-sutherland.html
Angol cikk: www.reuters.com/article/2013/05/13/entertainment-us-idUSBRE94C0UU20130513

FaKe.beL1eVe 2013.05.14. 18:30:34

Én is azt hittem már, hogy a remake lesz bemutatva, amin meg is lepődtem volna, mert nekem is tetszett. :)
Egyébként a Köpök a sírodra remake-je is egész jó volt és van némi hasonlóság az Utolsó ház balrával, legalább is brutalitás terén, bár az előbbi durvább volt szerintem.
Betippelem, hogy vagy a Rémálom az Elm utcában, vagy a Péntek 13 remake lesz a következő..

Giorgio Washington 2013.05.14. 18:30:36

April Fool lesz vagy a Nightmare on Elm Street

Mustang4244 2013.05.14. 21:26:19

Ember,megint hatalmasat alkottál!
Respect!! :)

FaKe.beL1eVe 2013.05.14. 21:26:21

u.i.: Nekem speciel a Halloween 1. remake-je még tetszett, de a 2. rész már kifejezetten rossz volt, az meg is érdemelne egy bemutatót, meg a 2013-as Texasi láncfűrészes is, bár az nem volt annyira rossz, mint az előbb említett film..

FaKe.beL1eVe 2013.05.14. 21:26:25

És ha már Wes Carven-ről volt szó, akkor érdemes azért megemlíteni az Éjszakai járat c. filmet, ami bár igaz nem horror, de egy igencsak feszültséggeneráló thriller, ami nekem speciel nagyon tetszett..

szkristof92 2013.05.14. 21:26:37

Őszintén szólva hiába is szeretem a régi horrorfilmeket, az exploitation filmeket meg (egy bizonyos szinten) a trashfilmeket is, kénytelen vagyok Blacksheep mellé állni ez a film borzalmas és nem a "bájosan szörnyű" kategóriából. Egyrészt az idő is nagyon kegyetlenül elbánt vele de nem is ez a gond hanem az, hogy olyan kétbalkezes módon próbálja a brutalitást, az ironizáló humorral vegyíteni, hogy azok egymás erősítése helyett kioltják egymást.

Inkább a remake és én biza rohadt ritkán mondok ilyet!

Lamerdog 2013.05.15. 06:51:57

A rettegés házára tippelnék!
Egyébként fasza videó lett! ;)

2013.05.15. 06:52:24

Meglepett, hogy az eredetit mutattad be, így lehet teszek egy próbát a remake-kel. A vidi alapján nem néz ki túl szórakoztatónak. Elég gyakran nézek mostanában régi filmeket, de ezt most már tuti kihagyom. Pedig Cravent bírom. Sikoly és az eredeti Rémálom az Elm utcában tényleg kultfilm, de ha ez annak számít, akkor ennyi erővel a Parajelenség-filmek is.

Én a Halloween bemutatásának örülnék a legjobban, de a Péntek 13én se lepődnék meg. Az Átok meg az új Rémálom szerintem egész jó volt (de utóbbit újra fogom nézni). Ja és hogy raktad be A ködöt és a Shuttert, mikor azok tetszenek nektek?

OFF: Múltkor küldtem egy linket, sikerült letölteni?

rammsteinfan 2013.05.15. 06:52:37

A THE FOG mert elég tré lett (vontatott unalmas) de az ARIL FOOL'S DAY is igen unalmas és kínos film.
Mi a bajotok az új THE THING remake el sokan lehúzták én szívesen olvasnám vagy hallanám ti miben láttátok rossznak.

jackass99 2013.05.15. 14:00:00

Nagyon jó bemutató volt. Talán a holnap történt után a legrosszabb film ebben az évadban. Még annyi hogy medence tisztító lesz még vagy vége?

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2013.05.15. 20:00:26

Nekem a remake sem tetszett annyira, igazából nem tudom megmondani, hogy miért. Mondjuk elég régen láttam már (2009-ben, a megjelenés évében) lehet újra kellene néznem. Valahogy nem tudott lekötni. Az eredetit nem láttam, de a bemutató alapján valószínűleg nem is fogom soha megnézni.

Fromthedeep 2013.05.15. 20:00:47

Nem tudom, szerintem Blacksheep rosszul közelített ehhez a filmhez. Ez a film abszolút nem vette komolyan önmagát, és az tény, hogy meglehetősen erőtlen darab, legalább jókat lehet rajta röhögni, és van egy meghatározhatatlan hangulata, ami elviszi a hátán.

Azt mondjuk ép ésszel fel nem tudom fogni, hogy a Péntek 13 remaket miért utálja mindenki. Az eredeti egy botrányosan szar, unalmas, nevetséges film, a remake meg tényleg egy n+1-edik slasher, de legalább a minőségibb fajtából. A Halloween remake első részének általános gyűlöletét sem értem. Meg lehet kérdőjelezni a remake létszükségességét, de az tény, hogy jobban nem nagyon lehetett volna megcsinálni.

Near93 2013.05.15. 20:01:09

Nem értem miért bántja mindenki a Halloween remake-t. Kb ugyan az a kategória, mint ez a film. Egy kult rendező első filmje, ami érthetetlen okokból mindenki mesterinek tart. De mai szemmel unalmas és vontatott. Rob Zombie pedig véresebbre, és izgalmasabbá tette, ráadásul úgy, hogy még tiszteletet is ad az eredetinek.

Azért retro sznobnak nem kell lenni.

Rüszmeteg 2013.05.15. 20:01:43

@rammsteinfan: A The Thing remake nem egy klasszikusan szar film ( agyatlan popcornhentelésnek el is megy szódával ), viszont olyan szinten gyalázza meg az eredeti mesterművet, hogy már csak azért ezen a blogon a helye. Mindent elkefél, ami az eredetiben működött. Feszültségépítés nulla, a film színvilága kissé túl "fényes", tempója az nincs, rövid felvezetés után folyamatos belezés megy, a karakterek nem rémültek és racionálisak, hanem egyszerűen retardáltak, a női főszereplő beleerőszakolása sutba dobja az eredeti csak férfiak koncepciót, a film végi csavar meg... Lehet nem emlékszem pontosan de a film végén gyakorlatilag az történik, hogy az egyik idegen elkíséri az egyetlen túlélőt és segít neki kicsinálni a másik idegent. De miért??? Milyen logika mentén lehet ezt értelmesnek beállítani?
Maga a lény is az eredeti mű arculköpése. Mert az egész koncepció lényege az, hogy rejtőzködik és csak akkor támad ha tuti a zsákmány ( kettesben ), vagy ha az életét fenyegetik. Egyébként pedig a lemásolt formában marad. Itt meg simán üldözi a szereplőket fittyet hányva az elbújásra, mint egy igazi zs kategóriás szörnyfilmben. Ráadásul a cgi se működik olyan jól , mint kellene neki.
Szóval ha már kb jelenetről jelenetre felvették az eredeti filmet, nem ártott volna legalább minimális tisztelettel hozzáfogni.

Near93 2013.05.16. 06:47:06

@Rüszmeteg: Csak úgy megmondom hogy a The Thing az egy előzményfilm.... a sztorival nincs semmi baj, magával a cselekménnyel vannak gondok. Annyira nem erőltetett, hiszen már az eredeti filmben is szó esik arról a bázisról. A vége meg szerintem egyáltalán nem rossz. Egyedül a női főszereplő a zavaró, és az hogy seperc alatt rájön a lény másolás képességére.

Atka001 2013.05.16. 06:47:14

@Rüszmeteg: Ugyan az eredetit nem láttam, csak az újat és nekem sem tetszett az új, de egyik jóbarátom nagy kedvelője és tőle tudom, hogy a The Thing nem remake, hanem inkább előzményfilm. Nekem annyi mutatta azt, hogy ez az új előzmény, hogy az utolsó jelenet az újban a régi kezdője (amivel a régi trailere is indít). De nem cáfolom az igazad létjogosultságát :)

Ezt a remake utálatot nem tudom egyébként mire vélni, ugyanis annyira nem borzasztóak ezek a remakek. A Rémálom remake kifejezetten tetszett (az eredetit imádtam), a Péntek 13 ugyanazt a formulát hozza, mint az eredetik (abból a szériából a Jason X az undormány), ugyanez elmondható a Texasi láncfűrészesre is, a Körök és az Átok nálam pl. verte az eredeti japánt (pedig szeretem a japán kreálmányokat is). A Köddel egyetértek, végtelenül unalmas és vontatott, a Viasztestek pedig szódával elmegy.

Ha szavaznom kéne, akkor viszont egyértelműen a 13 kísértetre tenném a voksom. Idáig nem is tudtam, hogy az a valami egy remake, de hogy mennyire egy igénytelen szeméthalmaz, az valami fenomenális. Köszi, ha elolvastátok :)

zecske 2013.05.16. 06:48:16

A dolog szerintem nem rosz film mármint a mostani ,persze 81 es közelébe nincs,egyszerüen cgi nek horrorba nincs hellye ennyi,tudnék filmet sorolni ami cgi miatt lett bünszar legalább is számomra.

story nem tul erös azis igaz,no meg a nö ,de valahol értem,hogy benne van,csak aza szar cgi jobb lenne,mert emiatt semmi véres jelenet sincs.

kéne má egy 80 as évek technologiájával készült horror is ha már feláldozhatok lehet,király lenne.

zecske 2013.05.16. 06:48:19

részemröl megvagyok medence tisztitó nélkül,kijárna neki egy csúf halál,szal vin fejjel nekem az kinosan sok,mondjuk krokodil falja fel arr.

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2013.05.16. 06:56:08

@Borosstyán: Igen, gondoltam én hogy volt akinek átjött a film, másképp nemigen lehetne kultikus. De hogy ebben mi volt életszerű, azt nagyon nem értem! Szerintem ebben alig volt olyan jelenet, ami életszerű lett volna. Az ominózus folyóparti orális szcénán nem véletlenül borultam ki ennyire. Ilyesmit egyszerűen senki nem csinálna! És akkor a rendőrös szálat meg se említem, ami úgy ahogy van egy hatalmas baromság. A sztori eredeti, ezt nem vitatom (bár egy Ingmar Bergman-filmet, a Szűzforrást vette alapul, de nyilván sokat alakított is rajta), de ezen felül egy borzasztó katyvasz az egész.

@jackass99: Lesz még medencetisztító, nem is sokára! :)

Rüszmeteg 2013.05.16. 08:50:58

@Near93: Meglepő de tudom, hogy előzményfilm :)
Cserébe az eredeti filmből rengeteg jelenet egy az egyben át lett emelve, ezért én (bár ez személyes vélemény) mégis a remake kategóriába rakom. A végével kapcsolatban, lehet, hogy nem jól emlékszem mert csak egyszer voltam hajlandó megnézni az alkotást. De...a csaj elvileg azt mondta, hogy már akkor tudta, hogy valami gebasz van, mikor a faszi a hóviharból visszajött, mert a másik oldalon volt a fülbevalója vagy mi. Tehát a film azt mondja, hogy a csávó már ezer éve egy alien volt. Ennek ellenére segített kinyírni egy másik idegent az egyetlen emberi túlélőnek? Mégis miért?

Rüszmeteg 2013.05.16. 09:12:22

@zecske: Én is ezt mondom, nem egy klasszikusan rosszul sikerült film. Csak annyi a hibája, hogy teljesen meggyalázza az alapanyagot. Ha az eredeti film nem született volna meg anno, akkor az új dolog egy teljesen korrekt, szódával elmegy, agyatlan Holywood horror lehetne, amin jót lehet szórakozni.

dzsingiszkán1227 2013.05.16. 11:59:37

Jól kiéheztettétek a népet :D. A videó jó lett!

zecske 2013.05.17. 07:31:59

no ha igy nézzük 81 - ben is van egy jelenet ahol megmaradt fejböl kijönek lábak (defiblilláros jelenet utánn) és épp elmenekülne mikor figyelmezteti az eggyik szereplö a többieket hogy ott a fej még megis jegyzi mia fene ez, utollag rolla is kiderül,hogy ufo - alien no erröl ennyit.

www.youtube.com/watch?v=JjIXwkX1e48

itt a jelenet.

Symat 2013.05.17. 12:32:59

Rob Zombie Halloweenje mit keresett a listán? o.O
az tuti nem lehet a köv :D
Nem fogadott hívást látom esélyesnek :D Sziklák szeme tán bár abból a 2. lett botrányosan rossz!
Rémálom remake szar lett de nem ér meg egy baaadmoviet szerintem.
Péntek 13 :D háát az olyan borderline :D Sam Winchester jól elvan benne a többi gagyi de nem volt kiemelkedően fos..
13 kísértett nem volt ám rossz :D igaz nem tudom hogy Monk a flúgos nyomozó mit keres egy olyan filmben de tűrhető volt szerintem
Viasztestek meg tipikus tinik mennek lerobbannak, sikítanak majd meghalnak sorba és csak 1 éli túl annak is a nyaka véres (itt kivételesen 2) :D semmi extra nincs benne se a jó se a rossz irányba :D az a film csak van :D
Pulse nah az már szerintem inkább megér egy filmet ugyanis nagyon jó 5letnek indult de végül már a film se tudta mi akar lenni maga.... elindul egy ilyen rejtélyes elhalálozósdinak aztán szellem story és utána globális szellem story és a végére már posztapokaliptikus meneküljünk a térerő elől :D (itt nem láttam az elődjét :D )
De ha a videó szerint kéne választani akkor a Nem Fogadott hívás :D mert ott a telefon legalább működik :D

dexexe 2013.05.17. 17:02:04

Rémálom az Elm utcában,az a film egy katasztrófa

Marci Szigeti Benedek 2013.05.18. 08:54:05

Szerintem.........vagy a rémálom,vagy a halloween,vagy a p13

remélem nem a texasi

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2013.05.27. 07:36:34

Eléggé meglepett, hogy ezt a filmet mutattad be.
Nem mondom azt, hogy nagyon jó film lenne, de illik mindent a helyén kezelni, ez meg egy kezdő rendező amatőrfilmje, szar fényképezéssel, szar vágással, szar zenével stb. Látszik, hogy az egész tök kiforratlan, de a lányok halála szerintem nagyon váratlan és nagyon megrázó. Ahogyan az is meglepő, hogy a nyárpolgárokból előtör a láncfűrészes gyilkos (ne felejtsük el, két évvel texas előtt), meg én a faszleharapáson is jót röhögtem, nem kerestem a pszichológiai előzményeket egy amatőr exploitation horrorban, mert ez nem az a műfaj. A rendőrökre viszont tényleg nincs bocsánat.
Ezzel van szerintem a baj, hogy egy szakmailag profin elkészített horrorhoz viszonyítottad ezt a 40 éves amatőrfilmet. Ilyen témában pl a Silent Night, Bloody Night sokkal rosszabb.

De megcsináltad a kedvemet a remake-hez (bár a történet méregfogát kihúzzák szerintem azzal, hogy a kislány életben marad, meg akkor ezek szerint a farokleharapás sincs benne, szóval a két legjobb jelenet ment is a levesbe), de most már teszek vele egy próbát, ha szerinted ennyire jó :)

DAud 2013.06.19. 06:50:09

@Borosstyán: Ezek a karakterek nem "életszerűek", inkább stilizáltak. Az jó, ha egy szereplőnek vannak hibái, de itt azok túlságosan nagy kontrasztba kerültek.

Near93 2013.07.01. 06:51:48

@Rüszmeteg: Tévedsz. A pasi nem segített neki kinyírni a szörnyet. A csaj robbantotta fel, a pasi csak odament a lángszóróval de nem csinált semmit. És nem a másik oldalon volt a fülbevalója, hanem nem volt fülbevaló a fülében. Mert ugye azt kiköpi a szörny ami nem szerves.

Figyelni kéne a filmet nem belekötni mindenbe. Ez csak egyszerű Retro sznob hozzáállás. Nem vagyok Remake párti, de miért kell lehúzni azt is ami jól sikerül??

Dr. Wilson 2016.05.27. 12:54:36

Őszintén a remake is borzalmas volt, a fent elhangzott dicséretek egyike se igaz rá. Barátaimmal ültünk le megnézni nyáron egy gagyi nyaralónak se mondható kunyhóban hogy a feeling meglegyen, de szenvedés volt annyira egy trágya film ilyen wtf dolgokkal. Nem tudnám eldönteni melyik volt rosszabb ez vagy a dolog remake. Persze ízlések és pofonok, de ennyi dicséretet biztos nem érdemel. Egy paranormal activityben is több volt a feszültség és ennél nagyobb sértés már nem tudok kitalálni rá...

AndrejCsikatillo 2016.05.27. 12:54:48

A remake egy remekmű? Be voltál lőve, amikor nézted? Ekkora szellemi kútmérgezést még életemben nem láttam, pedig láttam már fos filmeket nem egyet.. Kiszámítható, bugyuta, több feszültség van egy papírzacskóban, mint ebben a trágyalében.. 0/10 és még kedves voltam!

Frederick 2018.05.20. 12:31:09

@BlackSheep89: Láttam, a rossz remake-k közé be volt vágva a Maniac (Az elmebeteg) is. Mondjuk nekem tetszett, többször is megnéztem, de azért érdekelne egy ellenvélemény. Mi volt vele a problémád?
süti beállítások módosítása