Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Top 10 - Kedvenc képregényfilmek / by BlackSheep

2009.08.11. 21:46 | BlackSheep89 | 32 komment

Címkék: top 10

Ez a lista nem a közös ízlésünknek felel meg, hanem kizárólag az én személyes kedvenceimről van szó (Sorter üzeni, hogy az ő kedvence a 4. helyezett... ha bárkit érdekelne! :-) ).

Íme a lista:

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr711303748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lennox 2009.08.11. 23:18:56

Nagyon jó kis összeállítás. Grat hozzá! Csak Watchmen-t hiányoltam :) bár nem mindenkinek jön be...

Vardar 2009.08.11. 23:38:50

Ó, megelőztél mialatt én megnéztem a videót.:)
Most tippet adtatok jó sok filmhez, szerintem még csináljatok ilyen "élőszavas" kedvcsinálókat, Top 10eket.

padoc (törölt) 2009.08.11. 23:46:48

Én beletettem volna a Watchmen-t is....
A Sin City egy nagy kedvenc(rézben a rendező miatt, mert imádom)
A holló nagyon király film
Én Heath Ledger-t csak a 21. század Brandon Lee-jének tartom.
Én szerintem a Batman jobb a Sötét lovagnál
Jack Nickolson jobb Heath Ledgernél(de még Heath Ledger is megérdemelten Oscar díjas színész)
És Christian Bale-t nem szeretem...
Nem akarok lehúzni... ez egy saját vélemény.. :)

csaky000 2009.08.12. 00:08:16

BlackSheep:
Először is egy kis gonoszkodás, a Sin City-t, nem képregényfilmből csinálták, hiába üvölt róla!:D:D:D
Na jó, mindenki hibázik néha!;)
Amúgy köszönöm nektek, mert a ti ajánlásotoknak köszönhetően rövid időn belül meg fogom nézni a V for Vendetta-t! Eddig csupa lehúzó kritikát olvastam róla, de mivel nektek tetszik, adok neki egy esélyt, és lehet, még az anime-k iránti viszolygásomat is legyőzöm, a Ghost in the Shell kedvéért!:)
Amúgy a Hollónál már szinte olyan volt a hangod, mint egy hivatalos trailer-nél! Nagyon hatásos volt!:D
Örülök neki, hogy nem kellett csalódnom, és a Pókember semelyik része sem került be, mert azoknak a filmeknek nem sok köze van az IGAZI Pókemberhez!
Hiányoltam viszont a Punisher: War Zone-t! Lehet, hogy nem Top 10, de azért remek kis képregényfilm, és igazán elfért volna a Vasember mellett! Hát igen, meglátszik, hogy a Pókember után a Marvel saját maga kezdte gyártani a képregényeiből készült filmeket!
Bónusz: Egyszer olvastam egy topic-ot, ami a következőről szólt: "Jack Nicholson vagy Heath Ledger jobb-e Jokerként?"
Szerintem nem jobb egyik se a másiknál, hanem alapvetően különbözik egymástól a két Joker mentalitása, bár mindkettő zseniális!

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2009.08.12. 00:15:46

@csaky000:
Ha nem szólsz a sin city-s bakiról, valószínűleg soha nem tűnik fel! :-) Hát ez véletlenül benne maradt, dehát ez van sajna.
A Punisher-en sokat gondolkodtam, de bármennyire szeretem, végül nem került be. Az lenne a 11. vagy a 12.
Akkor lenne a világnak vége, ha én Pókember filmekkel töltenék fel egy ilyen listát! :-)
A Watchment nem tartom rossznak, de a legjobb tízből alapból kizártam.
A Ledger-Nicholson témában én is úgy látom, mint te, hogy a kettő teljesen különbözik. Ha mindenképpen választanom kéne, akkor talán Ledger, de csak egy félarasszal.

Terror Dzsoni 2009.08.12. 08:14:23

Ne keverjük össze a szezont a faszommal! ;)

A 300 alapja - a képregénynek, a film meg abból van - Hérodotosz Görög-perzsa háború című műve. Semmiképpen nem történelmi igényű mű (ám korában teljesen hitelesnek számított), mert legendák és túlzások alkotják a gerincét. PL.: 1,7- 2 millióra becsüli a támadó Perzsa sereget, ám egy ekkora had ellátása és mozgatása ma is igen komoly feladat, hát még akkor! A spártaiak meg többen voltak, mint 300, ugyanis segédhadakat is vittek magukkal, a filmben ez nem kap hagsúlyt. A Gyűrűk ura meg egy fantasy regény. A kettőt nem lehet egy napon említeni, mert ég és föld!

Az eredeti Batman és Joker mindent üt (nálam legalábbis), a többiről meg nem nyilatkozom... ;)

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2009.08.12. 10:11:35

@Terror Dzsoni:
Nem emlegettem egy lapon a kettőt, azt mondtam, hogy a 300 kb annyira történelem hű, mint a Gyűrűk ura... vagyis semennyire. Ennyi erővel mondhattam volna A Wild Wild West-et is.

John Ricco 2009.08.12. 10:23:28

Sziasztok!
Most írok elsőnek de a kezdetek óta követem a Baaad Movies sikertörténetét.
Azért írok most mert nagyon bejött a top 10 videó ajánló.
Már sokszor megnéztem, és volt benne olyan film amit megint megnézek mert már rég láttam, de van olyan is amit nem láttam még. Ezeket most beszerzem!!!
Jobbak vagytok mint bármelyik reklám. Sokkal hitelesebb, ha egy "hétköznapi" ember mesél jót vagy rosszat egy filmről. Sok sikert nektek! Én szurkolok és minden nap felnézek az oldalra!
U.i.: Nekem a Sötét Lovag az első helyezett. Csak magánvélemény!

Polgár Csaba · http://cornersofthegalaxy.blog.hu/ 2009.08.12. 10:38:30

Batman-nel egyetértek. Jó filmek. :) A Kezdődik és Jack Nickolsonos.
Vasember előrébb raktam be.
A Sin City imádom. :) A stílusa amúgy nem fekete-fehér hanem noir.
A Sötét Lovag a harmadik helyen jó helyen van. :)
Viszont több Marvel film is bekerülhetett volna. :S
De amúgy jó kis összeállítás. :D

csaky000 2009.08.12. 11:51:24

@Terror Dzsoni:
A perzsa támadók attól még lehettek (persze tudom, hogy nem voltak) 2 millióan, hogy ekkora sereget még ma is komplex irányítani, hiszen ha azt nézed pl. a piramisok is felépültek valahogy, pedig azokat se lehetett egyszerű művelet felhúzni!
Mondjuk az legalább hitelesnek tűnik nekem, hogy az elefántokra azt mondják, hogy "szörny", hiszen még életükben nem láttak olyat! Szerintem az akkori görögök is mindenre rásütötték, hogy szörny, csak mert nem tudták mi az... nem?!

Terror Dzsoni 2009.08.12. 12:35:40

@BlackSheep89: Akkor bocsika, félreértettem amit mondtál.

@csaky000: 2 millió ember az akkor ismert világ tizedét jelentette volna! Van az a mondás felénk, hogy amit Hérodotosz írt, annak vedd a 10%-át, s máris ott az igazság fele! :)

A piramisok másik tészta, ott a lakosságnak életcélja volt az épitkezés. A szervezés és az alázat a "vérükben" volt. Még a perzsa seregnek csak a magja volt perzsa, a többiek szedett-vedett, a meghódított országok sokszor kényszerrel sorozott katonái voltak.

"Szerintem az akkori görögök is mindenre rásütötték, hogy szörny, csak mert nem tudták mi az... nem?!"

Remek meglátás!Ezét is kell az ó-kori történeteket óvatosan kezelni. Olyanokat is leírtak, ami ellenőrizhetetlen volt a többség számára. Pl.: azon a megmászhatatlan hegyen túl olyan emberek laknak, akiknek akkora a lába, hogy ha nappal szembe lefekszenek, akkor a saját talpuk árnyékában hűsölhetnek.

Történelem óra OFF! :)

Polgár Csaba · http://cornersofthegalaxy.blog.hu/ 2009.08.12. 16:11:01

Am. a 300ban van egy baki. Lehet, hogy a szinrkon miatt, de a végén a túlélő azt mondta valamikor hogy Görögország. Akkor még nem volt egységes ország, ország sem, hanem városállamok. Na de mind1

Vardar 2009.08.12. 22:51:49

A piramisokat az ufók vagy az atlantisziak építették, ezt mindenki tudja!:) (amúgy komolyan ebben hiszek)
Hérodotosz megszerintem többet szenvedett a könyve megírásával, mint egy mai professzor aki bemegy a könyvtárba vagy a neten böngészget:D
300-ban még az a jó, hogy bemutatja a perzsák sokszínűségét. Nem úgy mint pl a Trója.(tudom, akkoriban még nem volt perzsa birodalom)

Dubradigdo 2009.08.12. 23:07:20

nálam animében a Ghost in the shell nálam überel mindent képregényadaptáció a transformers nálam a favorit :) no de izlések és pofonok.
ejnye ejnye Vardar a piramisokat a goa'uldok építették ezt mindenki tudja :P

Todd. PT 2009.08.13. 08:59:06

@Vardar:

Miféle sokszínűséget ? Tény, hogy elég cosmopoliták. Kezdev a fő láncos kokszos testű homár királyal. Na meg aztán ott a többi arc is. Marha sokszínűeg...Tróját nem szeretem kifejezetten, de ott a katonák jobban voltak ábrázolva.

Persze Brad Pitt lábdublőre mindent visz XD

Terror Dzsoni 2009.08.13. 09:49:49

@Todd. PT: A film a képregény alapján íródott, a film meg az alapján. ezért fest úgy minden perzsa, mintha a Kék osztrigából szabadúlt volna! :D

A Trójában meg mind a két félnek görög felszerelése volt, az se jobb. :D

lifehunter 2009.08.13. 16:42:16

Ha még nem láttál oat, aki nem szereti a sötét lovagot, akkor én jelentkezem elsőnek. Még nem láttam és nem is akarom megnézni. Még egy batman filmet se láttam, egy képregényt sem olvastam. Egyszerűen nem szeretem batmant. Sőt egyenesen rühellem. Nemtudom miért, most feszítsetek keresztre, kövezzetek meg, de én utálom őt.

DarthWhite 2009.08.13. 21:47:16

@Darth Revan Mester:
"...rabszolgák végeláthatatlan serege, mely lerohanná apró Görögországot."
Gondolom erre gondoltál :)

Terror Dzsoni 2009.08.14. 07:28:39

@SnoopDogg: Szerintem a fordítás a rossz, de meg kellene nézni eredeti nyelven. Ha mindedn igaz, akkor ott Hellasz-t mondanak.

freddy70 2009.08.14. 11:07:48

Nagyon jó videó lett, melyik film lesz a következő áldozat?

2009.08.18. 22:30:22

Két olyan filmet is bemutattál ahol a film befelyezése után meghalt a legjobb karaktert játszó színész: Batman sötétlovag[Joker alias Heath Ledger(és még meghalt egy statiszta is a film készítésénél)] vagy a Holló (Eric Draven
alias Brandon Lee) csak egy kis észrevétel amúgy jópár filmet megfofok nézni a listárol és van egy kérdésem láttad/láttátok e már a b-kategóriás de annál jobb Guyver a szuperhős címü filmet mert ha nem tudom ajánlani nem mai film és gyerekkoromban szinte halálra néztem a kazit amin van :D csak ennyit akartam.

BalinTheLordofMoria 2009.10.05. 10:19:04

Nem rossz a lista de egy filmet nagyon hiányoltam róla. Ez nem más mint a Watchmen. Ami nagyából van annyira jó mint a Sötét Lovag.

vitako 2010.02.23. 17:49:31

@Darth Revan Mester: A 300-ban van még egy baki, amikor azt mondja, hogy ma este a pokolban vacsorázunk! a pokol egy keresztény dolog, az ókori görögöknél alvilág vagy Hádész birodalma lenne esetleg

LaciG · http://spoilerfilm.blog.hu/ 2010.10.11. 18:59:12

@Darth Revan Mester: @vitako:
Jajj ne ragadjatok le ilyen apróságoknál. Ennyi erővel nem is angolul beszéltek. Ezt is említsem meg hibaként. Meg augusztust is megemlíti. Ja, és lefogadom, hogy Leonídasznak igazából nem is Gerard Butler feje volt.

Amúgy nagyon tetszik a videó. A sötét lovag nálam az egyértelmű favorit, de a 3. helyen is szépen mutat. A holló nagyon nagy film.
És érdekelne, hogy a Kick-Ass-t beletennétek a listába? És ha igen, hanyadik helyre?

LaciG · http://spoilerfilm.blog.hu/ 2011.02.09. 22:34:46

Légyszi, tegyétek ki újra a top 10-es listákat is! Ezek a legjobbak :)

Sorter 2011.02.10. 08:33:40

@LaciG:
Először a Gyöngyszem bemutatók kerülnek fel, aztán szépen sorjában felrakunk mindent. A Top 10-es videókat is.

sody 2011.04.29. 22:09:27

idavideo-n nincs fenn mer youtube on nem engedi megnézni :/

KongFan 2011.08.17. 21:13:00

Mikor kerül fel ez a videó mondjuk az indára?

left4dead 2011.10.09. 09:35:59

@Sorter: ak jó mer ez nagyon érdekel

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2011.10.10. 08:06:18

Valószínűleg ez a videó is remake-sorsra jut, mert egyrészt lehetett volna jobb is, másrészt ez pont A sötét lovag idején készült, és azóta bőven van még mit belerakni.

left4dead 2011.10.27. 12:02:44

@BlackSheep89: fel fogjátok tenni indára? mert a youtube miat nem lehet megnézni!

Balint_bacsi · http://energiaitaloka-z.blog.hu/ 2011.11.15. 18:02:59

@BlackSheep89: Kick-Asst például :D. Remélem!
A legrosszabb képregényfilmek is remake-elve lesznek? :)
süti beállítások módosítása