Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Üdv mindenkinek! Végre új skin!

2009.11.19. 23:11 | Logan23 | 7 komment

Hello mindenkinek!

Elég régóta nem figyeltem az oldalra, de végre sikerült, majd elég erőt és megannyi energiaitalt vettem magamhoz, hogy megcsináltam az új skint, amit már kb 2-3 hónapja megigértem BlackSheepnek. El is kezdtünk egy verziót, de nem sikerült valami jól. Utánna még próbálkoztam, de semmi ötlet nem jutott eszembe. Most végre (persze nem terveztem) bepattant egy ötlet, amit sikerült is megvalósítani. Nem nagy cucc (lesz majd jobb is), de legalább már nem "kedvenc" filmünk díszíti oldalunk. Nyugodtan osszátok meg véleményeteket velem, hogyha valamit ti másképp oldanátok meg az oldal kinézetével kapcsolatban.

Üdv mindenkinek

Logan23

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr761538341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SuperGT 2009.11.20. 13:25:01

a versus-os jobb volt de meg lehet szokni

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2009.11.20. 15:19:46

Ez sokkal jobb mint az előző! A Versustól már okádni tudtam volna! XD

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2009.11.20. 15:22:42

Ejha, erre nem is számítottam! Fasza! Köszi!

dexexe 2009.11.20. 18:51:48

nekem a Versus-é jobban tetszett,mert azt már megszoktam :D

Logan23 2009.11.20. 19:52:41

Nem tom, nekem túl egyszerű és olyan semmi volt a Versus skin, bár nem is tudom, miért? Jobban belegondolva eltaláltam, mert kb a film is ilyen. :D

T-rex 2009.11.21. 09:30:02

Jólet főleg a cím.
süti beállítások módosítása