Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

"Érzem, hogy hív a romlás!"

2010.04.16. 22:36 | BlackSheep89 | 19 komment

Akkor ezennel leírom, mi volt a csütörtök esti programunk:

Kitaláltuk, hogy elmegyünk a Titánok harcára (Sorter nem jött, csak Logan, én, és még 6 haver... szóval voltunk néhányan). A filmről annyit, hogy egy bugyuta, következetlen és meglehetősen összecsapott film, ám ennek ellenére baromi szórakoztató. A látvány és az eksön oda lett téve rendesen, a többi meg kit érdekel???

Na de nem ez a lényeg, hanem hogy mit láttunk a film ELŐTT!

Az egész úgy kezdődött, hogy megláttuk Jake Gyllenhaal-t perzsa hercegnek öltözve ugrálni háztetőkön, meg összeomló barlangfalak között, epikus zenei aláfestéssel, grandiózus látvánnyal, és mi pedig örültünk, mert jó volt.

Aztán megjelent Mickey Rourke, és egy villámmal kettévágta Downey Jr. versenyautóját... és mi még jobban örültünk, mert ez is jó volt... de pontosabb, ha úgy mondom, hogy KIBEB*SZOTTUL JÓ VOLT!!!!!!!

Majd következett egy csomó beszélő kutya, meg beszélő macska, meg hogy ezek már megint háborúznak... ennek is örültünk, de nem annyira, mint korábban kedvenc pankrátorunknak.

És ezután azt gondoltam, ennyi elég is volt felvezetésnek a Titánokhoz. Megkapták az előzetes-adagjukat a videójáték-fanok, az erőszakra vágyók és a kisgyerekek egyaránt.

Na de elfelejtettem valamit: a teremben bizony NŐK is ültek... de mire erre ráeszméltem, már késő volt. Bennragadtam a sor közepén, nem tudtam se balra, se jobbra menekülni... és akkor elszabadult a Pokol!!!

A vásznon még egyszer megjelentek a stúdiók feliratai, és jött maga a Sátán:
SZEX ÉS NEW YORK 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Figyelem, a következő előzetest csak és kizárólag erős idegzetűek nézzék meg! Nem vicc, ki fogtok készülni, ez maga az iszonyat! Én ennyi borzalmas, erőltetett, rózsaszín cukormázba mártott képsort egymás mellett életemben nem láttam még! Na de nem csak a szemem fájdult meg! Érdemes figyelni a poénosnak szánt mondatokat, beszólásokat! Külön kiemelném a
"- Fehérben vagy!
- Mint egy szűz!" - dumát!

Ez a két és fél perc felér egy kiheréléssel!

Ezután még volt egy jópofa Shrek 4-trailer, de már nem tudott segíteni. :-(

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr411928147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zomb!eboy 2010.04.16. 22:49:04

Szerintem a szexhez nem kell se New York, se mindenféle hülye film, bár ki tudja.

Clois 2010.04.17. 10:27:22

Nos ,miután leöntöttem szenteltvízzel a monitort, megkérdezném hogy ...végülis...MI a francról szólhat ez a szex és New York ? Az én lány ismerőseim voltak olyan kedvesek,megkíméltek és soha nem bezséltek róla...de meggondltam magam,inkább ne mondja el senki,jobb tudatlannak maradni azt hiszem. Én csak majd annyit akarod megtudni attól a bátor férfitársamtól aki végignézi majd és ezzel feláldozza magát,hogy rosszabb e mint a Valentin nap (hány már ha nevére is gondolok:P)

fry333 2010.04.17. 10:38:02

ennél talán a péniszlepra is jobb (na jó ne túlozzunk)
B*sszus most mi a f*szért kell ien film???
ERRE VÁLASZT VÁROK!!!

Filmstein 2010.04.17. 11:07:55

Jesus Christ!!! Már a trailer-e is unalmas pedig oda azért a legjobb jeleneteket szokták vágni általában... Ajánlanék egy filmet hogy elemezzétek! Címe: Strandszerelem. Nincs karakter benne, nincs cselekmény csak az elejétől kezdve idióta bugyuta szánalmas párbeszédek és tánc állandóan.... a koreográfia néhol tényleg nagyon jól néz ki de másfél órás filmnél nem hiszem hogy az a lényeg hogy 3 helyen azt mondja az ember hogy nah igen ez már valami.

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2010.04.17. 13:21:49

hmmm...most elgondolkodtam...ebbe a trailerbe voltak ilyen "poénhoz hasonló valamik"...nah most az lenne a kérdés, hogy tényleg ilyen szar a magyar szinkron, vagy tényleg ilyen szar a film poénjai???
ez azért jó kérdés...

Laronil 2010.04.17. 13:37:01

Hát az az igazsá...dasdasidjawudhaueha wzngaeudxrnatnwftawfwgeawdiawhduzhawdghawhadhasas...................................................................................................................system.....fail................................requesting.....harakiri.....now...............

Omy 2010.04.17. 15:22:55

@Borsesz: jaja, ezek poénok akartak lenni, csak elakadtak az egyedfejlődésben...
és ami a legrosszabb: ezt a filmet van aki megnézi!!!

KongFan 2010.04.17. 20:23:50

nekem rossz a szemem vagy ezek a nők tényleg ennyire rondák?

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2010.04.18. 12:58:09

Az a film címe, hogy Sex és New York. Akkóó mi a fa**t keresnek Abu Dhabi-ban? O_x

Swarm · http://filmfreakblog.blogspot.com 2010.04.18. 13:22:54

Kb ugyanaz a véleményünk annyi eltéréssel, hogy szerintem szórakoztató sem volt a Clash of the Titans. A Sex és New York 2 előzetesén kikészültem de utána jött az Inception és muszáj volt előreordítanom, hogy "ez film lesz b*sszátok meg" :P

Terror Dzsoni 2010.04.18. 16:35:35

Csak remélni merem, hogy a felvezető utolsó mondata az valamiféle (rossz) tréfa volt! Mármint, hogy kit érdekel a Clash of the titans története! Mivel ismételten egy újragondolásról van szó, s én még nem láttam ezt a "csodát" (mondjuk nem is nagyon sietek velel), csak félve kérdezem, láttad-e az eredeti változatot? Ha igen, akkor érdekelne, hogy az eredeti - egyébként nem túl egyedii - történetvezetést még tovább rontották, vagy nem nyúltak hozzá?
Azt már a hülye is láthatta a bemutatók alapján, hogy effektorgia lesz a köbön, de vajon a semmitmondó látvány mellé mit csomagoltak az elődből? Ha csak valamiféle effekt-parádét akartak csinálni,akkor kár volt egy igazi klasszikust elbarmolni, nehezték volna a filmjüket Zeusz fia fasza srác, mert mindenkiből kipaszírozza a szart is!

Szóval a kérdés mégegyszer: maradt az eredeti történet, vagy belebarmoltak? Jól vigyázz mit mondasz, mert a választól ettől függ, hogy megnézem-e a filmet, vagy sem! ;)

Terror Dzsoni 2010.04.18. 16:43:47

Ja! Megnéztem ezt a bemutatót is! Rossz film , még rosszabb folytatása.
De! Munkálkodik bennem a kisördög! Eltellik pár év, s ti sem a haverokkal fogtok látványos akció szeleteléseket nézni, hanem romantikusan összebújtok valami fehérnéppel a mozi meghitt sötétjében, miközben a Sex és New Yorh-hoz hasonló szirupos szart néztek! Tapasztalatból beszélek!:D Azért előnye is van a sötétnek, remekül lehet aludni, vagy egyebet csinálni! :D

Trickace 2010.04.18. 16:59:00

Milyen véletlenek vannak, mi is csütörtökön voltunk és mi is nyolcan voltunk. :D

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2010.04.18. 23:02:21

@Terror Dzsoni:
A Titánok harca eredetijét is láttam, nem is egyszer (Őszintén szólva nagyon meglep, hogy te még nem! Sürgősen pótold, mert nem jó film, viszont hihetetlen élmény!). Ahhoz képest a sztori egy nagy nulla. Mindent lecsupaszítottak és összecsaptak. A romantikus szálat gyakorlatilag eltüntették, és az egész kerettörténet csak egy látványosan blőd indok, hogy valamivel kitöltsék az akciók közötti részeket. Viszont ez szerencsére nem vészes, hiszen az eksön része nagyon jól el van találva, szóval engem speciel nem zavart.
Ami azt illeti, én már nem egyszer voltam a barátnőmmel moziban, és szerencsére eddig elkerültük az ilyen szirup-filmeket. Mivel Szívem Hölgye is tudja, hogy a hányinger kerülget az ilyenektől (és én általában hangosan szót is adok a nemtetszésemnek!), inkább a barátnőit rángatja el rájuk. Hál' Istennek! :)

Terror Dzsoni 2010.04.21. 11:15:34

@BlackSheep89:" inkább a barátnőit rángatja el rájuk"

Rohadt szemét mázlista!!!! :D

Letöttöm, oszt megzsűrizem a filmet. Nem állítanám, hogy nem láttam az eredetit, csak már halovány segéd fogalmam nincs róla, hogy mi van benne, olyan régen volt. Azon kevés amerikai filmek egyike, amely viszonylag korán (85-86 körül) kerültek nálunk bemutatásra. Olyan 8 éves lehettem mikor láttam, akkor is csak félig, mert sok jelenetnél takartam a szemem! :D

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2010.04.24. 13:25:15

Ti még mázlisták vagytok, hogy megúsztátok egy sz@r trailerrel. Én ezen már csak meg sem lepődtem, mert azelőtt csak egy mégrosszabb trailer volt. Egyébként nálam a titánok harca előtt négy trailer volt, ezek közül 3 romantikus vígjáték (bleh...), egy meg az az Inception-ös cucc. Na most azt képzeljétek el, hogy nem ez volt a legkínosabb trailer, hanem a második. Attól majdnem összehánytam magam.

www.youtube.com/watch?v=NMgpeDYk04s

Figyelem, ez még rosszabb, mint a másik!

forgesz 1555 2010.07.09. 20:09:24

én az elsőrész elöt csak jokat halotam de aztán jöt a puszi egy borzalom és enek a szar kupacnak lesz vagyis van második része hát be kaphatják egy niger f..... hogy miért pont nigerét?
mert az ugyis magakat a torkukon na a főszereplökröl csakanyit hogy olyan rodák hogy a kisértet házaban kéne őket mutogatni!!!
süti beállítások módosítása