Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies 11 - Freddy halála - Az utolsó rémálom

2019.04.16. 18:42 | BlackSheep89 | 9 komment

Címkék: after évad

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr2314768994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Filmdoki 2019.04.16. 19:50:36

A széria mélypontja. Bár érdemes vetni egy pillantást a rendező nevére: Rachel Talalay. Bizony. Ez a drága hölgyemény készítette a Tank Girlt, azaz a Tank Arankát. Így már nem is meglepő, hogy az egész film roppant debil és sokszor fájdalmas. A 2. és 5. rész legalább próbálkozott sötét lenni, illetve volt egyfajta atmoszférájuk, de itt még az is hiányzik. Legalábbis csak nyomokban tartalmazza a széria alap atmoszféráját.
Az is érdekes, hogy John Doe azt hitte, ő Freddy fia. Na mármost, az első rész a '80-as évek elején játszódik, aztán, ha az ember elkezd kalkulálgatni, rögtön kijön az adat, hogy a 6. rész nagyjából 2000 környékén játszódik. Akkor ez a gyerek, hogy gondolta, hogy ő Freddy fia? Tinédzser, tehát még 20 éves sincs. Freddy pedig feltehetően a '70-es években halhatott meg, hiszen Nancy-ék még kisgyerekek voltak, mikor Springwoodi mészárossá vált.
De a film amúgy sem képes teljesen konzisztens maradni az alapanyaggal, meg úgy önmagával sem. Paródiának nem elég vicces, horrornak meg túl laza. Ha a 4. rész hangulatát stílusát sikerült volna elkapni, akkor oké lett volna, de így... Bár oda meg kellett egy Renny Harlin, aki a saját stílusával feldobta az egészet, így egy nagyon laza, jellegzetesen '80-as évekbeli limonádét hozott össze.
Ami ezen a foson ment, az a hozzá illő fos szinkron. Kicsit csodáltam, hogy nem emelted ki, Reviczky Gábor mennyire jó, mint Krueger. A többi karakter bárgyú szinkronja viszont csak hozzáad a gagyifaktorhoz.

SZSZFilm 2019.04.16. 23:15:18

Őszinte leszek. Elismerem, hogy ez a film az első és a harmadik részhez képest nagyon gyenge. Viszont ezt a részt sokkal jobban szeretem, mint a 5. rész-t. Mert bár a film gagyi, de legalább nem unalmas. Sokkal jobban lekötött, mint az Álomgyermek (5. rész), vagy a Freddy bosszúja (2. rész). Plusz Reviczky Gábor hangja nagyon passzol Freddy-hez! Szerintem már az első filmtől Reviczky szinkronját kellett adni Freddy-nek!

Fromthedeep 2019.04.17. 07:18:55

Az igazat megvallva szerintem ez ugyan valóban rosszabb volt, mint a 4. és az 5. de valamivel szórakoztatóbb is. Ez az idétlen, paródiákra emlékeztető hülyéskedés legalább elsőre szerintem valamennyire vicces volt helyenként, a korábbi kettő film viszont csak baromi unalmas.

Amit a bevezetőben hiányoltam, az a Texasi Láncfűrészesek megemlítése, mert ha valamiből hát aztán abból lehet csinálni maratont. A második rész elég zavarba ejtő az elsőhöz képest, utána pedig olyan brutálisan csökken a színvonal, hogy még a Versus is megirigyelné. A negyedik rész szerintem minden idők legrosszabb filmje, rosszabb mint a Versus, a Holnap Történt, az Eszement Freddy, felfoghatatlan őrület, amiben ráadásul elég nagy kaliberű színészek játszottak.

AuroraTenshi 2019.04.17. 07:19:43

Sziasztok!

Egy számomra elég fontos kéréssel fordulok hozzátok!
A körülmények ismertetése hosszú lenne, így rögtön a lényeg:
9 évvel ezelőtt, készítettetek Baaad Movies részt a Versus-ról.
Annak a bemutató (sorozatnak, mert több részes volt) készült egy trailere.

Ezt 2010.04.25 -ei időpontként van fent itt a blogotokon, "Baaad Movies - trailer" címmel.
Tudom, hogy nagyon nagyon régen volt, de esetleg meg tudnátok szerezni valahogy a zenéket amiket használtatok benne?

Az egyik kommentben megjelölitek, hogy az "Avatar zenéje" . De akkor az egy másik a videóban használt zene lehetett, ugyanis végignéztem az összes zenét az Avatarból, alaposan, de sikertelenül.

Nemrég jutott eszembe, hogy abban a videótokban hallottam azt a bizonyos zenét (én instrumentalnak mondanám).

Tudnátok esetleg segíteni? :/

Előre is köszönöm,
Egy régi követőtök :)

xx18Rolandxx 2019.04.17. 19:42:16

Az összes folytatás közül szerintem egyértelműen a 3. legjobb bár talán az is csak a helyszínválasztás miatt lett hatásos meg persze Patricia Arquette játéka miatt akinek egyébként az volt a legelső szerepe. Az Új Rémálom meg egy érdekes eset.Az alapötlete nagyon érdekes meg minden de eddig 2x-er néztem meg és még mindig nem értem az egész filmet.

Amúgy van egy ilyen úgymond netlegenda miszerint Freddy Kruger-t valós események és emberek ihlették, a vietnámi háborúból visszatérő katonák meséltek olyan vietnámi katonákról akik egy különleges támadási és rejtőzködési módszert alkalmaztak és álmukban támadták meg az ellenséges katonákat.Persze nem tudom ebből mennyi igaz de akkor is durva belegondolni az ilyesmibe.

Near93 2019.04.18. 15:49:27

Nerd csinált videót a komplett szériából. Sajnos ezt a videojáték szegmenst nem emelte ki.

Amúgy az ezt követő The New Nightmare már sokkal jobban tetszett. Igen, meta és mindfuck, de pont sikerült visszahozni azt, amit Craven akart. Féljünk és szórakozzunk egyaránt.

M.Zozo 2019.04.21. 17:38:17

Ez volt a legelső 3d-s film amit moziban láttam (ez már nem a kék-piros lencsés szemüveges volt)

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2019.04.30. 17:36:40

@AuroraTenshi: Szia! Az előzetest amit említettél már nem találtam meg (a gépemen se... :( ), de az nem a Versus trailere volt, hanem az Ace Ventura Jr.-é, és ha jól emlékszem talán az Avatar trailer-zenéjét vágtam be alá.
Méghozzá szerintem ezt:
www.youtube.com/watch?v=EL-v7Pps9hg

Remélem tudtam segíteni!

freddyD 2019.05.15. 17:46:50

Bundyland :D

Amúgy az a durva, hogy ez volt a legelső Elm utcás film,amit láttam... Nem is fejezhető ki, mennyire nem értettem, hogy ezt a szar brandet miért éltette mindenki. Az a videojátékos szegmens tényleg übergáz
süti beállítások módosítása