Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Filmelemzők Oscarja!

2010.07.12. 22:57 | Sorter | 41 komment

 A Rossz Mozifilmek Sorozat és a Baaadmovies Blog büszkén prezentálja:

Az Első Filmelemzők Oscarja!

 


Kedvet érzel magadban filmelemző videók készítéséhez? Szeretnéd magad megmérettetni e téren? Akkor a Filmelemzők Oscarját NEKED találták ki!

Az értékelés és díjátadó időpontja augusztus 24-25 (a változtatás jogát fenntartjuk)!

Nevezés:

Nevezni a filmelemzokoscarja@gmail.com-on lehet, egészen augusztus 20.-ig. A küldött emailben legyen benne a videó linkje, valamint a neved (nem muszáj az igazit, nicknév is tökéletes).

Tudnivalók:

Jó és rossz filmekről egyaránt készülhetnek videók.

Egy bemutató maximum két videóból állhat.

Mindenki csak egy bemutatóval nevezhet.

Ha egy bemutatót többen közösen készítenek, az egész csapat egy nevezőnek számít.

Anime és rajzfilm sorozat bemutatása is lehetséges, természetesen a megadott kereteken belül.

Ha van bármilyen kérdésed, írj a fent említett címre.

A pályaművek elérhetőek lesznek a Baaadmovies Blogon, a Rossz Mozifilmek Sorozat blogján, valamint a Fillmelemzők blogján.

A verseny az első videósok előtt is nyitva áll, nem csak a tapasztaltabbak nevezhetnek! Itt mindenki egyenlő esélyekkel indul!

A zsűritagok nem adnak be pályaművet, csak a beérkezetteket értékelik.

Az értékelés menete:

Az értékelés Livestream keretében fog történni, az adás ideje alatt chatelési lehetőséget biztosítunk. A zsűri tagjai: Bighouse és a Baaadmovies csapat.

A Livestream a fentebb említett három blogon egyaránt elérhető lesz.

Kategóriák:

Közönségdíj

Legjobb intró

Legjobb bemutató

Legjobb első videós

Nyeremények:

Legjobb bemutatóért:

1. helyezett: Avatar DVD, rendezői változat

2. helyezett: Rambo IV DVD

3. helyezett: Bud Spencer, Terrence Hill: Nyomás utána! DVD

Továbbá minden helyezett dedikált oklevélben részesül!

 A közönségdíjért, a legjobb intróért és a legjobb első videóért:

Készítők által dedikált Baaadmovies és Rossz Mozifilmek Sorozat "ereklye" ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr362147708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alkoholmentes pénztár 2010.07.12. 23:31:54

Fúú:D:D Dejó:D:P
Erre az alkalomra lehet összeszedem "fantasztikus" szakértelmemet a számítógépekhez és csinálok egy olysmi amatőr első videót :D Meglátjuk mi sül ki belőle:D:D

Sorter 2010.07.13. 00:22:08

@WanGood: Igen, azzal is lehet. :)

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2010.07.13. 09:33:18

@Sorter: Lehet rajzfilm sorozatokat is bemutatni, amit nem sokan ismernek?

Beneg^ 2010.07.13. 10:15:32

Hmmm, lehet én is nevezek, de előbb egy gyors kérdés. A mikrofonom alatt van egy kissé sípoló háttérzaj, ami persze nem nyomja el a beszédet, de egy kicsit zavaró. Így is lehet nevezni, hogy a videó minősége nem a leg tökéletesebb? Szóval ezért pontlevonásjár, vagy csak a tartalmat nézitek?
Üdv: Beneg^

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2010.07.13. 10:53:12

Utólag beleírtam még egy-két tudnivalót, remélem így már minden kérdésre választ adtunk.

@Beneg^: Ha nem nagyon zavaró a hanghiba, akkor nem vonunk le miatta pontot, ha viszont igen, akkor sajnos kénytelenek leszünk.
Szerintem próbáld meg kijavítani, ha nem sikerül, akkor küldd el úgy, ahogy sikerül. Még van időd.

xx18Rolandxx 2010.07.13. 12:42:52

asszem én is benevezek bár még doha nem csináltam ilyen videót! de az alany már megvan!

Beneg^ 2010.07.13. 15:24:32

Blachkseep, nem javítom ki a hibát, inkább egy másik helyen csinálom meg a videót, ahhol tökéletes a mikrofon, valamint a videószerkesztő :D

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2010.07.13. 16:07:41

Szerintem én is nevezek, mint első videós :D
Meg is van a leendő alany :)
Csak 2 kérdés:
-Milyen programmal veszitek fel a jeleneteket?
-És milyen programmal vágjátok meg őket?
üdv:sjay

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2010.07.13. 16:09:51

Sziasztok!
2 kérdésem lenne:
-Milyen programmal veszitek fel a jeleneteket?
-És milyennel vágjátok meg őket?
üdv:sjay

Remericho · http://limited-edition.blog.hu/ 2010.07.13. 16:13:10

Avatar-ból nem csak ősz körül adják ki a Rendezői változatot? Tudtommal ami eddig megjelent az egy "fapados" kiadás és majd később adják ki a rendezőit.

Sorter 2010.07.13. 16:17:51

@sjay:

BlackSheep Movie Makert szokott használni. Oda importálja be a filmet, ott vágja meg, és ott is illeszti össze a részleteket. Én a vágáshoz általában egy AVI MPEG nevű programot szoktam használni, és a kivágott jeleneteket illesztem össze Movie Maker-ban.

Bighouse 2010.07.13. 16:42:43

@sjay:
Én Ulead Video Studio 11-est használok, csak ajánlani tudom.

KongFan 2010.07.13. 18:26:42

fiúk fiúk ezt nézzétek!
Uwe Boll megint alkotott, de ez a trailer annyira rossz hogy már jó! xD
www.youtube.com/watch?v=j9ISShlwgx8

freddyD 2010.07.13. 18:30:42

Király. Én is nevezhetek? Vagy ez unfair volna többiekkel szemben?

Beneg^ 2010.07.13. 18:44:41

Úgy gondolom freddyD, hogy mint első videós amatőröknek kéne jelentkeznie... De ez csak az én véleményem, persze nem én fogom eldönteni :)

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2010.07.13. 21:16:16

Most látom igazán milyen sok munkátok van ezzel, pláne ha a film is egy rakás szar.
Minden elismerésem :D

Bighouse 2010.07.13. 21:46:31

@freddyD:
Nevezz bátran, nem láttam még tőled filmelemzést úgyse :)
@Beneg^:
Nem csak első videós amatőrök nevezhetnek, örülnénk neki, ha minél több tapasztaltabb videókészítő is részt venne az Oscaron.

freddyD 2010.07.13. 21:54:24

@Bighouse: Mert még nem is készítettem, csak mozis beszámolókat, de az kicsit más.

Ha netalántán nyernék, a díjat úgyis felajánlanám a másodiknak, mert ezek a dvd-k már megvannak

e.h. 2010.07.13. 22:42:07

Hát én még nem tudom h nevezzek-e mert még nincs sok ötletem
de idő még van.

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2010.07.13. 23:25:54

Áhh én meg hülye vagyok az intro készítéshez :/

zecske 2010.07.13. 23:31:18

MÁS:aki stallone uj filmjére vár köztük én is nos 1 honap helyett várhat 3 honapot.a kedves forgalmazo oktoberre átpasszolta hogy a k.rva életbe.predators is van mán mindenüt de a forgalmazo be k.phatja cseheknél már megnéztem.

Beneg^ 2010.07.14. 11:40:46

Hogy az a -sííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííp-. Már majdnem megőrülök a várakozástól, erre átpakolják októberre? Elmehetnek ám a -síííp-. Addig is legalább az Eredet, valamint a Predators oltja a szomjamat :D

KatLevente · www.youtube.com/c/Hunbadfear 2010.07.14. 11:56:32

Nekem lenne egy kérdésem. Van egy DVD-m azt hogy csinálhatom videó fájlá? Vagyis, hogy tudom a filmet pl a Sony Vegas 9-ben vagdosni? Előre köszönöm.

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2010.07.14. 17:51:08

Lehet én is indulok majd, van már egy jó ötletem egy bemutatóra.

Danitronhun 2010.07.14. 19:09:30

zecske: azt honnan tudod, hogy csúszik a Stallone film?

SilentWatcher 2010.07.14. 22:05:25

@badfear:
Elvileg be tudod importálni DVD-ről, esetleg próbálkozz Media Playerrel, netán a kezdetleges módszerrel: megnyitod sajátgépből a DVD-t aztán ctrl+c ctrl+v.

Bighouse 2010.07.14. 23:02:34

KÖZÉRDEKŰ KÖZLEMÉNY!
A Rossz Mozifilmek blogon megjelent egy kis összeállítás a FILMELEMZÉS ALAPJAIRÓL! Ez nagy segítség lehet mindazoknak, akik indulnak az Oscaron. Ajánlom, hogy nézzétek meg.
rosszmozifilmek.blog.hu

Gaben No.1 2010.07.15. 16:58:33

Sikerült elkészítenem a videómat. És sikerült rájönnöm arra, hogy nagyon bénán narrálok XD

zecske 2010.07.15. 23:12:15

zecske: azt honnan tudod, hogy csúszik a Stallone film?

en is olvastam és a 2010 filmek megjelenésénél korábban augusztusban volt feltüntetve mostanra már szeptemberben sincs feltüntetve ergo 2010 oktobere eszt a dátumot adták meg. predator is késik az is juliusra volt tervezve.a filmtrailler-nél is augusztus volt megjelölve expandablels mostanra már nem látni.

||aNtHoNy|| · http://mooviemania.blog.hu/ 2010.07.16. 16:42:48

helo
nekem is van egy dvd-m és bárhogy próbálom,egyszerűen nem tudom beimportálni a windows movie makerbe. tudna nekem valaki segiteni? mert már megvan az intro és van pár ötletem,szal nem akarom elvetni ezt a filmet.
előre is kösz

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2010.07.16. 20:58:45

Sziasztok!
Arra van kikötésetek hogy milyen hosszú lehet?
(Mert nekem már 7 perces, és kb a film felénél járok)

Sorter 2010.07.16. 21:29:26

@sjay:
Nincs konkrét kikötés, de szerintem 15 maximum 20 percben el lehet intézni egy bemutatót.

Gaben No.1 2010.07.16. 22:29:11

@||aNtHoNy||: Hello, lehet, hogy tudok segíteni. Milyen a formátuma a fájlnak? Mert ha eredeti a dvd vagy dvd-r-es akkor nem lehet beimportálni(bár még nem bróbáltam, de vsz). Ha ez a gond akkor indítsd el a filmet és fraps-el vedd fel. Ha nem eredeti vagy dvd-r-es akkor lehetséges, hogy nem olyan formátumban van amit támogat a Movei Maker(ezeket támogatja: .avi, .mpg, .m1v, .mpeg) akkor próbáld meg átkonvertálni(vagy csak becsapod a gépet azzal, hogy Total Commanderben átírod a formátumát). Ha nem ezek a gondok akkor nem tudok segíteni!

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2010.07.17. 12:24:21

@Sorter:
Remélem el is fogom, igaz elég részletes filmet válaszottam :D

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2010.07.21. 11:57:15

Sziasztok
Egy kis gondom lenne, a filmet amit be szeretnék mutatni, sajnos csak úgy tudtam megszerezni hogy Tv-felvteles, és a tv csatorna logója van a felső sarokban.
Nagy gond ez? (Mert ha igen, választok másikat)

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2010.07.21. 12:13:25

@sjay: Nem, nem nagy gond, ha látszik a logó, csak a minőség legyen megfelelő!

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2010.07.21. 12:15:24

Ok.
De megoldom, mert kitakartam :D (hogy ne sértsen jogokat, és esetleg ne legyen gond belőle)

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2010.07.21. 17:28:55

Sziasztok.
Még1 kérdés :D
Ugye volt az 1. problémám, és szerintetek attól az Indára fel tudom rakni a videóm? :S (mármint nem tiltják le)??

Sorter 2010.07.21. 18:01:12

@sjay:

Az Inda szerintem fel fogja engedni, de lehet, hogy csak második nekifutásra.
süti beállítások módosítása